Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] brak możliwości uruchomienia
Autor Wiadomość
JurekM 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 07-12-2011, 09:37   [3.2 DID] brak możliwości uruchomienia

witam mam miska 2005 3.2 DID mam problem z silnikiem kilka tygodni wcześniej zapaliła się lampka kontrolna silnika lecz nie zmieniło to własciwosci trakcyknych pojazdu w tym okresie jeżdziłem mało i to zeszło na dalszy plan ale ostatnio jadąc samochód stracił chęć do jazdy i zgasł myślałem że to filter lecz po wymianie nic sie nie zmieniło , samochód próbuje zaskakiwać lecz nie odpala . za każde info będę wdzięczny.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-12-2011, 12:56   Re: brak możliwości uruchomienia

JurekM napisał/a:
witam mam miska 2005 3.2 DID mam problem z silnikiem kilka tygodni wcześniej zapaliła się lampka kontrolna silnika lecz nie zmieniło to własciwosci trakcyknych pojazdu w tym okresie jeżdziłem mało i to zeszło na dalszy plan ale ostatnio jadąc samochód stracił chęć do jazdy i zgasł myślałem że to filter lecz po wymianie nic sie nie zmieniło , samochód próbuje zaskakiwać lecz nie odpala . za każde info będę wdzięczny.

Pompa wtryskowa raczej. Prawdopodobnie najpierw padł czujnik w pompie. Czasem jest tak, ze jak się go nie wymieni to pada cała pompa.
Ale nie koniecznie tak musi być w twoim przypadku. Potrzeba jedna oględzin.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
JurekM 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 08-12-2011, 09:35   

Szanowny Panie Zbyszku jak pan radzi tak było by dobrze lecz niestety duża odległość , brak czasu oraz koniec roku zmusza do takich działań : wydaje mi się , że podłącze samochód do kompa może pojawią się jakieś kody błędów i może rozjaśni się trochę , jak nie to na razie nie mam pomysłu . Czy Pana zdaniem podłączenie do komputera w tej sytuacji coś pomoże .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-12-2011, 10:16   

JurekM napisał/a:
Szanowny Panie Zbyszku jak pan radzi tak było by dobrze lecz niestety duża odległość , brak czasu oraz koniec roku zmusza do takich działań : wydaje mi się , że podłącze samochód do kompa może pojawią się jakieś kody błędów i może rozjaśni się trochę , jak nie to na razie nie mam pomysłu . Czy Pana zdaniem podłączenie do komputera w tej sytuacji coś pomoże .

trzeba od czegoś zacząć, może wskoczą kody błędów.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
JurekM 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 14-12-2011, 11:04   

Panie Zbyszku po podłączeniu do kompa wyskoczyły dwa kody jeden o numerze
25
i 43 ten kod póżniej znikł , dlatego będę wdzięczny o Pańskie wszelkie uwagi
Jurek.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-12-2011, 11:15   

JurekM napisał/a:
Panie Zbyszku po podłączeniu do kompa wyskoczyły dwa kody jeden o numerze
25
i 43 ten kod póżniej znikł , dlatego będę wdzięczny o Pańskie wszelkie uwagi
Jurek.

Proste do naprawy. proszę zadzwonić 602-673-905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
JurekM 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 18-12-2011, 12:13   

Szanowny Kolega miał rację z tym czujnikiem , prowadnik był pękniety , lecz niestety nie można ruszyć tłoczka prawdopodobnie wg warsztatu jest rysa wewnątrz i według nich nie można go ruszyć . Dlatego nie zamontowali nowego bo boją się że tez się złamie . Czy jest coś co oni przeoczyli lub nie zrobili czegoś zgodnie ze sztuka .
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 18-12-2011, 19:04   

JurekM napisał/a:
Szanowny Kolega miał rację z tym czujnikiem , prowadnik był pękniety , lecz niestety nie można ruszyć tłoczka prawdopodobnie wg warsztatu jest rysa wewnątrz i według nich nie można go ruszyć . Dlatego nie zamontowali nowego bo boją się że tez się złamie . Czy jest coś co oni przeoczyli lub nie zrobili czegoś zgodnie ze sztuka .

Wyjmij pompę, odkręć z drugiej strony blaszkę (4 śruby imbusowe) i postaraj się przepchać delikatnie tłoczek. Nie ma nic do stracenia. Można przedtem zalać jakimś dobrym preparatem. Może jakiś syf się dostał.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 19-12-2011, 11:57   

albo ściągacz do łożysk wewnętrznych małych(taki mały śrubunek), dojście od zaworu pts i zalać jakimś np.wd na nockę i rozruszać powinno pomóc .

powodzenia

[ Dodano: 19-12-2011, 12:13 ]
skok tłoczka to około 10 mm (przód -tył) najlepszy ściągacz bezwładnościowy tylko aby się zmieścił.
powodzenia

[ Dodano: 19-12-2011, 12:19 ]
coś w tym stylu :http://moto.allegro.pl/sciagacz-bezwladnosciowy-wewnetrzny-8-30mm-i2002670685.html
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-01-2012, 21:35   

Panowie jak czytam wasze posty to wyjęcie pompy to jak podłączenie telefony do ładowarki :P
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 04-01-2012, 21:36   

robisz to w aucie bez wyciągania pompy!!!
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.