Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant Avance 2.5V6, 1999r, kombi, Pruszcz Gdańs
Autor Wiadomość
DarkMark
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2011, 22:16   [EAx 97-04] Galant Avance 2.5V6, 1999r, kombi, Pruszcz Gdańs

Witam. jestem nowy na forum i można powiedziec że nowy w marce. Chociaż żona od roku jeździ Space Starem, to ja dopiero teraz mam zamiar zmienić stajnię Hondy na Galanta.
Jestem po nieudanych oględzinach czarnego galanta, od sławetnego już handlarza z Gliwic. Tu link do oferty:
http://moto.allegro.pl/mi...1947735882.html
Auto ładne,chociaż na zdjęciach dużo ładniejsze. Wszystko ok,ale umyty silnik,który pracuje na ok. 700obr/min. na jałowym biegu (powinno chyba być ok 900?) i zapach oleju wzbudziły moje wątpliwości. Zrezygnowałem. Auto ma rzekomo 120000 km,ale nawet jak jest to prawda to z w/w powodów zwątpiłem.


Następnie znalazłem taki oto egzemplarz i proszę o opinie,bo mam do pokonania prawie 600km i będę wdzięczny za pomoc.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21746761.html


Kod:

Cena (brutto): 14 500 PLN / 3 274 EUR do negocjacji,
Typ:Kombi Wersja:VI Rok produkcji:1999 Data rejestracji:10/2009 Przegląd:01/2012 Ubezpieczenie:10/2012 Przebieg w km:145 000 km Skrzynia biegów:automatyczna Moc:163 KM (120 kW) Pojemność skokowa:2500 cm³ Rodzaj paliwa:benzyna+LPG Kolor:czarny Liczba drzwi:4/5 Status pojazdu sprowadzonego:sprowadzony / zarejestrowany Kraj pochodzenia:Niemcy Kraj aktualnej rejestracji:Polska

Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, system nawigacji, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, tempomat, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby

Dodatkowe informacje:

pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany

Opis pojazdu:

Witam, mam do zaoferowania Mitsubishi Galanta 2.5 V6 163KM wersja po tzw. Pierwszym liftingu czyli poprawione hamulce z dwiema sondami lambda oraz z zewnętrznym filtrem w skrzyni automatycznej.
 
Auto zostało sprowadzone z Niemiec 2 lata temu. Od tego czasu poza kupnem opon, serwisem i instalacją LPG nie było nic zmieniane bądź przerabiane. Po sprowadzeniu został wymieniony kompletny rozrząd, świece platynowe, przewody wysokiego napięcia oraz końcówka drążka kierowniczego w stacji obsługi aut Mitsubishi (Auto TW – Faktury do wglądu).
 
Do wymiany rozrządu pozostało 40 tysięcy kilometrów. Ostatnio został zrobiony gruntowny przegląd obejmujący:
 -wymianę oleju w skrzyni automatycznej wraz z filtrem (wymiana dynamiczna 13 litrów oleju)
-wymianę oleju w silniku Valvoline Max life 5w-40 olej syntetyczny (rachunki do wglądu)
-w zawieszeniu został wymieniony drążek kierowniczy oraz druga końcówka (rachunki do wglądu)
 -nowy akumulator
Auto ma założoną instalacje LPG STAG 300+ w renomowanym zakładzie Migaz-s w Warszawie. Obecnie został w niej wymieniony reduktor na skorpion GT do 350 KM (także nie będzie w nim spadków ciśnienia ani tym samym mocy), elektrozawór, filtry oraz komplet wtryskiwaczy.
Samochód nie wymaga wkładu finansowego. Na oponach letnich Fulda (225/45 R17) można przejeździć spokojnie 2 sezony (są po 1 sezonie nie wyząbkowane ) Opony zimowe na 1-2 sezony.
Spalanie Galanta uzależnione jest od dynamiki jazdy. Jadąc zgodnie z ograniczeniami i resztą ruchu spala 10,5 - 11 l benzyny w dużych korkach 12,5 - 13 l. Spalanie LPG to 12 l w cyklu mieszanym i max 15 L w korkach i przy dynamicznym stylu jazdy w trasie. Generalnie trzeba tankować co około 250 km 31 L gazu.
 Instalacja pracuje poprawnie nie ma mowy o przerywaniu braku mocy i innych tym podobnych zachowaniach. Skrzynia automatyczna zmienia biegi bez szarpnięć, płynnie, kickdown jest realizowany błyskawicznie. Klimatyzacja działa bez zarzutu (nie śmierdzi stęchlizną i pracuje bardzo wydajnie).
Samochód jest sprzedawany tak jak na zdjęciach z radiem i nawigacją (trzeba sobie wgrać mapy osobiście) czyli nie jest zdekompletowany np. brak trójkąta, lewarka, gaśnicy, koła zapasowego itp. Za około 10 tysięcy km warto wymienić olej w silniku , świece oraz filtr powietrza.


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez fj_mike 21-11-2011, 16:24, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 20-11-2011, 22:29   

DarkMark, dostosuj post do wzoru.
Wygląda ciekawie. Wszystko ma na miejscu.
Cena atrakcyjna jak za taką wersję z gazem.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24335
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-11-2011, 06:30   

rzeczywiście wygląda spoko - przynajmniej ze zdjęć
jeśli to Pruszcz Gdański koło Gdańska :) , to mógłbym się wybrać obejrzeć osobiście - tylko brak telefonu do właściciela
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 21-11-2011, 09:53   

WPI to powiat Piaseczyński...
DarkMark napisał/a:
w renomowanym zakładzie Migaz-s w Warszawie.

wygląda że z okolic Wawy...(?)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 21-11-2011, 12:09   

DarkMark napisał/a:
pracuje na ok. 700obr/min. na jałowym biegu (powinno chyba być ok 900?

I dobrze pracuje. Obroty powinny być ok 650 +/- 100obr/min. 900 to za dużo.

Ładny i wart by się do niego przejechać

Tak nawiasem link do aukcji:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C21746761.html
 
 
DarkMark
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2011, 15:17   

Jutro czeka mnie trasa do Pruszcza. A co ssądzicie o jego felgach,bo to chyba malowane,na wzór Tenzo?
Pozdrawiam
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 21-11-2011, 15:57   

DarkMark napisał/a:
A co ssądzicie o jego felgach,bo to chyba malowane,na wzór Tenzo?

Felgi to oryginalne 17" Borbety występujące w wersjach Sport Edition i Avance.
Powinno być w srebrze, te jak widać ktoś pomalował. Nie wygląda źle moim zdaniem.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2011, 16:14   

Ładny, ten drugi z V6, odniosę się do:
-wymianę oleju w skrzyni automatycznej wraz z filtrem (wymiana dynamiczna 13 litrów oleju)

Ktoś coś przesadził z tymi 13 litrami, chyba że lał i lał, przy dynamicznej nawet nie przekracza się 10litrów.
Dla jasności dodam że po pierwszym lifcie były też już skrzynie z wewnętrznym filtrem, tak jak u mnie. A sprzedający pisze o zewnętrznym, do zweryfikowania.

Czyżby to od jakiegoś MM, bo nawet sensownie opisuje go.

Warty zobaczenia.
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
BigTomala 
Mitsumaniak
MOD Black Dragon


Auto: GALANT Sport Edition EA5A V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 309
Skąd: GDAŃSK/Pruszcz Gd
Wysłany: 21-11-2011, 16:26   

Cytat:
Jutro czeka mnie trasa do Pruszcza.


Gdzie i o której się umówiłeś ? Nawiasem mówiąc... nigdy go nie widziałem w Pruszczu :roll:
_________________
To, że akurat milczę nie oznacza, że nie mam nic do powiedzenia... Kiedy rozum śpi budzą się upiory...
 
 
 
DarkMark
[Usunięty]

Wysłany: 21-11-2011, 18:45   

Jutro niestety jeszcze nie dam rady. Środa najwcześniej. Sprzedający ma mnie odebrać z Tczewa z PKP.

Nie wiem na ile są poważne te wgnioty na nadkolu. Jaki jest koszt takich robót blacharskich?
http://www.fotosik.pl/u/a...4/album/1027630

[ Dodano: 21-11-2011, 19:07 ]
SPIDER-ek napisał/a:


Czyżby to od jakiegoś MM, bo nawet sensownie opisuje go.

Sprzedający to kuzyn właściciela,który wyjechał do GB. Wie o aucie wszystko co w opisie,ale podobno nim nie jeździ.Nie sądzę żeby był MM Auto jest zarejestrowane na ciotkę kuzyna, która mieszka w Piasecznie (tańsze ubezpieczenie), on sam mieszka w Pruszczu i stąd te rozbieżności.

[ Dodano: 01-12-2011, 15:26 ]
Witam ponownie po przerwie. Po obejrzeniu tegoż egzemplarza zdecydowałem się na zakup. Wg mojej skromnej wiedzy na temat Galanta (powiększonej znacznie dzięki wam) auto jest w bardzo dobrej kondycji.
Tak jak opisywał sprzedający wiele rzeczy było w nim wymienionych:
-rozrząd razem z hydraulicznym napinaczem ok 20 tys km temu
-olej w skrzyni biegów razem z tym co było w przewodach (stąd te 13 litrów)
-olej silnikowy 2000 km temu
-tarcze hamulcowe
-reduktor gazu+dysze
-końcówka drążka kier.
Ponadto komplet zimówek,a opony letnie 17" Fulda mało zużyte, 2 letnie radio/cd Sony z usb.

Auto nie ma rdzy na nadkolach,chociaż coś go tam kiedyś brało,bo widać małe poprawki,ale to nic poważnego.

Przejechałem nim do tej pory ok 1300km i jestem bardzo zadowolony.Na razie słychać jedynie stukanie popychaczy i trzeba wymienić świece. To zrobię jak trochę stanę na nogi finansowo, bo popychaczy trochę jest,ale mam nadzieję,że nie wszystkie będą do wymiany.Póki co,olej w silniku Valvoline 0W40 wycisza je nieco,ale podobno Castrol edge jest lepszy. Sprzedający twierdził,że popychacze na Castrolu słychać bardziej. Nie wiem,może wy osądzicie?

Pozdrawiam wszystkich MM

[ Dodano: 11-01-2012, 23:37 ]
2 miesiące od zakupu i po bezproblemowej eksploatacji spełniły się moje najgorsze obawy. Padł konwerter w skrzyni i wytarło wieloklin na wałku. Dzięki temu forum wiem,że to się zdarza w tych wersjach.Nie sądziłem,że Japończycy mogą tak spartolić skrzynię,żeby ropadał się jakiś element po kilku kickdownach.
Teraz kończą naprawę w warsztacie i mój portfel schudnie o ok. 3000 zł. Najgorsze jest jednak to,że jest to wada fabryczna (za słaby wieloklin i wielowypust) i nie mogę spokojnie jeździć, bo może się to przytrafić po raz kolejny.
Dodam,że jeżdżę z dużymi szybkościami i głównie po autostradach więc teraz już za każdym razem będę jechał z duszą na ramieniu. A o kickdownach moge zapomnieć więc po co mi te 2,5V6? Mogłem kupić Primere 1.6 :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.