Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze? |
Autor |
Wiadomość |
matrycy
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-05-2010, 16:12 Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze?
|
|
|
Pytanie jak w temacie, chodzi o benzynowy 1.6 , który jest dostępny w ASX. Jestem zainteresowany lancerem, ale wersja 1.8 troche za duzo pali, a te 140 koni nie jest mi potrzebne. Z kolei obecny 1,5 ciut za słaby. A może będzie też nowy diesel z ASX-a, zamiast tego obecnego klekota z VW? Wiem, że nikt nie jest wróżką, ale może ktoś ma jakieś przecieki |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 30-05-2010, 16:32
|
|
|
Pod koniec roku, prawdopodobnie, mogą pojawić się nowe disle 1,8 od MMC w Lancerach. Nie wiadomo jeszcze co z 1,8 benzynowym, bo w Japonii ASX(RVR) ma poprawiony 1,8 139KM. Może w 2011 okazać się że Lancer dostanie 1,6 do dyspozycji, kto wie? |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
Me-Tsu
Forumowicz
Auto: Invite 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 58 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 01-06-2010, 15:46 Re: Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze?
|
|
|
matrycy napisał/a: | Pytanie jak w temacie, chodzi o benzynowy 1.6 , który jest dostępny w ASX. Jestem zainteresowany lancerem, ale wersja 1.8 troche za duzo pali, a te 140 koni nie jest mi potrzebne. Z kolei obecny 1,5 ciut za słaby. A może będzie też nowy diesel z ASX-a, zamiast tego obecnego klekota z VW? Wiem, że nikt nie jest wróżką, ale może ktoś ma jakieś przecieki |
a jezdziles 1,5 testowo?
fakt ze z pelnym bagaznikiem, pasazerami i zalaczona klima trzeba zredukowac (czasem o 2)zeby tira szybko wyprzedzic ale w miescie naprawde daje rade, malo pali i na 1,8 bym nie zamienil |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-06-2010, 22:58
|
|
|
Me-Tsu, nie przetlumaczysz... 1.5 jest za slaby i juz... bo jest 1.5, jakby przy tej dynamice mial 1.6 lub wiecej juz bylby ok...
inna sprawa, ze z danych technicznych ten 1.6 z ASX rysuje sie jako super silnik... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 02-06-2010, 07:59
|
|
|
gzesiolek napisał/a: | nie przetlumaczysz... 1.5 jest za slaby i juz... bo jest 1.5 |
Racja gzesiolek, Chyba jakaś psychologia tłumu albo kompleksy . 1,5 jest be i kiepsko by wyglądała etykietka na klapie (gdyby była), ale 1,8, mimo że chlej straszny, jest już spoko. Na dodatek w 1,8 SB jest wolniejszy niż 1,5 SD (napisali jak wół w katalogu) No ale za to jaki zapas mocy ma. tylko do czego, napędzania klimy chyba. Może jak by MMC dało wreszcie ten 1,6 do Lancera to dyskusji było by mniej co do różnic. Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-06-2010, 13:28
|
|
|
Trik napisał/a: | Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo. |
Tam trochę inne paliwko jest ale może w końcu bardziej elastyczny jest/będzie. |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-06-2010, 19:11
|
|
|
Trik napisał/a: | Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo |
Lepiej żeby miał 120 KM ale wyższy moement przy niższych obrotach niż 143KM z których korzysta się wyjątkowo rzadko. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 02-06-2010, 20:03
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | Lepiej żeby miał 120 KM ale wyższy moement przy niższych obrotach | No to niech ma do tego 4x4 i glanc pomada, bedzię do czego ten moment przyłożyć. tak jak w 2L lub 2,4L na bardziej elastycznych rynkach. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-06-2010, 13:21
|
|
|
Trik napisał/a: | tak jak w 2L lub 2,4L na bardziej elastycznych rynkach. |
Pytanie czy nasz rynek jest na tyle elastyczny by znaleźli się chętni na Lancera 2.4. |
_________________
 |
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 03-06-2010, 15:49
|
|
|
Znaleźliby się, ale ekoterroryści ich tępią. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-06-2010, 17:34
|
|
|
Może na 2,4 nie było by tyle chętnych (chyba że z napędem AWD na elektromagnesie w dobrej cenie) ale na 1,6 i 2,0 zamiast 1,5 i 1,8 było by dużo więcej chętnych. W ogóle ten pomysł że lepiej klepać 1,8 zamiast 2,0 bo będzie tańsze ubezpieczenie to jakiś poroniony pomysł. Nie ma to jak wprowadzić nowy model który po mimo większej mocy jest wolniejszy od poprzednika |
|
|
|
 |
reneyvan
Forumowicz
Auto: MMC Lancer 1.8 Intense SD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 123 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 26-06-2010, 18:44
|
|
|
Ciekawe, czy coś się zmieni w kwestii gamy silników w Lancerach, gdy zacznie obowiązywać norma Euro 5? |
|
|
|
 |
el_diablo
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 240 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 27-06-2010, 19:09
|
|
|
krzychu napisał/a: | Może na 2,4 nie było by tyle chętnych (chyba że z napędem AWD na elektromagnesie w dobrej cenie) ale na 1,6 i 2,0 zamiast 1,5 i 1,8 było by dużo więcej chętnych. W ogóle ten pomysł że lepiej klepać 1,8 zamiast 2,0 bo będzie tańsze ubezpieczenie to jakiś poroniony pomysł. Nie ma to jak wprowadzić nowy model który po mimo większej mocy jest wolniejszy od poprzednika |
Jeśli cena 2,4 nie była by chora to chętni (choć nieliczni) pewnie by się znaleźli.
To że jest 1,8 143 KM zamiast 2,0 155 KM to pewnie kwestia bezpośredniej konkurencji na danym rynku - w Polsce dominują moce w ok. 140 KM. |
_________________ Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-2010, 19:18
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | Lepiej żeby miał 120 KM ale wyższy moement przy niższych obrotach niż 143KM z których korzysta się wyjątkowo rzadko. |
Ja bym nie narzekał bo w codziennej jeździe 1.8 z Lanca jest zaskakująco podobny do 2.0.
A pojemność mniejsza i apetyt na paliwo też. Co zaś się tyczy kręcenia - 2.0 4G63 DOHC w moim Galu nie ma lekko ze mną nie dlatego, że musze ale dlatego, że lubię
I Lancerem i Galem da się bezstresowo jeździć od 2000 obrotów, ale żeby mieć emocje brakuje tam małej turbinki - takiej jak w Mirage Dla przypomnienia - Lancer jest z 2009, Gal z 1991 i dostarcza więcej frajdy z jazdy
Nie ma co narzekać - trzeba czekac na diesla i ewentualnie 1.6 benzynowe - 1.5 jest do tak cięzkiego samochodu o rozmiar za mały - bardziej pasuje do Colta jako silnik o max pojemności.
A swoją drogą - gdyby MMC wprowadziło Lancera 3 drzwiowego to sprzedałbym obie nerki Jackiego, żeby takiego mieć |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-06-2010, 19:32
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Ja bym nie narzekał bo w codziennej jeździe 1.8 z Lanca jest zaskakująco podobny do 2.0.
A pojemność mniejsza i apetyt na paliwo też. |
A ja sobie pozwolę nie zgodzić się z przedmówcą. 2.0 z rodziny 4B1 jest bardzo fajnym silnikiem. Nawet w Outku 2wd zapewnia więcej frajdy na asfalcie niż klekoczące diesle. A spalanie? Jak patrzę na Motostat to jestem w środku stawki Lancerów 1.8. Dodatkowo łapie się na niższą akcyzę. To dlaczego nie kopić 2.0? Coś mi ten 1.8 wygląda na niewypał. Z innego wątku o Lancerze 1.8 ClearTec (ten co w Japonii jest podstawowy w ASX) wygląda mi że udało się Japończykom go w końcu dopracować przynajmniej pod kontem oszczędności kosztem ledwo 3 koników |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
|