| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.9TD] Carisma zgasła i już nie odpaliła |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ariss84   Forumowicz
 
  
 Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 03 Lip 2009
 Posty: 35
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2011, 09:12   [Cari 1.9TD] Carisma zgasła i już nie odpaliła |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam!! Wczoraj jadąc spokojnie 50km/h nagle Cari odmówiła posłuszeństwa i zgasła. Pędem udało mi się zjechać na parking, gdzie ponownie chciałem ją odpalić, lecz niestety to już się nie udało. Parking musiałem opuścić na holu. Może miał ktoś podobny przypadek i doradzi co sprawdzić, gdzie może tkwić przyczyna. Paliwo do pompy dochodzi, lecz po popuszczeniu śruby na wtryskiwaczu i kręceniu rozrusznikiem jest sucho. Czy za to może odpowiadać któryś zawór na pompie, czy może pompa zakończyła swojego żywota?? A może po prostu immobilizer coś odciął i dlatego pompa paliwa nie podaje? Tylko czy tak w trakcie jazdy immobilizer mógłby ot tak po prostu odciąć paliwo?? Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki.
 Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
 |  
				| _________________ http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | carisma1 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2011, 17:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | pasek rozrządu sprawdziłeś?, jeśli jest w ,,okienku", spr czy pompa zaciąga ropkę, np z butelki, jeśłi nie zaciąga a pasek jest to spr zawór stop, przy załączeni stacyjki wyraźny pstryk winien być, jeśli zawór stop jest OK ukręcił się wałek pompy, then szukaj drugiej. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2011, 18:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zacznij od sprawdzenia zaworu stop na pompie, bo jeżeli pompa pobiera a nie podaje paliwa to możliwe, że poprostu zawór stop odmówił posłuszeństwa - wersja optymistyczna albo immo |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ariss84   Forumowicz
 
  
 Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 03 Lip 2009
 Posty: 35
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2011, 20:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki koledzy za porady. Winowajcą okazał się bezpiecznik od zaworu stop, przez co zawór był ały czas w pozycji zamknięty. Po wymianie bezpiecznika Cari pali aż miło   |  
				| _________________ http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-10-2011, 06:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bezpiecznik od tak sam od siebie się nie pali, ja na Twoim miejscy poszukałbym przyczyny |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ariss84   Forumowicz
 
  
 Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 03 Lip 2009
 Posty: 35
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-10-2011, 21:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wiem, że tak sam z siebie nie powinien się spalić. Jednak włożyłem drugi i jak na razie jest ok. Jak mi jeszcze raz wysiądzie to wtedy będę szukał przyczyny. Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi   |  
				| _________________ http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | barthez2183   Mitsumaniak
 01354/KMM
 
  
 Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 20 razy
 Dołączył: 15 Sie 2008
 Posty: 407
 Skąd: NML
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2011, 18:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | ariss84, możesz podpowiedzieć który to bezpiecznik? Mi też coś ten zawór szwankuje. |  
				| _________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ariss84   Forumowicz
 
  
 Auto: Mondeo 1,8 TD i Carisma 1,9 TD
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 03 Lip 2009
 Posty: 35
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2011, 10:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Z tego co pamiętam to jest to bezpiecznik 20A w komorze silnika oznaczony numerem 22. Powodem palenia tego bezpiecznika była u mnie sparciała izolacja końcówek przewodów na dole przy kostce.
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/91704
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |