Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
  Wysłany: 23-01-2013, 23:50   Po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala

Witam , niedawno poruszałem temat urwanej świecy żarowej . Po zdjęciu głowicy i rozwierceniu swiecy szpec dorobił tulejke rozwiercił w głowicy otwór i jużsie cieszyłem że wszystko ok . Gdy przywiozłem głowice do domu wymieniłem uszczelniacze zaworowe , założyłem uszczelke pod głowice i dokręciłem śruby , jednym słowem poskłądałem wszystko do kupy , złożyłem rozrząd , ustawiłem wtrysk czujnikiem , wyregulowałem zawory na 0,15 , odpowietrzyłem wtryski zagrzałem swiece i za nic nie mozna go odpalic . Kręci kręci i nic , po dłuższym kręceniu wylatuje dymek z weża pokrywy zaworów . Początkowo mysłałem ze to zawory wiec ustawiłem na 0,20 i dalej to samo ;/ Nawet recznie dłużej grzane swiecie nie dają zadnego efektu . Rozrząd sprawdzałem jest na znakach , co do zaworów : ustawiam wał na znak i reguluje (licząc od koła zębatego wałka zrozrządu ) 1,2,4,5 , kręce o 180 stopni i reguluje 3,6,7,8 czy dobrze robie ??

Koledzy co mogłem zle zrobic ? Bo nawet kręcenie na dwa akumulatory nic nie daje , zadnego odzewu . Silnik kręci tak jak by nie dostawał paliwa ;/;/ ale jak popuszcze przewody na wtryskach to sika ;/;/;/ :( :( :( :(
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-01-2013, 00:23   

slavo_p napisał/a:
Koledzy co mogłem zle zrobic ? Bo nawet kręcenie na dwa akumulatory nic nie daje , zadnego odzewu . Silnik kręci tak jak by nie dostawał paliwa ;/;/ ale jak popuszcze przewody na wtryskach to sika ;/;/;/


Po pierwsze czy kompresja prawidłowa jest :?:
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 24-01-2013, 07:46   

kompresji nie badałem :( szukam kogos kto wpadnie do mnie i to mi sprawdzi bo niema szans nawet wydrzec wóz z garazu ;/;/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2013, 10:35   

Zawory na zimno 0.25ssący i 0.35wylotowy, ustawiasz prawidłowo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 24-01-2013, 22:31   

zaznaczam ze przed sciągnięciem głowicy normalnie wjechałem do garazu , czyżby tak nagle komresji brakło ze nie odpaliłby nawet ??? wymieniałem uszczelniacze zaworowe i tak troszke przeczysciłem te zawory , nie gniazda zaworów . czy to mozliwe zeby całkowicie kompresje stracił ?? jak wkręce sprężarke i bije cisnienie to do pokrywy zaworów nie przedostaje sie powietrze tylko gdzies tam idzie tak jakos syczy czyu tak ma byc ?? i to na kazdym baniaku tak jest. . druga sprawa to zauwazyłem ze niema takich jak by podkładeczek co sązałożone na tą śrubke do regulacji luzu zaworowego i one bują o zawory , ale to tak miałem odkąd kupiłem auto czy to przeszkadza w czyms ?? , :( :( opadają mi ręce
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-01-2013, 15:08   

Po pierwsze musisz dobrze odpowietrzyć żeby paliwo przebiło się przez wtryski dobrze przepompuj ręczną pompka i poluzuj jak pisałem wtryski ale delikatnie bo ze idzie paliwo to nie wszystko bo z powietrzem
Jak dokręcałeś głowicę :?: kluczem dynamometrycznym :?: i druga sprawa kolejność dokręcania :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 25-01-2013, 19:36   

jutro będe odpowietrzał , uszczelke odkręcałem i dokrecałem wg instrukci . a kluczem dynamometrycznym nie dokręcałem :( a jakie daćluzy zaworowe na zimnym ?

[ Dodano: 26-01-2013, 19:12 ]
Panowie nie udało mi sie odpalic silnika . Podczas kręcenia usłyszałem jakies delikatne pukanie i tak jak by blokowanie kręcenia cos w stylu złego ustawienia zapłonu . Postanowiłem sciągnąć głowice po raz kolejny , po jej sciągnieciu ujżałem dziwną rzecz , mianowicie pierwszy i drugi tłok jest przykopcony a trzeci i czwarty mokry jak gnój , nawet w srodku na tłokach widac rope :( co to może byc ??


Powiedzcie mi PAnowie jak sie nazywają i czy da rade dokupic takie miseczki osadzone w plastikowej obudowie które biją w zawory ? chodzi o te co wsadza sie szczelinomierz gdyz kilka mi brakuje , ale wczesniej tak jezdził .
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 28-01-2013, 00:24   

Same podkładki raczej niemożliwe, najprędzej dostaniesz komplet ze śrubką regulacyjną, dobrze zapytać Malika o takie coś, może do 4D68 będzie mieć, bo do MIVECa niestaty nie miał. W ostateczności ASO...
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2013, 00:36   

slavo_p napisał/a:
po jej sciągnieciu ujżałem dziwną rzecz , mianowicie pierwszy i drugi tłok jest przykopcony a trzeci i czwarty mokry jak gnój , nawet w srodku na tłokach widac rope co to może byc ??


Brak ciśnienia , lub uszkodzone wtryski ( otwarte) , ale obstawiam pierwsza opcję .
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 28-01-2013, 10:17   

Nie chce krakać, ale to co chciałeś zaoszczędzić na własnej robocie, może się teraz srogo na Tobie zemścić i pochłonąć 2 razy więcej pieniędzy...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-01-2013, 15:05   

Jak przed wymianą normalnie palił a po wymianie uszczelki są problemy to własnie tu trzeba szukać przyczyny , śruby głowicy sprawdzałeś długość :?: 119,7 max długość
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-01-2013, 16:29   

W całym opisie brakuje mi informacji o planowaniu/zabielaniu głowicy :roll:
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-01-2013, 16:31   

jacek11 napisał/a:
W całym opisie brakuje mi informacji o planowaniu/zabielaniu głowicy

Słuszna uwaga ale nie zawsze trzeba to robić
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 28-01-2013, 16:44   

Z doświadczenia wiem,że trzeba chociaż zabielić. :wink:
_________________

 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 29-01-2013, 22:44   

Panowie wczoraj oddałem głowice do planowania orasz docieranie wszystkich zaworów , gdyz po zalaniu kanałów dolotowych i wydechowych tylko z jednego zaworu nie kapało ;/ prawdopodobnie spowodowane to było tym iz wymieniane były uszczelniacze zaworowe oraz przez szpeca który rozwiercał otwór po urwanej swiecy żarowej , a wiercił jak szło bez zabezpieczenia czegokolwiek . Ciekawi mnie sprawa długosci srób do głowicy bo o ile mnie pamiec nie myli to moje mają długosc przybliżoną do 130mm (ale ręki nie dam obciąc) .
Jutro mam odebrac głowice , ale ale do poskłądania wszystkiego brakuje mi srób regulacji zaworów , mam tylko trzy kompletne a pozostałe są bez tych ruchomych podkładek ( Kolega WSZYC trzyma mnie przy nadzieji , BÓG mu zapłac za poratowanie świecami :D :D:D :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.