[Cari 1.8 GDI] Coś kapie spod auta - w bagnecie czuć benzynę |
Autor |
Wiadomość |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 22-04-2012, 13:51 [Cari 1.8 GDI] Coś kapie spod auta - w bagnecie czuć benzynę
|
|
|
Witajcie
Jak w temacie.
Coś kapie spod auta (olej?), nie bardzo mam jak sprawdzić dlatego w środę oddaje auto do mechanika niech sprawdzi co jej dolega. W bagnecie czuć benzyne, 180tk przebiegu, pierwszy wlasciciel, Niemcy. Tragedia po prostu, w domu jeszcze za garazem stoi Audi 80tka przebiegu dobrze ponad 300tysi i nic nigdy nie kapało, pewnie to uszczelka pod głowicą. Coś doradzicie? Ktoś był w podobnej sytuacji? Nie znam się na mechanice, nie mam dostępu do kanału, aktualnie jestem poza domem.
Pozdrawiam.
P.S. By to ****. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-04-2012, 13:55
|
|
|
jak by Ci uszczelka pod głową wywaliła tak, że by kapało to nie miałbyś już jakiegoś płynu...
kapie Ci po prawej stronie samochodu? jeżeli tak to tam wychodzi rurka od klimy i z niej skrapla się para wodna, dosyć mocno potrafi się skraplać.
jak otworzysz maskę to będzie ta rurka skierowana w dół na prawą półośkę z tego co kojarzę.
a Swoją drogą ten olej ile już ma przejechane? może czas go wymienić... |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 22-04-2012, 16:44
|
|
|
thefirm, jaki masz stan płynu chłodniczego ? |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 22-04-2012, 18:28
|
|
|