Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Pomoc z błędami, nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
wojtimil 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 + LPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 26
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-07-2012, 20:06   [Cari 1.6] Pomoc z błędami, nierówna praca silnika

Witam
Mam problem z moja Cari 1.6 benzyna/gaz.
Po połączeniu pinu 1 i 4 wyskakują mi błędy których nie jestem w stanie odczytać.
Prosiłbym o pomoc w odczytaniu tych błędów, może jakoś wspólnie uda nam się coś zaradzić na taką prace silnika.

Po odkręceniu przepływki okazało się że nie ma ona takiej siatki. Czy może to mieć wpływ na prace silnika?

Dołączam filmik błędów i pracy silnika na odłączonym przepływomierzu jak i podłączonym.
LINK DO FILMIKU

Pozdrawiam i jestem wdzięczny za pomoc.
 
 
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-07-2012, 20:57   

Wg mnie to błędy 12, 13 i 25.

Znaczenie tutaj:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
wojtimil 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 + LPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 26
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-07-2012, 22:14   

Dziękuje za pomoc.
Z błędem 13 sobie poradzę bo jest tam opisany ale co z 12 i 25. Przeszukałem caly ten temat i nie znalazłem opisu.
 
 
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-07-2012, 22:23   

Tutaj jest coś o 25

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68314

Generalnie wydaje się, że wszystkie te błędy mogą być powiązane z awarią/nieprawidłowym działaniem przepływomierza
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
wojtimil 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.6 + LPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 26
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-07-2012, 22:25   

Być może ze mam przepływomierz do wymiany. Frustruje mnie to czego nie mam tego plastra miodu na przepływce.

Edit 27.07
Wczoraj jeździłem z odłączoną przeplywka i porażka totalna.. brak mocy nie wkręcał się na obroty.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-07-2012, 12:52   

Nie masz plastra, masz przekłamane dane z przepływomierza. Odłączenie przepływomierza powoduje całkowity brak informacji o dolocie i prawdopodobnie ECU włącza tryb awaryjny. Rozumiem, że check engine w czasie jazdy się świeci?

błąd 12: przepływomierz,

błąd 13: IAT sensor temperatury pobieranego powietrza

błąd 25: sensor ciśnienia atmosferycznego

Wszystkie elementy są w dolocie powietrza, nie jestem pewien, ale sensor ciśnienia atmosferycznego jest chyba w przepływomierzu. Generalnie wygląda to na strzał w przepływkę (wybuch gazu w dolocie), jak w instalacjach mieszalnikowych.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
hubcio87 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-10-2012, 01:20   

Odświeżając temat - dziś byłem w aso i zdjagnozowano mi błąd 13. Sugestia - wymiana przepływki (strzał w dolot lpg). Samochód nie umie sie zachowac na pb jak i na gazie (na gazie mniej). I pytanie czy potrzeba wymieniac całą przepływę aby wyeliminowac usterke czujnika temp. (wyswietla ponoc -57*C) czy uda sie sam czujnik wymienic?? No i drugie - czy az taki duzy wplyw ma przeplywomierz na prace motoru na gazie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.