Przesunięty przez: Hubeeert 09-04-2012, 15:29 |
[EA3A/W 2.4] Schemat instalacji 2.4 GDi |
Autor |
Wiadomość |
student007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: nowe miasto lubawskie
|
Wysłany: 09-04-2012, 12:05 [EA3A/W 2.4] Schemat instalacji 2.4 GDi
|
|
|
przepraszam jestem tu nowy otoz niedawno zakupilem galant 2.4 gdi w pelnej skorze i takie tam jednakze silnik jest do wymiany z racji tego ze jestem w szwecji jego wymiana w warsztacie odpada jest to koszt rzedu od 3000 do 4000tys zloty zatem postanowilem zrobic to sam i tu jest problem bo nim zdecydowalem sie go wymienic chcialem zdiagnozowac co mu naprawde dolega i odrecalem wszystko po kolei nie zwracajac zbytniej uwagi na przewody wszysko bylo proste jednakze w chwili gdy wyciagnolem silnik pogubilem ktora wiazka idzie do tylu a ktora do przodu dla tego prosze was o jakis schemat lub link do moze juz istniejacego postu szukalem i nie moglem nic takiego znajsc z gory dzieki za jakos pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 09-04-2012, 23:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
student007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: nowe miasto lubawskie
|
Wysłany: 09-04-2012, 12:34
|
|
|
dzieki a czy mozesz mi powiedziec jak przeniesc moj post do wlasciwego dzialu |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-04-2012, 15:32
|
|
|
student007, przeniosłem ten twój post.
Bądź łaskaw stosowac znaki interpunkcyjne bo w tej chwili trudno zrozumieć od razu co napisałeś. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
student007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: nowe miasto lubawskie
|
Wysłany: 09-04-2012, 18:26
|
|
|
jezeli o znaki interpunkcyjne to sie poprawie, a co do liter to moja klawiatura nie ma polskich znakow. Dzieki za przeniesienie. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 09-04-2012, 18:35
|
|
|
Polskie znaki można ustawić w systemie a układ klawiatury nie ma żadnego znaczenia. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 09-04-2012, 20:56
|
|
|
powitać ,napisz lepiej co jest padnięte w silniku bo ostatnio widziałem klijęta który wymieniał silnik z powodu padniętej przepustnicy, w 20minut zarobiłem 200zł |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-04-2012, 23:05
|
|
|
student007 napisał/a: | jezeli o znaki interpunkcyjne to sie poprawie, a co do liter to moja klawiatura nie ma polskich znakow. Dzieki za przeniesienie. |
Ale myślę, że możesz pisać zdanie od wielkiej litery.
Generalnie wiązka jest zrobiona tak, że długość kabla, jego wygięcia i kostki prowadzą same w odpowiednie miejsce. |
|
|
|
 |
student007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: nowe miasto lubawskie
|
Wysłany: 10-04-2012, 07:02
|
|
|
Co padniete, otoz brak jednej panewki. Wal do szlifu badz do wymiany, a kompresjia to 14 , 3 ,6 ,9.jak rowniez masa opilkow w misie. reszta panewek tez nie jest w najlepszym stanie, taniej zamontowac drugi silnik ,ktory dzisiaj powinien do mnie dotrzec dzieki za pomoc moze dam rade to pospinac |
|
|
|
 |
eddisson
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 166 Skąd: Szn
|
|
|
|
 |
student007
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant 2.4 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: nowe miasto lubawskie
|
Wysłany: 12-04-2012, 15:00
|
|
|
witam silnik w koncu dotarl wczoraj przymierzylem sie do wymiany rozrzadu poki silnik mam na zewnatrz, i tu pojawil sie dylemat pasek nie naruszony porownalem go z nowy i wygladaja identycznie, rzadnych sladow zzuzycia , tak samo rolki jedynie co mi sie nie podoba to rdza na rolkach i na kole zebatym walu. nie wiem co robic zostawic czy zmieniac. musze dodac ze rolki maja luzy na boki , te nowe rolki tez maja takie luzy
[ Dodano: 12-04-2012, 21:01 ]
no panowie dziekuje za wszelka pomoc byla dosc przydatna , silnik juz wlozony jutro kable do pospinania ktore juz wiem gdzie ida problem tylko z dwoma czujnikami bo sa pourywane koncowki ale to szzczegol juz .jeszcze raz dziekuje |
|
|
|
 |
|