Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] falujace obroty ;/
Autor Wiadomość
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 14-06-2011, 19:01   [E54A 2.0 V6] falujace obroty ;/

Witam, po 3 tygodniowej przerwie tyle czasu stal moj galant, poniewaz obsiadl mu tyl, bylo to spowodowane peknieta sprezyna.(brak kasy) i wlasnie teraz zauwazylem dziwny objaw, podczas jazdy gdy dodaje gazu to mi go przytyka jakby nie mial paliwa (tankowalem ok 30l) jest samym benzyniakiem. stanalem na parkingu.. wcisnalem pedal gazu do konca, a obroty wzrosly do 5 tys i falowaly od gory do dolu przy wcisnietym pedale, co to moze byc? do czego mam sie przyczepic ?
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-06-2011, 19:04   

Zacznij od wymiany filtra paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 14-06-2011, 21:30   

wymienilem, tez o tym pomyslalem, bez zmian
_________________

 
 
 
Spox_2 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 135
Wysłany: 15-06-2011, 14:51   

Odczytaj kody błędów z ECU, będziesz wówczas miał pogląd na to co się mniej więcej dzieje.

Czyszczenie przepustnicy oraz właściwe ustawienie TPSa również by się przydało.
 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 15-06-2011, 15:59   

jak sie odczytuje te kody błędów z ECU ?
_________________

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-06-2011, 16:33   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435

Pozdro.:)
_________________

 
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-06-2011, 19:20   

Wyjmij bezpiecznik od sondy, może padła i przerywa.
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 16-06-2011, 07:45   

a jak odczytac te mruganie ?chodzi mi o kody

[ Dodano: 16-06-2011, 07:45 ]
bezpiecznik? a gdzie on jest ?
_________________

 
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-06-2011, 08:47   

mrugania nie wiem jak się odczytuje bo mam diesla:P dostałeś od jacek11, link do tematu w którym jest wszystko opisane. Sprawdzałem w manualu odnośnie bezpiecznika od sondy ale nic nie znalazłem;/ zawsze jest możliwość odłączenia sondy więc nie sądzę żeby japońce robili inaczej, na pewno ktoś kto ma benzyne lepiej będzie wiedział, sprawdź w bezpiecznikach pod nogami i pod maską czy nie ma 'sonda lambda'
 
 
Spox_2 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 135
Wysłany: 16-06-2011, 11:21   

sekiwc napisał/a:
a jak odczytac te mruganie ?chodzi mi o kody



Krótko i na temat.

Gniazdo diagnostyczne jest po prawej stronie od kierownicy, czyli pod sterownikiem regulacji świateł. Wsadź tam głowę to zobaczysz 2 gniazda skierowane w dół.

Łaczysz (czyli mostukujesz) piny 1 i 4, przekręcasz kluczyk na pozycję ON i w tym momencie powinna mrugać kontrolke CE (Check Engine).

Jeżeli otrzymasz 10 ? szybkich pulsacyjnych mrugnięć to oznacza że komputer niczego nie wykrył i wszysttko jest ok.


Jeżeli mrugnie np raz 3 razy długo, a potem 5 razy krótko to oznaczało to będzie kod błedu 35.

Czyli długie mrugnięcia odpowiadają za 10,20,30,40,50,60,70,80 itd. a krótkie za 1,2,3,4,5,6,7,8,9.


W ten sposób odczytasz błędu u siebie.

Sekwencja zapętla się po wyświetleniu błędów.

Czegółowy wykaz błędów znajdziedz TUTAJ


Cytat:

bezpiecznik? a gdzie on jest ?

Gniazda bezpieczników znajdują się w przedziale pasażerskim na lewo od strony kierownicy oraz w komorze silnika obok akumulatora.


Pomogłem ? Kliknij ;) Bóg zapłać.
 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 16-06-2011, 16:47   

co do błedów to jest tak: dwa dlugie i cztery szybkie czyli 24.. jest cos takiego ze w kolko to samo dwa dlugie i cztery szybkie itd

dorzuce filmik, moze zle odczytalem
http://galanttt.patrz.pl
_________________

 
 
 
Spox_2 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 135
Wysłany: 18-06-2011, 15:30   

sekiwc napisał/a:
co do błedów to jest tak: dwa dlugie i cztery szybkie czyli 24.. jest cos takiego ze w kolko to samo dwa dlugie i cztery szybkie itd

dorzuce filmik, moze zle odczytalem
http://galanttt.patrz.pl


Dobrze odczytałeś.

Czyli 24- prędkościomierz. Błąd pojawia się, gdy zepsuty jest prędkościomierz (także linka).



Sprawdź czy mocowanie linki jest dobrze dokręcone (może się poluźniło ?)
U mnie przy tym uchwycie jest jeszcze taki kabel, być może u Ciebie przerwane jest połączenie ?

Szukaj.

Odsłyłam również do manuala - strona : 13A-19.
Jeżeli go jeszcze nie posiadasz to najwyższy czas na pobranie ;)
 
 
 
sekiwc 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 94
Skąd: Polska
Wysłany: 01-07-2011, 02:02   

to nie zadna linka, go normalnie dusi gdy silnik sie nagrzeje, tzn pojezdze nim, to pozniej sie zaczyna, w ogole nie ma mocy, stojac jak pedal gazu wcisne do konca to mi przygasa
_________________

 
 
 
Spox_2 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 24V EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 135
Wysłany: 14-07-2011, 10:24   

Odłacz przepływomierz(dokładnie to zasilanie z kostki) i sprawdź jak auto się zachowuje (obroty podskoczyły ?)

Jak dla mnie to coś nie tak z mieszanką powietrza z paliwem.

Z tego co pisałeś to prawie wszystko masz wymienione i dalej nie ma efektu, mam nadzieję że wymiana kabli WN pomoże ;)

Pozdr!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.