Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Silnik zgasł podczas jazdy
Autor Wiadomość
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2010, 11:28   [EA5A/W 2.5] Silnik zgasł podczas jazdy

Witam wracam z pracy i w pewnym momencie autko zaczyna lekko kopcić i nie równo chodzić, dojechałem do świateł zgasło odpaliłem jade dalej, do domu nie dojechałem auto powoli słabło zjechałem na pobocze i zgasło, próbuje odpalić i tylko silnik się odzywa na dosłownie sekundę i gaśnie

Czyżby cewka ??
Ostatnio zmieniony przez Owczar 25-10-2010, 11:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 25-10-2010, 12:41   

a paliwo w baku jest :)
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-10-2010, 12:50   

podejrzewam uszczelke pod głowicą, silnik przegrzany gaśnie , Czy prubowałeś go jeszcze zapalać po ostygnięciu????
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-10-2010, 13:13   

Gdyby to była cewka to raczej nie mógłbyś wogóle odpalić samochodu.
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-10-2010, 13:17   

nie do końca jest tak jak piszesz, cewka moze dostawać przerwe i raz ma styk a raz nie. Ale nawet jesli to ona to silnik niekopcił by na biało, myśle ze przepalona uszczelka pod głowica, woda dostała sie w gary. Sprawdz czy masz wode w chłodnicy, na zimnym powinien normalnie zapalić
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2010, 17:07   

a tu jedynie przez chwilkę nawet nie sekunde i nie jest to odpalenie silnika tylko nie wiem jak to zawać, jak jechałem i mi zaczął przerywać to podjechałem na stacjie i dolałem i to samoa po 5 km już nie odpalił
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 25-10-2010, 17:55   

cavemann napisz czy zapaliła się może pomarańczowa kontrolka silnika jeżeli tak to stawiam na czujnik położenia wału jeżeli nie to zaczoł bym od filtra paliwa później sprawdził bym pompkę paliwa
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2010, 18:10   

dodam ze na gazie to samo było bo mam instalacje
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 25-10-2010, 21:50   

A próbowałeś wymrugać błędy? Może coś pokaże. Jeśli nie to faktycznie może być uszczelka pod głowicą.
 
 
 
cavemann
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2010, 10:51   

auto w warsztace narazie czekam na info z Profi Auto

na razie świece i czekamy co po wymianie ich

kopułka i palec
świece 270
kopułka 270
palec 40
robocizna 100
 
 
kaleto1233 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Chojnów
Wysłany: 28-08-2013, 01:01   

Witam, podpinam pod stary temat(nie znalazłem odpowiedzi niestety), mojemu Galantowi 2.5 V6 163konie zdarza się od czasu do czasu( przez 1200km które jak na razie nim zrobilem 2 - 3 razy) zgasnąc podczas jazdy. Zdarzyło mi się to na gazie, na benzynie nie jeździlem za dużo jeszcze więc nie wiem czy przytrafi się to samo. Dodam że filtry gazu są nowe, listwy wtryskowe gazu są ok. Proszę o odpowiedź gdyż strach wyprzedzac samochodem z takim problemem. :cry:
 
 
 
fredfm 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 181
Skąd: Grybów
Wysłany: 28-08-2013, 08:21   

kaleto1233 napisał/a:
Witam, podpinam pod stary temat(nie znalazłem odpowiedzi niestety), mojemu Galantowi 2.5 V6 163konie zdarza się od czasu do czasu( przez 1200km które jak na razie nim zrobilem 2 - 3 razy) zgasnąc podczas jazdy. Zdarzyło mi się to na gazie, na benzynie nie jeździlem za dużo jeszcze więc nie wiem czy przytrafi się to samo. Dodam że filtry gazu są nowe, listwy wtryskowe gazu są ok. Proszę o odpowiedź gdyż strach wyprzedzac samochodem z takim problemem. :cry:


Kolego problemem na 99% jest moduł w aparacie zapłonowym. Polecam wykręcić aparat i wysłać celem regeneracji do yakuzy (znajdziesz w google), po 3 dniach będziesz miało go na miejscu..
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 29-08-2013, 13:25   

kaleto1233, opisz dokłądniej. Gaśnie jak wyrzucasz na luz, czy wolno zmieniasz bieg?
Jeżeli tak to zacznij od nauki ECU wolnych obrotów:
http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 29-08-2013, 15:11   

Sprawdź jakie są błędy. Mi ostatnio zgasł na autostradzie a że miałem lapa to od razu okazało się, że jest błąd czujnika położenia wału. Objawy są takie, że jak się czujnik nagrzeje od silnika to przestaje wysyłać sygnał i silnik gaśnie i nie odpalisz go aż się nie ochłodzi. Potem odpalasz, jak się zagrzeje to znowu gaśnie. Dodatkowo kiedy już się chłodzi i zaczyna działać to przez chwile słychać terkotanie z pod maski w okolicach przepustnicy (Krokowiec czy coś)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-08-2013, 15:49   

Faza napisał/a:
jest błąd czujnika położenia wału. Objawy są takie, że jak się czujnik nagrzeje od silnika to przestaje wysyłać sygnał
to nie wału - wałka rozrządu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.