Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny brak mocy i szarpnięcia w Cari GDI. POOOOMOCY
Autor Wiadomość
padera1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 8
Skąd: bogatynia
Wysłany: 26-10-2011, 16:02   Dziwny brak mocy i szarpnięcia w Cari GDI. POOOOMOCY

Witam. Dzisiaj stała się bardzo dziwna rzecz a mianowicie po wyjeździe ze stacji benzynowej auto w trakcie przyspieszania zaczyna tracić moc i tak jakby hamować, ledwo można podjechać pod górę, o jeździe powyżej 50 km/h można tylko śnić. Komputer wskazuje spalanie chwilowe 60l/100 a czasami 99. nie wiem czy to wina paliwa bo zawsze tankuje 98. do tego musiałem dolać około 1l oleju a nigdy nie miałem z tym problemu. Jeden człowiek znający się na rzeczy mówi że to nie musi być wcale wina tego paliwa ani oleju tylko że to wina świec. przy tych szarpnięciach auta pojawia mi się Check Engine jednak od razu znika. Najbliższy serwis w który mógłbym podłączyć samochód jest w Niemczech.
POOOOOOOMOCY
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 26-10-2011, 16:30   

No dobra a jak stoisz na luzie to jak z obrotami? Równo stoją? Możesz do odcinki silnik wkręcić?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-10-2011, 16:33   

Ktory rocznik auta ? Do 2000r włącznie możesz wymrugać bledy spinaczem, nie trzeba sie podłączać do kompa.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 26-10-2011, 16:37   

miałem podobny przypadek w Holandii módl się żeby to nie była uszczelka jeżeli nie masz znajomego który ci auto zaholuje na lawecie albo assistance to licz się z kosztami 1000 euro wzwyż pierwsze co zrób nie panikuj podnieś maskę odkręć pokrywę plastikową silnika, odłącz akumulator następnie każdą wtyczkę łącznie z tymi na cewkach i ta szeroką na ścianie grodziowej od komputera wypnij i wepnij kilkakrotnie wtyczka z tyłu na listwie wtryskowej od czujnika ciśnienia od wtryskiwaczy 4X od przepustnicy od przepływomierza i z lewej strony silnika od czujnika wału z prawej strony od czujnika wałka rozrządu i czujnika spalania stukowego jeżeli zaśniedziały pin-y we wtyczce powinno to pomóc doraźnie jeszcze jest kilka dużych wtyczek łączących grube wiązki kabli tam też poruszaj wtyczką , jeżeli nie pomoże poodkręcaj cewki i sprawdź czy sprężynka w miejscu styku z świeca nie jest upalona zaśniedziała bądź wgnieciona. jeżeli uda się ruszyć nie forsuj silnika za bardzo lepiej jedz po woli za ciężarówka 80/h ale dojedz do domu względnie znajomego w pobliżu jak masz taka możliwość.
 
 
padera1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 8
Skąd: bogatynia
Wysłany: 26-10-2011, 16:40   

mlun napisał/a:
No dobra a jak stoisz na luzie to jak z obrotami? Równo stoją? Możesz do odcinki silnik wkręcić?

na wolnych obrotach raz faluje a raz prawie gasnie, jednak kiedy uruchomi sie wentylator to obroty się wyrównują?
Próbowałem ale obroty dochodza do góra 6500

[ Dodano: 26-10-2011, 16:41 ]
volve napisał/a:
Ktory rocznik auta ? Do 2000r włącznie możesz wymrugać bledy spinaczem, nie trzeba sie podłączać do kompa.

1997
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-10-2011, 17:15   

padera1 napisał/a:
1997


No to spinacz w dłoń i będzie wszystko jasne :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 26-10-2011, 18:07   

ja u siebie miałem problemy z CE i brakiem mocy przy obrotach ok. 3 tyś. poniżej było wszystko ok. Wina była trefnej benzyny też 98 oktanów.
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
padera1 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 8
Skąd: bogatynia
Wysłany: 28-10-2011, 08:51   

Bartek napisał/a:
padera1 napisał/a:
1997


No to spinacz w dłoń i będzie wszystko jasne :)

Spinacz poszedł w ruch i wystukało błędy 41 i 56 czyli z opisu wynika ze wtryskiwacze. Jednak najpierw sprawdze świece
No i dobrze że najpierw pomyślałem o świecach. wymieniłem i na razie jest o.k.
Dzięki za zainteresowanie
 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 09-12-2011, 17:07   

Ja u siebie wymienilem swiece i nic to nie dalo, moze troszke.
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 09-12-2011, 18:12   

41 i 56
czyli klasyka- pompa WC

błąd wtryskiwaczy spowodowany niskim ciśnieniem podawanym przez pompę WC, dodatkowym potwierdzeniem są wskazania komputera

spróbuj zwiększyć ciśnienie na pompie WC, zobacz czy się sytuacja nie ustabilizuje (jak u mnie)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
teddybear 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 16vGDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Sędziszów
Wysłany: 13-12-2011, 10:18   

Jeśli to komuś pomoże( a mysle ze tak) , Jestem swiezo po regeneracji pompy WC. Jest w Łódzi specjalista(w pełnym znaczeniu tego słowa) który zajmuje sie miśkami juz od wielu lat.
Firma nazywa sie ArtBex, znajduje sie na ul. Wysokiej 20-22. Właścicielem jest Pan Artur Łysoniewski. Ja jestem z okolic Jedrzejowa(dla niewtajemniczonych okolice Kielce-Kraków) autko muziałem zawieść na plecach lawety bo zdechło całkowicie ale opłacało sie. Co do błędów to standardem jest 56 i za nim idacy 41. Zanim zaczniecie zmieniac pół auta zmierzcie cisnienie voltomierzem. po właczniu zapłonu ma byc 0,5V, a podczas pracy nie mniej niz 3V. Zawsze można kupic używke i myslec czy bedzie chodzic. Ja wolałem regeneracje, mam gwarancje, swiety spokój. Piszcie na PW w razie pytan. poZdrawiam
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-12-2011, 10:28   

Napisz jeszcze ile czasu twała ta regeneracja? W jeden dzień się uwinął? No i cena?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.