[EA5A/W 2.5] Jak rozpoznać wystrzelone napinacze pasów bezpi |
Autor |
Wiadomość |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-02-2012, 16:18 [EA5A/W 2.5] Jak rozpoznać wystrzelone napinacze pasów bezpi
|
|
|
Nie znalazłem żadnego tematu, który omawiałby takie zagadnienie, więc stworzę nowy No chyba, że nie potrafię używać szukajki, to przepraszam za śmietnik ;p
Mam problem, zakupiłem przednie pasy w komplecie ze skórami z rozbitka. Zakładam, że nie działają, bo a) nie da się ich zwinąć, b) lewy został rozwinięty na całą długość i tak pozostał. c) żółta naklejeczka jest przedarta w jednym miejscu i nosi ślad (chyba) drobnej eksplozji.
Nie wiem czy dobrze dedukuję, ale wygląda na to, że napinacze zostały w nich wystrzelone.
Pytanie teraz:
1) czy podczas uderzenia pojazdu przodem wybuchają obie poduchy przednie oraz oba pasy? czy tylko ten,który jest napięty w danym momencie. bo te pasy co mam, to jeden brudny jak bezpański pies, a drugi jak prosto z fabryki nieużywany.
2) czy jest możliwość wymiany napinaczy pirotechnicznych tak aby uratować całkiem dobre pasy? i jak? |
_________________ Capoeira e minha vida...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 20-02-2012, 17:30
|
|
|
Psy które ja widziałem po wystrzale- nie chciały sie zwijać i coś w nich grzechotało - nie były to pasy z mitsubishi ale konstrukcja powinna być podobna. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 20-02-2012, 19:07
|
|
|
nie wiem czy ja nie mam takiego pasu którą stronę potrzebujesz? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
meydey000
Mitsumaniak meydey

Auto: ea5w v6 se; magnum 480 dxi eev
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: TSK Skarżysko Kamienna
|
Wysłany: 20-02-2012, 19:38
|
|
|
ogólnie to pasów nie powinno się naprawiać po kolizji nawet jeśli wyglądają super. trzeba je wymienić na nowe ewentualnie na używki ale z pojazdu bez przejść. |
_________________ jest ryzyko-jest zabawa |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:03
|
|
|
Tylko jak znamy nasz naród to wiemy że mało kto wymienił na sprawne działające, a naprawić nie tak ciężko. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:11
|
|
|
Mare napisał/a: | czy jest możliwość wymiany napinaczy pirotechnicznych tak aby uratować całkiem dobre pasy? |
nie miałem taki pas po wystrzale w rekach generalnie nie jeden i objawy są następujące:
tak jak napisał Psikus, nie zwijają się mechanizm jest zablokowany przez metalowe kulki ale najważniejsze żółte karteczki z ostrzeżeniem są w jednym miejscu odklejone i widać otwór (jak przypuszczam naklejkę wyrywają gazy po wybuchu naboju pirotechnicznego) |
|
|
|
 |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-02-2012, 22:43
|
|
|
Hmmm.... Gdzieś słyszałem, że wystarczy przełożyć napinacz np. ze swoich starych pasów. Generalnie pasy nie są ponadrywane ani nic, prawy nie był w ogóle użyty w czasie wypadku, tyle, że wystrzelił podczas szdarzenia ( biorąc pod uwagę to co mówi carbon11, zółta karteczka jest przerwana, pas jest zablokowany. Jedynie pas kierowcy jest rozwinięty całkowicie.
Wracając do przekładki napinaczy, tj. mówiłem, słyszałem gdzieć, ale nie wiem na ile jest to info prawdziwe i jak to się robi, więc sveno, biorąc pod uwagę wszystko powyższe, to potrzebuję dwa Be-h-żowe ;p |
_________________ Capoeira e minha vida...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=58533
 |
Ostatnio zmieniony przez Mare 20-02-2012, 22:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2012, 22:43
|
|
|
przy strzale czołowym obie poduchy wybuchają niezależnie czy siedzi jeden pasażer czy 2, więc pewnie identycznie jest z pasami.... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-02-2012, 07:32
|
|
|
Derpin napisał/a: | przy strzale czołowym obie poduchy wybuchają niezależnie czy siedzi jeden pasażer czy 2, więc pewnie identycznie jest z pasami.... | A przypadkiem nie jest to uzależnione od zapiętych pasów |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 21-02-2012, 07:50
|
|
|
Wszystkie gale miały pasy z napinaczami piro? |
|
|
|
 |
Mare
Mitsumaniak Mare

Auto: Red Dragon EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2012, 11:49
|
|
|
robertdg napisał/a: | Derpin napisał/a: | przy strzale czołowym obie poduchy wybuchają niezależnie czy siedzi jeden pasażer czy 2, więc pewnie identycznie jest z pasami.... | A przypadkiem nie jest to uzależnione od zapiętych pasów |
przecież nie mamy czujnika zapięcia pasów... |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 21-02-2012, 13:15
|
|
|
Derpin napisał/a: | przecież nie mamy czujnika zapięcia pasów... |
no i właśnie to mnie zastanawia co powoduje wystrzelenie piro
bo do pasów nie idą żadne przewody elektryczne
Być może przy klamrach coś jest ale tego nie sprawdzałem |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|