 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E54A 2.0 V6] Ustawienie temp. przełączenia gazu |
Autor |
Wiadomość |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-03-2012, 15:26 [E54A 2.0 V6] Ustawienie temp. przełączenia gazu
|
|
|
powiedzcie mi V6tkowcy jaka byłaby optymalna temperatura silnika do przełączenia na gaz ? Mam sekwencję ustawioną tak, że na gaz przełącza mi się dopiero po osiągnięciu przez silnik temperatury przynajmniej 70 stopni (a czasem to i potrzebuje pełnego rozgrzania ) -trochę mi przez to zżera paliwo. Będę się ustawiał z gazownikiem i tak się zastanawiam jaka temperatura byłaby optymalna żeby silnika za bardzo też nie męczyć |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-03-2012, 20:21
|
|
|
Ja mam 30 stopni. Mimo, że to inny silnik, to raczej nie powinno mieć znaczenia.
W zimę przełączał mi się po przejechaniu max 1,5km. |
|
|
|
 |
dobry88ns
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 16V benz,95r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 15 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 02-03-2012, 20:58
|
|
|
Ja rowniez mam sekwencje ustawioną na 30 stopni:) |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-03-2012, 17:15
|
|
|
Hmm no ale macie inne silniki, V6 też 30 stopni starczy ? |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-03-2012, 20:04
|
|
|
A jakie to ma znaczenie, chodzi o to, aby nie zamarzł reduktor i aby nie było problemu z wtryskami. |
|
|
|
 |
|
|