Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przegrzewającę się silniki!!!
Autor Wiadomość
raffik1 
Nowy Forumowicz

Auto: Suzuki Drand vitara
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 5
Skąd: niemcy
Wysłany: 26-12-2012, 10:10   Przegrzewającę się silniki!!!

Witam jestem na kupnie L-200 słyszałem że mocniejsze chipowane fabrycznie silniki przegrzewają się 2.5 178 i 166 km.Jakie są wasze opinie.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 26-12-2012, 10:17   

Pierwsze z brzegu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=76274
i kolejny:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=72746
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 26-12-2012, 20:46   

L200 HP 178 koni to nie jest chipowany silnik i o nim nigdy nie słyszałem by się kończył. To inny silnik niż wcześniejsze 136 koni chipowane na 167 pomimo tego samego oznaczenia.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 26-12-2012, 21:09   

etam, ploty mam od nowości fabrycznie czipowanego do 167 km i nigdy nie się nie działo. Co roku wakacje na południu Europy ( w te wakacje 2000 km po włoskich autostradach z prędkościami sub maksymalnymi w temp. bliskiej 40 st.C) i wszystko ok. Tak na słuch to po wyżej 38 st. C na zewnątrz to się dopiero wisko załącza....
 
 
raffik1 
Nowy Forumowicz

Auto: Suzuki Drand vitara
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 5
Skąd: niemcy
Wysłany: 27-12-2012, 16:46   Dzięki za odpowiedzi ale jestem trochę zdezorientowany.

Silnik 178km trochę głośno pracuje jechałem z znajomym coś w nim zmienili ale nie wiem co 167km się ponoć przegrzewa chyba najlepszy jest zwykły 136km.
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 27-12-2012, 18:26   

raffik1 napisał/a:
167km się ponoć przegrzewa chyba najlepszy jest zwykły 136km.


Chyba to nie są tylko plotki. Jak potrzebujesz wyścigówkę to nie kupuj ELI.
Pozdrawiam.
_________________

 
 
jacek z płocka 
Forumowicz

Auto: L200 07 AT Rallyart, MSS 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 108
Skąd: Płock
Wysłany: 27-12-2012, 22:22   

zgadzam się .... do palenia gumy z pod świateł i zaiwaniania na maxa po autostradzie to nie ten samochód. Nie znam się bardzo na tuningu, ale poprawnie działający chip rallyarta daje tylko chwilowe przyrosty mocy nie cały czas i tak jak gdzieś kiedyś czytałem jest bezpieczny bo to tylko inna mapa w kompie. Doładowanie z turbiny - to samo, wtryski pewnie tylko więcej dają paliwa i to daje przyrost mocy ..... Przegrzewanie to może ze złego ustawienia owego ustrojstwa ???? Czy to przegrzewanie widać na wskaźniku temperatury, czy tylko jakieś elementy głowicy, zaworów są obciążone termicznie ? Jak przy instalacjach gazowych może, nie wiem ??? Pozdr
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 28-12-2012, 09:23   Re: Dzięki za odpowiedzi ale jestem trochę zdezorientowany.

raffik1 napisał/a:
Silnik 178km trochę głośno pracuje jechałem z znajomym coś w nim zmienili ale nie wiem co 167km się ponoć przegrzewa chyba najlepszy jest zwykły 136km.


178 jest zdecydowanie lepszy i żadnego jeszcze nie widziałem od środka w przeciwieństwie do 136... ma drobne zmiany ale bardzo istotne, jak np, wzmocnione łożyska główne wału, zmieniony kształt komory spalania w tłoku... zmienione turbo... inny wentylator chłodzący plus dodatkowa rolka napinająca pasek akcesoriów... inny program... 178KM nie osiąga maksymalnego momentu obrotowego na 1-szym biegu czyli 400Nm a 360 czy 350 o ile dobrze pamiętam... podobnie jest z 5-tym biegiem... pojazd ten potrafi osiągnąć licznikowe 200km/h
 
 
Arapaho 
Forumowicz


Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 91
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2012, 18:52   

jacek z płocka napisał/a:
.... i tak jak gdzieś kiedyś czytałem jest bezpieczny bo to tylko inna mapa w kompie.


Wręcz przeciwnie. Każdy Chipbox wpinany w oryginalną instalację, to "oszukiwanie" czujników, co właśnie może skutkować złą temperaturą spalania i związanymi z tym problemami.... Kiedyś nawet była akcja serwisowa z tym związana, gdzie zmieniali oprogramowanie chipboxa. Mapa w kompie pozostaje ta sama.

Ja co prawda nie miałem problemów z Chipem RalliArtu, ale się go pozbyłem i zmodyfikowałem oprogramowanie sterownika. Jak długo pojeżdżę to się okaże, ale generalnie polecam.... ;-) Zupełnie inne auto, zbiera się od dołu i "chce jechać"... ;-)
 
 
szerszeniak 
Forumowicz


Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-01-2013, 22:14   

Przegrzewają się właśnie 136ps no i te z chipem dla tych silników jest przewidziany reprograming na przegrzewający się silnik i pewnie w wiekszości już został wykonany niestety ubocznym skutkiem tego reprogramingu jest wzrost spalania. W seryjnej mapie jest zbyt ubogo. Hipower (178ps) dla mnie bez porównania inny silnik inna jaza zmienia to auto nie do poznania i pali mniej od tych słabszych.
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 07-01-2013, 14:01   

raffik1, jeśli 178 jest dla Ciebie głośny - fakt, w porównaniu do niektórych osobówek jest głośniejszy, ale to w końcu ciężarówka, to polecam przejechać się 136 albo nawet postawić te dwa auta na postoju obok siebie: 136 to traktor przy wiele łagodniej pracującej odmianie 178 konnej
jaceksu79, 136 konny też zamyka licznik :twisted: HP-ekiem jeszcze nie próbowałem :wink:
szerszeniak, nasze 136 w życiu się nie przegrzało (przebieg w podpisie) a nie miało lekko: góry, teren, autostrady. Wszędzie było go pełno :lol: więc nie można powiedzieć, że 136 się grzeją, przynajmniej nie wszystkie. Dlaczego jedne się przegrzewają a inne nie to tego już nie wiem
_________________
Zmiana warty:
-L200 2.5 DID 136 KM Intense 2008 - 02.2008-10.2012 295 000 km - sprzedana, aktualnie ma 340 000 km i dalej jeździ
-L200 2.5 DID HP 178 KM Intense Plus 2012 - 06.2012-... 152 000 km za nami, ale kilka
problemów już było :(
-Dodatkowo Pajero Sport 2014 Intense Plus AT - pierwsze 30000 km zrobione - Super Auto :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.