Przesunięty przez: karolgt 14-10-2007, 23:54 |
uszczelka pod klawiaturę |
Autor |
Wiadomość |
micz [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2006, 12:36 uszczelka pod klawiaturę
|
|
|
Witam,
czy ktoś wie gdzie na Śląsku można kupić/dorobić uszczelkę pod klawiaturę? Od dłuższego czasu mechanik próbuje gdzieś ją załatwić, ale bez rezultatu..
Będę wdzięczny za informacje. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2006, 13:40
|
|
|
Z tym nie ma problemu zamów nawet sam w JC, coś cię oszukuje ona jest łatwo dostępna koszt ok 15 pln. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-11-2006, 14:45
|
|
|
micz napisał/a: | dorobić uszczelkę pod klawiaturę? |
Nie żartuj.
kostuch napisał/a: | Z tym nie ma problemu zamów nawet sam w JC |
Za żadne skarby świata nie kupuj jej w JC. Ona w ogóle nie uszczelnia. Kostuch ma rację ona jest bez problemu dostępna więc nie wiem co Twój mechanik kombinuje. Kup ją z firmy Elring. Ja przedwczoraj zamówiłem w pierwszym lepszym sklepie w swej mieścinie i na drugi dzień już była. Koszt 23 zł.
Na własnym przykładzie powiem, że mając tą uszczelkę z JC były wciąż wycieki. Nie do opanowania. Pamiętaj Elring, w żadnym wypadku JC. |
|
|
|
 |
micz [Usunięty]
|
Wysłany: 24-11-2006, 17:50
|
|
|
Faktycznie, dzisiaj dzwonilem po sklepach i nie ma z tym az takiego problemu..
Chyba zmienię mechanika
Dzięki za zainteresowanie i wskazówkę co do firmy.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2006, 15:23
|
|
|
tylko nie zapomnij o silikone |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-11-2006, 16:42
|
|
|
kostuch, a po co silikon Jak dobra uszczelka i dokrecisz odpowiednim momenten to nie trzeba zadnego silikonu.
Chyba ze pokrywe juz masz krzywa |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-11-2006, 18:18
|
|
|
Gumowe uszczelki zakłada się bez użycia silikonu. Sam będę ją też zakładał w poniedziałek. Zobaczymy czy Elring będzie trzymał, bo ta z JC.........masakra |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-11-2006, 19:09
|
|
|
Przy prostowanej na kolanie pokrywie (po przeciągniętych przez mechaku....nika śrubach), Elring trzyma bez problemu bez wspomagania niebieskim przyjacielem (silikon) empirycznie sprawdzone....... JC cieknie już w opakowaniu |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2006, 22:16
|
|
|
Ja zawsze wklejam na silikon, to tak dla pewnosci. A co do części z JC to nie wszystkie są felerne, owszem zdarzają się ale to nie reguła |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 25-11-2006, 23:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-11-2006, 08:50
|
|
|
Jezeli pokrywa jest blaszana to wez stara srube lub punktak obroc pokrywe i wystukaj miejsca docisku srub
tylko z wyczuciem -- zaluz uszczelke bez silikonu i bedzie git /silikon jedynie jak jest stara- twarda/
Przy odlewie aluminiowym zadko jest wyciek ale jak sie zdarz to podszlifuj miejsce docisju sruby o 0.5 mm
Uszczelke lepiej montowac bez silikonu aby mozna bylo bez jej wymiany zdjac pokrywe i zamontowac |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2006, 11:20
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Jezeli pokrywa jest blaszana to wez stara srube lub punktak obroc pokrywe i wystukaj miejsca docisku srub
tylko z wyczuciem - zaluz uszczelke bez silikonu i bedzie git |
Tak zrobiłem przy starej uszczelce z JC i dopiero zaczęło lecieć... Jutro zakładam nową Elringa i zobaczymy... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-11-2006, 12:00
|
|
|
A ja pokrywę lekko wyklepałem w miejscach, gdzie przykręca się śruby - ona jest miękka i jak ktoś poprzednio zamiast wymienić uszczelkę tylko dokręcał śruby, to się trochę wgięła i przez to zmniejszył się zakres regulacyjny dokręcania.
Także nie jest to taki nieprawidłowy ruch z tym wypukaniam - tylko najlepiej czymś okrągłym i szerokim - żeby nie zrobić takich płaskich wgłebień, które jak kanaliki mogłyby puszczać olej. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2006, 14:18
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | A ja pokrywę lekko wyklepałem w miejscach, gdzie przykręca się śruby - ona jest miękka i jak ktoś poprzednio zamiast wymienić uszczelkę tylko dokręcał śruby, to się trochę wgięła i przez to zmniejszył się zakres regulacyjny dokręcania. |
Dokładnie o to chodzi. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 28-11-2006, 09:02
|
|
|
Hugo napisał/a: | Dokładnie o to chodzi. | -- wyklepywanka
To jest stary warsztatowy patent -- no ale jak w mediaM... nie dla idiotow.
A jak juz mamy tzw. warsztatowo pokrywe padline tzn mieka i *auto cenzura* to dobrze jeszcze dorobic podkladki z twardej blachy tak by rozkladaly nacisk sruby na wieksza powieszchnie i po zachowaniu logicznej kolejnosci dokrecania srub <szczelnosc kosmiczna... > /specjalnie nie cytuje calej kwiecistosci majstra - co po niektorym by oczeta zwiedly../ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-11-2006, 14:04
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | A jak juz mamy tzw. warsztatowo pokrywe padline tzn mieka i *auto cenzura* to dobrze jeszcze dorobic podkladki z twardej blachy tak by rozkladaly nacisk sruby na wieksza powieszchnie i po zachowaniu logicznej kolejnosci dokrecania srub <szczelnosc kosmiczna |
Właśnie dzisiaj założyłem nową uszczelkę Elring i tak się składa, że założyłem podkładki okrągłe o średnicy 12 mm. Jutro będzie okazja sprawdzić szczelność, bo zrobię trasę 150 km, więc zobaczymy. Zachowałem kolejność dokręcania śrub i sam jestem ciekawy czy szczelność będzie kosmiczna |
|
|
|
 |
|