Przesunięty przez: Hubeeert 11-02-2007, 00:29 |
[SW 2,0]Wyciek przez aparat zaplonowy |
Autor |
Wiadomość |
Mazik [Usunięty]
|
Wysłany: 29-12-2006, 22:29 [SW 2,0]Wyciek przez aparat zaplonowy
|
|
|
NIedawno nabylem WAGONA 2.0GLXi, ktory ma wyciek oleju przez aparat zaplonowy. Moze ktos z was wie jak to jest tam uszczelnione, czy cos sie tam wymienia, bo w katalogach nie ma zadnego uszczelniacza od strony aparatu |
Ostatnio zmieniony przez robot 10-02-2007, 18:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
10wojtek10 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2007, 22:58
|
|
|
...
zakładam, że jest to model N33
Pod aparatem zapłonowym jest o-ring, który może sobie przeciekać...
Ale jego koszt na poziomie 26zł to niewielki wydatek i spawa załatwiona |
|
|
|
 |
Mazik [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2007, 18:11
|
|
|
Czyli wystarczy wymienic jakis oring? Ciekawe co taki drogi. Przy odrobinie czasu zabiore sie za to Dzieki za podpowiedz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-01-2007, 18:21
|
|
|
Ale po wymianie zapłon trza ustawić - masz stroboskop??? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-01-2007, 18:59
|
|
|
To ja się podepnę bo też mi się pod aparatem poci - czy te oringi - bo jeśli dobrze widziałem na wyjętym aparacie to jest ich tam 3 szt można dostać normalnie w jakimś sklepie? Czy tylko ASO albo Japaneze? |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 02-01-2007, 19:08
|
|
|
ok 20-30 groszy wymiar u ciebie /no musze zmierzyc ponownie/ ostatnio dobieralem w starym aparacie byly trzy a w tym nowym dwa
[ Dodano: 02-01-2007, 19:12 ]
23x2.5 mm ja bym proponowal 22x2.6mm kupisz w kazdym sklepie z tym |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Mazik [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2007, 14:40
|
|
|
Trzeba zaplon ustawiac Nie mam stroboskopu; nie da sie jakis kreseczek naznaczyc czy cos? A tak wogole to wystarczy aparat zdjac czy trzeba pokrywe zaworow zdejmowac i ewentualnie walek?
Cos czuje ze trzeba jednak bedzie mechaniora odwiedzic |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-01-2007, 14:55
|
|
|
Można kreseczkami, ale szczerze nie polecam - koszt ustawienia zapłonu w porównaniu do kosztów wymiany zaworów jest nieporównywalny |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 03-01-2007, 15:33
|
|
|
Ustaw go na punkty /rozrzad na 1 cylinder/ zaznacz gdzie palec zamontuj po wymianie oringow tak by bylo jak bylo ewentualnie potem zjedz na ustawienie zaplonu i wszystko/ nie widze ryzyka |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Mazik [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2007, 23:28
|
|
|
Dzieki wojmi, tak zrobie |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-01-2007, 10:47
|
|
|
Mazik napisał/a: | Dzieki wojmi |
Kliknij Wojmiemu "Pomógł" |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-01-2007, 14:01
|
|
|
złe ustawienie zapłonu + jazda na LPG = przedwczesny zgon zaworu (najczęściej wydechowego?)
wiem co mówię |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 04-01-2007, 15:17
|
|
|
e-gen, mial bys racje gdyby nie bylo sterowania zaplonem z ecu- na ewentualna regulacje podjedziesz
bez problemu. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 05-01-2007, 15:07
|
|
|
pragne jedynie uczulic na to zeby ta zabawe z aparatem wykonac dokladnie a w wypadku pojawienia sie jakis problemow z zaplonem doregulowac zxaplon na lampe stroboskopowa |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|