Ciśnienie sprężania |
Autor |
Wiadomość |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 18-01-2012, 22:57 Ciśnienie sprężania
|
|
|
Nie znalazłem tej informacji na forum ani na innych stronach, znalazłem tylko minimalne (9,6) dla silnika 1.6 16V jakie powinno być książkowe idealne ciśnienie sprężania w cylindrach? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-01-2012, 06:37
|
|
|
12.7 bar |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 19-01-2012, 08:45
|
|
|
czyli mam ok- 15,3-15,5 bar |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-01-2012, 10:31
|
|
|
o jakim modelu mowa że masz takie wysokie sprężanie? |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 19-01-2012, 10:55
|
|
|
przedliftowa 1.6 nie GDI silnik 4G92 od 38kkm na gazie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21943 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-01-2012, 16:40
|
|
|
Ile oleju spala? |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 19-01-2012, 23:16
|
|
|
w normie, jak bym nie cisnął to zalać pod MAX i do następnej wymiany starczy. Jak czasem ostro pocisnę to trochę weźmie, ostatnio ubywało dużo ale to uszczelniacze puszczały na wale korbowym- już wymienione |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-01-2012, 23:19
|
|
|
ciekawe skąd masz takie wysokie sprężanie... głowice masz splanowaną na maksa, pierścienie zapieczone?
edit:
zerknąłem do manuala, a tam dla silnika 1.6 sprężanie jest na poziomie 10.
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-01-2012, 07:41
|
|
|
Saqu napisał/a: | zerknąłem do manuala, a tam dla silnika 1.6 sprężanie jest na poziomie 10. | Bo to nie jest cisnienie sprężania tylko stopień sprężania, cisnienie sprezania zależy od stopnia sprezania (oraz wielu innych czynników), zaś stopień sprężania jest stosunkiem objętości cylindra gdy tłok jest w dolnym martwym punkcie do objętości cylindra gdy tłok jest w górnym martwym punkcie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|