Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebne części
Autor Wiadomość
maciek09 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 3.0 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 22
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 19-04-2011, 09:20   Potrzebne części

Potrzebna pompa paliwa i rozrusznik. Sigma 3.0 V12
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21-04-2011, 18:24   

mam oba - 150 za komplet jak zainteresowany :)

[ Dodano: 29-04-2011, 09:18 ]
Tak przy okazji - potrzebuję komputera skrzyni od 3000gt 24v non turbo - wersja bez guziczka (amerykanska lub japonska)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
emre 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 3.0 V6 93r czarny sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 28
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 28-05-2011, 18:18   

Też mam pompkę paliwa do Sigmy jakby ktoś chciał :P Kupiłem do swojej ale nie ona okazała się zepsuta. Mam też sprężynę na tył do sedana
 
 
 
olo101 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Wagon 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 2
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 09-06-2011, 18:24   

witam was
właśnie sie dowiedziałem że padła mi pompa paliwa. Nie chcę żeby mechanik naciągał mnie na koszta więc mam do was pytanie. Czy ta pompa była robiona tylko i wyłącznie do sigm czy może była to ujednolicona dla kilku modeli? Jeśli tak to by pasowała od innego modelu a więc byłby mniejszy koszt zakupu.
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 09-06-2011, 23:28   

wyglada na to ze do innych modeli tez, z capsa wynika MB698623. Wpisz do katalogu IC jest tam pare do wyboru.





_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
liosza21 
Nowy Forumowicz
liosza21

Auto: MITSUBISHI SIGMA SEDAN 3.0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 17-08-2011, 01:55   

Witam , potrzebne amortyzatory na przód do sigmy 3.0 12v 177 KM sedan, moze ktoś wie gdzie w dobrej cenie można dostać
_________________
liosza21
 
 
Piotr Z 
Mitsumaniak


Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-08-2011, 11:08   

dzwoń kolego tam kupiłem tanio ( ale z rok temu) 81 532 68 32 to w moim mieście
_________________
Pozdrawiam
Piotr

pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 
 
olin 
Nowy Forumowicz
olin

Auto: diamante
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 16
Skąd: lodz
Wysłany: 09-09-2011, 20:37   

VirMan napisał/a:
mam oba - 150 za komplet jak zainteresowany :)

[ Dodano: 29-04-2011, 09:18 ]
Tak przy okazji - potrzebuję komputera skrzyni od 3000gt 24v non turbo - wersja bez guziczka (amerykanska lub japonska)
po co kupujesz jak masz jak to do mnie pisales ze trzy,chory na glowe jestes czy cos olin
_________________
olin2548
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-09-2011, 00:01   

olin napisał/a:
VirMan napisał/a:
mam oba - 150 za komplet jak zainteresowany :)

[ Dodano: 29-04-2011, 09:18 ]
Tak przy okazji - potrzebuję komputera skrzyni od 3000gt 24v non turbo - wersja bez guziczka (amerykanska lub japonska)
po co kupujesz jak masz jak to do mnie pisales ze trzy,chory na glowe jestes czy cos olin


A mnie interesuje co ten post właściwie wnosi do tematu? Bo przepychanki to ewentualnie proszę na PW i bardziej po polsku, bo 2 minuty się zastanawiam o co tu chodziło.
Język pisany się różni nieco od mówionego, używa się znaków interpunkcyjnych.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 10-09-2011, 00:07   

olin napisał/a:
VirMan napisał/a:
mam oba - 150 za komplet jak zainteresowany :)

[ Dodano: 29-04-2011, 09:18 ]
Tak przy okazji - potrzebuję komputera skrzyni od 3000gt 24v non turbo - wersja bez guziczka (amerykanska lub japonska)
po co kupujesz jak masz jak to do mnie pisales ze trzy,chory na glowe jestes czy cos olin


Człowieku.. najpierw kurs wiedzy o komputerach mitsu :
1. komputer skrzyni od 12v nie działa w 24v i na odwrót ( tak dla scisłosci działa ale nie widzi obrotów silnika i nie zapnie lockupa nie mówiąc o dynamicznej i poprawnej pracy )
2. są bardzo różne wersje komputerów w obrębie jednego silnika różnią się charakterystyką przełożeń biegów oraz akcesoriami (np diamante nie ma guziczka i komputer jest na niego niewrażliwy ) w sigmie guziczek służy do powiedzienia komputerowi że nie tylko ma zrzucić bieg , ale też rozsunąć konwerter (brak półźlizgu )

nie wspominając o wtyczkach , obsługiwanych rezystancjach termometrów i cewek elektrozaworów...

Z trzech które sprawdziłem i miałem mieć dla ciebie jeszcze jeden tylko jest kandydatem.. muszę sprawdzić po numerach czy na pewno.

Na przyszłosć - nieco pokory w wypowiedzi.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2011, 12:54   

Czy ktoś z kolegów ma do odstąpienia jedną sprawną cewkę od silniczka krokowego? jeśli tak to proszę o kontakt na PW
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 06-12-2011, 18:59   

Zadzwoń Krzysiek65 nr: 609839861, może będzie coś miał.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 17-12-2011, 03:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
koral 
Forumowicz

Auto: Sigma kombi Galant kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 197
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-12-2011, 14:03   

Potrzebuję czujnik poziomu płynu w zbiorniczku od spryskiwaczy


Chyba że ten co mam można dalej używać mimo pęknięcia?
A jaki jest kod aby poszukać zamiennika?
_________________
Sigma kombi 3.0V6 M/T (sprzedana, hlip hlip)
Galant kombi 2.5V6 A/T
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 16-12-2011, 19:51   

koral napisał/a:


Chyba że ten co mam można dalej używać mimo pęknięcia?
A jaki jest kod aby poszukać zamiennika?


Wątpliwe, u mnie jak był pęknięty było zwarcie (tam jest taki mały przełącznik który jest załączany magnesem) i będzie cały czas świecić się lampka od niskiego stanu płynu.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16-12-2011, 20:14   

Nr MB821463. W moim misku był pęknięty lecz kontrolka się nie świeciła. Jeśli Tobie się świeci, to najprościej odłączyć kostkę od czujnika. Do czasu znalezienia sprawnego.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.