Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer (CB4W) Mryga CE, błąd 11 i 41
Autor Wiadomość
kafar87 
Mitsumaniak


Auto: Lancer V Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 77
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-10-2011, 08:51   Lancer (CB4W) Mryga CE, błąd 11 i 41

Witam

Prosiłbym was drodzy koledzy o pomoc, od czasu do czasu zapala mi się CE, wymrugałem błąd 11 i 41 czyli sonda i wtryski.

Dodam, że silnik dławi się na niskich obrotach i szarpie, powyżej 2 tys. obrotów objawy ustępują. Na gazie i benzynie to samo.

Silnik 1.6 4g92 rok 97, instalacja gazowa BRC sequent 24

Doradźcie co robić, sonda do wymiany? co z wtryskami?

Pozdrawiam
_________________

Clio 1 ph1 RN 1.2 2007-2010
Mitsubishi Lancer CB4W GLXi Motion 2010-...
 
 
siwylok 
Mitsumaniak


Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Lubliniec -> Pabianice
Wysłany: 01-10-2011, 20:31   

Jeśli na gazie i na benzynie jest tak samo to stawiałbym na zapłon.
Posprawdzać świece, przewody, kopułke na końcu cewka-moduł.
Do gazu mocniejsza iskra potrzebna. Jak któryś element niedomaga to iskra swoje ujście znajdzie. Do 2tys. to najbardziej odczuwalne.
żeby wtryski od beny i gazu zaczęły niedomagać równocześnie to wątpliwe
_________________
Siwy
 
 
wyderka 
Mitsumaniak


Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 820
Skąd: ZPL
Wysłany: 01-10-2011, 22:45   

ja stawiam na kopułkę i palec, odkręć 2 śrubki przeczyść styki i zobaczysz czy będzie różnica :wink:
 
 
kafar87 
Mitsumaniak


Auto: Lancer V Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 77
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-10-2011, 16:39   

Problem szarpania rozwiązany, kopułka i palec przeczyszczone. Końcówka jednego przewodu a co za tym idzie i gniazdo w kopułce było całe zaśniedziałe, czym to mogło być spowodowane?

Sondę i tak zamówiłem bo coś za wysokie spalanie jest, na ciepłym silniku po odpaleniu i przełączeniu na gaz na jałowym czasem obroty do 2 tys. dochodzą. Krokowy i przepustnica czyszczone.
_________________

Clio 1 ph1 RN 1.2 2007-2010
Mitsubishi Lancer CB4W GLXi Motion 2010-...
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-10-2011, 22:52   

kafar87 napisał/a:
Końcówka jednego przewodu a co za tym idzie i gniazdo w kopułce było całe zaśniedziałe, czym to mogło być spowodowane?
Ten przewód ma przebicie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.