Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] spadek mocy w wilgotne dni
Autor Wiadomość
momez 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Narewka
  Wysłany: 18-10-2012, 12:51   [Cari 1.8 GDI] spadek mocy w wilgotne dni

Witam wszystkich serdecznie :D
Jestem posiadaczem Carismy 1.8 GDI 16V 125KM 92Kw wypuszczonej pod koniec roku '98.
Zauważyłem że auto przy wilgotnej pogodzie chwilami słabnie podczas normalnej jazdy (przy ok 90km/h jakieś 2tys. obrotów na 5biegu) po czym nagle dostaje kopa. Natomiast w słoneczne dni silnik pracuje równiutko. Filtr powietrza wymieniony. Czy to znaczy że czas na czyszczenie przepustnicy?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-10-2012, 15:52   

Zobacz czy jest brudna to ocenisz czy kwalifikuje się do czyszczenia.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 18-10-2012, 17:51   

kurde kiedyś w oplu tez miałem podobny problem, auto chodziło zależnie od humoru, przyczyn może być wiele dla opisanego przez Ciebie objawu, nieszczelność pomiędzy kolektorem ssącym a silnikiem, a iskra czasem nie skaczę na przewodach ? To była u mnie przyczyna, auto pracowało różnie, jak złapało prąd to szedł, a jak nie to taczka
_________________

 
 
marcinkn 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Gliwice/Knurów
Wysłany: 18-10-2012, 20:36   

ReaperEzg w GDI nie ma przewodów, są fajkocewki...ja coś takiego zauważyłem po nocy jak jest wilgotno tzn. pada deszcz, ale tylko na zimnym, potem jest ok i nie zawsze takie zjawisko występuje....
_________________
Wcześniej Astra H 1.9 150ps
Teraz Mitsubishi Carisma 1.8 GDI i Fiat Bravo 1.6
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 19-10-2012, 14:45   

ah te japońce, może ten typ tak ma ?
_________________

 
 
pepcio5 
Forumowicz


Auto: Toyota Camry x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 34
Skąd: Siedlce
Wysłany: 19-10-2012, 14:48   

Japoniec z Holandii :badgrin:

Ja bym sprawdził układ zapłonowy.
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 20-10-2012, 21:39   

Akurat silnik i skrzynia są Japońskie :)
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
momez 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Narewka
Wysłany: 21-10-2012, 23:23   

wymieniłem świece i po weekendzie wyczyszczę przepustnice a potem sprawdzę jak śmiga w wilgotny dzień i dam znać co i jak

[ Dodano: 21-10-2012, 23:31 ]
marcinkn napisał/a:
ReaperEzg w GDI nie ma przewodów, są fajkocewki...ja coś takiego zauważyłem po nocy jak jest wilgotno tzn. pada deszcz, ale tylko na zimnym, potem jest ok i nie zawsze takie zjawisko występuje....

dokładnie, nie zawsze. kiedy ostatnio wyczyściłem przepustnice to zjawisko te nie było zauważalne aż z czasem zaczęło pojawiać się znowu. z tym że częściej jeździłem w słoneczne dni więc może dlatego nieodczułem tego od razu

[ Dodano: 16-11-2012, 17:49 ]
wyczyściłem przepustnice i na kilka tygodni silnik pracował idealnie a teraz odczuwam lekkie "szarpanie" podczas jazdy ze stałą prędkością. kolektor ssący obsmarowany czarnym nagarem (ktoś wie skąd to się bierze?)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.