Instalacja HHO do lancera ??? czyli Lancer na wode :-) |
Autor |
Wiadomość |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 06-11-2012, 13:35 Instalacja HHO do lancera ??? czyli Lancer na wode :-)
|
|
|
Tak sobie mysle o tm wynalazku na wiosne, albo jesli zadziala to jak zmienie auto na wiekszy silnik to wtedy moze zaloze ?
Ciekaw jestem ajk sie ma to HHO do MIVEC ? |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 06-11-2012, 13:52
|
|
|
Działa - widziałem, jeździłem dokładnie 1 1,8 mivec(właściciel twierdzi, że spala jemu 3litry pb) ... jednak nie mogłem się przyzwyczaić do bulgotania pod maska silnika |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 06-11-2012, 13:55
|
|
|
to [wulgaryzm] tylko ciekawy jestem czy po dlugim uzytkowaniu nie wplynie to negatywnie na podzespoly silnika????? |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 06-11-2012, 15:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 06-11-2012, 14:16
|
|
|
jaceksu79, wydaje mi się, że kolega nie chwycił ironii |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 06-11-2012, 14:24
|
|
|
tu nie ma żadnej ironii... naprawdę widziałem i jeździłem... ma to jeden facet z Białegostoku w sportback-u... tylko teraz jest za granicą... ale widziałem to... problem w tym, że te instalacje nie mają homologacji
[ Dodano: 06-11-2012, 14:27 ]
PS> wlewa wodę wymieszaną z jakąś solą no i jeździ... oczywiście dalej silnik jest zasilany PB, jednak w mocno ograniczonej dawce paliwa... myślę, że dając dodatki do paliw nie uszkodzi to motoru... wadą tej instalacji jest to, że dużo prądu ciągnie.. ale nie narzekał na rozładowywanie akumulatora, więc alternator wyrabia |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-11-2012, 15:14
|
|
|
Prosze o umieszczenie tematow SF poza dzialem technicznym...
jaceksu79, powyzszym postem nieco umniejszyles swoja fachowosc a tym samym wiarygodnosc techniczna... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 06-11-2012, 16:44
|
|
|
A ja nie polecam - jeżeli by tak było.. to by to już dawno było zastosowane, a koncerny Samochodowe nie ładowały miliardów dolarów na badania nad napędem elektrycznym i hybrydowym.
Kiedyś jak mnie najdzie, to wybadam temat.
Tak po krótce:
1) Bardzo zastanawiające jest, że nikt - szukałem, starałem się naprawdę - nie pokazuje rzetelnych pomiarów np. na hamowni, np. nie zamiesza filmu jak jedzie np. godzinę... po Autobanie i pokazuje ile spalił.
2) Nikt nie robił rzetelnych prób wytrzymałości silnika i innych podzespołów
3) Śmieszą mnie ludzie, którzy przychodzą do mnie i chcę pogrzebać w temacie i mówią, że to działa itd. a ludzie, którzy coś wiedzą giną w niewyjaśnionych okolicznościach...
4) ściema, ściema, ściema... Póki nie zobaczę rzetelnych wyników z wielogodzinnych badań, póty nie uwierzę!
I ktoś może sobie pisać, że jeździł, nie jeździł.
Rzetelne wyniki.
Ja przejeździłem na gazie prawie 50kkm w Lancerze - hula jak się patrzy.
Ojciec przejeździł 130kkm na gazie - tu już mu gorzej fura pracuje - ale wcale o nią nie dba... Jak ktoś chce, to nagram nawet filmik - nie ma problemu....
Pozdrowienia!
[ Dodano: 06-11-2012, 16:54 ]
aha - i jeszcze jedno...
Jakoś wiele firm ma w swojej ofercie samochody z LPG... a z HHO??
A no tak - przecież koncernom paliwowym zależy żeby samochody paliły jak najwięcej..
A diesle!? No tak - wyjątek potwierdzający regułę..
Samochody na LPG też
[ Dodano: 06-11-2012, 16:55 ]
Ale dzięki za linka Owczar |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2012, 00:11
|
|
|
Panowie, wodór wytwarzałem jeszcze w podstawówce jako dzieciak zafascynowany chemią. Potrzebna była bateria płaska 4,5V z której wyciągało się węglowe elektrody, elektrolit to była woda z solą a zasilanie akumulator z samochodu ojca.
Wrzucamy elektrody do roztworu, katodę przykrywamy pojemnikiem skierownym dnem do góry, włączamy zasilanie i juz mamy wodór. Zróbcie sobie taki eksperyment i zobaczycie ile wodoru można w ten sposób wtyworzyć. Wtedy łatwiej jest odpoiedzić na pytanie czy to nadaje się do napędzania samochodu. Druga sprawa to niska sprawność procesu na poziomie 30%. Czyli ktoś chciał zrobić perpetum mobile ale mu nie wyszło.
Uwaga!!! Wodór spala sie wybuchowo w tlenie.
Temat nadaje sie do działu SF |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas1
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 337 Skąd: Z domu
|
Wysłany: 08-11-2012, 10:25
|
|
|
http://www.audi-tech-team...-hho-vt2476.htm
[ Dodano: 08-11-2012, 10:57 ]
co do tego ze koncerny samochodowe laduja miliardy w hybrydy itd to dlatego ze np takie HHO jest do wykonania latwiejszego i jest tansze a redukuje zuzycie paliwa.
Laduja milardy ale biliony zarabiaja bo auto elktryja czy hybrydy nie przerobisz sam tak latwo jak montaz HHO. i auto hybryda czy elektryk kosztuje 2 razy jak normalne i jest zajebiscie drogi jak ci ogniwa siada
Wiec moim zdaniem jes to nie oplacalne dla nich o olejarzy. bo strcilyby koncerny samochodowe i olejowe.
gdyby byli tacy prawowici to by juz dawno uzywali np w autach zderzak naszego polskiego inzynieraz Lagiewka ile sie nie myls eco potrafi zredukowac sile uderzenoa do chyba 60 km tzn do 60 kmh nic sie nie powinno stac.
teraz on i jego syn maja kontrakty w katarze i monuje ten system w dokach jako system wychamuwujacy statki doplywajace do nabrzeaza |
_________________ Z C4 na Lancera jak z chinskich trampek na chinskie korki |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 08-11-2012, 22:38
|
|
|
gzesiolek napisał/a: | Prosze o umieszczenie tematow SF poza dzialem technicznym...
jaceksu79, powyzszym postem nieco umniejszyles swoja fachowosc a tym samym wiarygodnosc techniczna... |
więc naprowadź mnie na dobrą drogę fachowości, widziałem, jeździłem i działa... w szczegóły nie wchodziłem... jak spotkam człowieka to na pewno popatrzę co to jest dokładnie |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2012, 10:34
|
|
|
jaceksu79 napisał/a: | więc naprowadź mnie na dobrą drogę fachowości, widziałem, jeździłem i działa... w szczegóły nie wchodziłem... jak spotkam człowieka to na pewno popatrzę co to jest dokładnie |
Nie chodzi o to co jest dokładnie, bo co jest potrzebne to wiadomo, ale o to że bilans energetyczny musi się zgadzać... Nikt tu nie mówi, że nie będzie działało, tylko że nie będzie oszczędności. |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 09-11-2012, 11:13
|
|
|
Luk napisał/a: | ale o to że bilans energetyczny musi się zgadzać... |
no i dalej nie rozumiem, dlaczego wg Ciebie nie zgadza się bilans energetyczny, a jeszcze dokładniej o jakim konkretnie bilansie energetycznym piszesz? przecież energia jest wytwarzana ze spalania wodoru bo to, że wytwornica ma swoją żywotność to jest jasne.. jest też cała masa ewentualnych innych problemów, ale o tym później
Jestem nawet w stanie wypróbować taką instalację w starym zx-ie żony no jestem ciekawy, poszukam tylko odpowiedniej |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-11-2012, 11:37
|
|
|
jaceksu79 napisał/a: | dlaczego wg Ciebie nie zgadza się bilans energetyczny |
Jeśli:
H2O + energia1 -> 2H + O2 == 2H + O2 => energia2 + H2O
i energia1 = energia2 to znaczy, że mamy perpetum mobile, a jak wiesz nie istnieje takie coś. |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-2012, 11:43
|
|
|
jaceksu79 napisał/a: | przecież energia jest wytwarzana ze spalania wodoru |
A skąd masz ten wodór? Z butli? Nie, samochód sam go musi wyprodukować, a dalej to tak jak krzychu pisze...
A jeżeli komuś z tym systemem pod dystrybutorem wychodzi mniej, to tylko dla tego, że tam jest urządzenie ingerujące w komputer silnika. Czyli bez tego wodoru też by spalał mniej, z powodu np. innej mapy zapłonu... |
|
|
|
 |
|