Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] reduktor
Autor Wiadomość
marcin d 
Forumowicz

Auto: pajero2800td 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 46
Skąd: wieprz
Wysłany: 02-01-2012, 22:18   [2.8 TD] reduktor

witam mam wielką prośbę może ktoś ma nr łożyska reduktora od strony tylnego wały z góry wielkie dzięki
 
 
marcin d 
Forumowicz

Auto: pajero2800td 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 46
Skąd: wieprz
Wysłany: 02-01-2012, 22:39   

wielkie dzięki poszukam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-01-2012, 23:01   Re: reduktor

marcin d napisał/a:
witam mam wielką prośbę może ktoś ma nr łożyska reduktora od strony tylnego wały z góry wielkie dzięki

A co ci się tym łożyskiem stało?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 03-01-2012, 11:33   

a przypadkiem nie chodzi o taka śmieszna i droga tuleję a nie łożysko :?:
pewnie masz luz na wyjściu wału
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 03-01-2012, 20:37   

A co Ci się dzieje? Jakie masz objawy? Na wyjściu jest tuleja ślizgowa, cześć raczej nie dostępna solo, w katalogach wraz z obudową.
_________________
Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze ;)
 
 
marcin d 
Forumowicz

Auto: pajero2800td 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 46
Skąd: wieprz
Wysłany: 03-01-2012, 21:06   

witam wszystkich wczoraj wymieniałem krzyżak na tylnym wale od strony mostu bo się trochę rozsypał i przy okazji sprawdziłem resztę krzyżaków i wyczułem lekki luz właśnie na wyjściu z reduktora przypuszczałem że to łożysko nie rozbierałem tego i nie wiem czy tam jest jakaś tulejka ślizgowa czy zużycie tej tulei dało by takie odczucie?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-01-2012, 21:27   

marcin d napisał/a:
witam wszystkich wczoraj wymieniałem krzyżak na tylnym wale od strony mostu bo się trochę rozsypał i przy okazji sprawdziłem resztę krzyżaków i wyczułem lekki luz właśnie na wyjściu z reduktora przypuszczałem że to łożysko nie rozbierałem tego i nie wiem czy tam jest jakaś tulejka ślizgowa czy zużycie tej tulei dało by takie odczucie?

To nie łozysko, tylko luz mniedzy tuleja w reduktorze a czopem wału, ktory wchodzi w reduktor.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
marcin d 
Forumowicz

Auto: pajero2800td 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 46
Skąd: wieprz
Wysłany: 03-01-2012, 21:33   

jeszcze jedno pytanko jaki luz jest tolerowany patrzyłem w necie za obudowę wołają 450 u mnie jest minimalny i chyba poczekam na promocje obudów :mrgreen:
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2012, 10:00   

zbyszekm2 napisał/a:
marcin d napisał/a:
witam wszystkich wczoraj wymieniałem krzyżak na tylnym wale od strony mostu bo się trochę rozsypał i przy okazji sprawdziłem resztę krzyżaków i wyczułem lekki luz właśnie na wyjściu z reduktora przypuszczałem że to łożysko nie rozbierałem tego i nie wiem czy tam jest jakaś tulejka ślizgowa czy zużycie tej tulei dało by takie odczucie?

To nie łozysko, tylko luz mniedzy tuleja w reduktorze a czopem wału, ktory wchodzi w reduktor.


Czym to grozi ?
Pytam ponieważ mam problem z reduktorem w 2.8 manual.
I chyba bedę go rozbierał
Ciekną uszczelniecze na wałach (to myslę pikuś)
Głównym problemem jest to że nie mogę go włączyć, tj. z 4HLC nie wchodzi na luz i nie daje się zapiąć ostatnie położenie 4 LLC.
Tak było jak kupiłem , auto przyjachało z francji, ale widać po silikonie który jest w koło obudowy reduktora że ktoś tam pazury wkładał już i pewnie coś z.............ł
Z góry dziękuję za wskazówki
Artur
_________________
Artur
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-03-2012, 11:13   

wywalona tuleja to wibracje na wale które przenoszą się na całe auto-masaż za dardmo
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2012, 14:58   

lukas 78 napisał/a:
wywalona tuleja to wibracje na wale które przenoszą się na całe auto-masaż za dardmo


No to wszystko by wyjaśniało...........
przenosi mi wibracje na nadwozie aż wszystko brzęczy
2 ptania lukas 78:

Czy ten luz jest wyczuwalny recznie na wale,
czy dopiero jak rozbiorę reduktor to sprawdzę ?

Ile może kosztować nowa tuleja ?
_________________
Artur
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-03-2012, 15:07   

lekki luz tam musi być jak weźmiesz ręką za wał flansza wału siedzi na wielowpuście
tuleja występuje chyba tylko z obudową i kosztuje w serwisie 360 dolarów
musisz wyjąć i dotoczyć coś sobie
 
 
diWhizZ 
Mitsumaniak


Auto: Pajero V46 `99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Skąd: Radom
Wysłany: 12-03-2012, 13:21   

lukas 78 napisał/a:
lekki luz tam musi być jak weźmiesz ręką za wał flansza wału siedzi na wielowpuście
tuleja występuje chyba tylko z obudową i kosztuje w serwisie 360 dolarów
musisz wyjąć i dotoczyć coś sobie


Miałem podobny objaw i rozumowałem tak jak Ty. Wyciągałem tuleję z obudowy reduktora. Tuleja sama w sobie jest dwuwarstwowa(inny metal jest po stronie zewnętrznej a inny po wewnątrz) i dzielona (składa się z dwóch pozacinanych części). Dorobiłem mosiężną ale na szczęście nie założyłem. Okazało się problem był w krzyżaku z tym, że luzu nie było, krzyżak zablokował się w jednej pozycji i stąd pochodziły potępieńcze piski i wibracje.
_________________
Misiek Pajero V46W 2.8TD `99 ... do codziennego i turystycznego brykania ...
DajStachu Rocky F70 2.8TD `88 aka Brudny Harry ... w piach, wodę, błoto i chaszcze ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.