[E52A 1.8] Ja mu w gaz a on trzas |
Autor |
Wiadomość |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 17-03-2013, 13:26 [E52A 1.8] Ja mu w gaz a on trzas
|
|
|
mam problem gdy dodaje gazu obroty spadają auto sie dławi. Pytanie o co chodzi? Jest tak zarówno na gazie jak i benzynie. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-03-2013, 13:33
|
|
|
Na początek wyczytaj błędy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 17-03-2013, 14:20
|
|
|
no właśnie problem w tym ze nie mogę ich wyczytać nie mam takiej wtyczki |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-03-2013, 16:25
|
|
|
Sprawdź układ zapłonowy, układ paliwowy, synchronizację rozrządu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 17-03-2013, 16:36
|
|
|
ostatnio wymieniłem aparat zapłonowy to mysle ze jest on ok, a jak sprawdzić tą synchronizacje rozrzadu? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-03-2013, 16:41
|
|
|
Czy się markery zgadzają, jak zmieniałeś aparat zapłponowy to może przestawiłeś zapłon, markery na rozrządzie mają siezgadzać z markerem dla palca rozdzielacza, potem kontrola zapłonu lampą stroboskopową, ale warunek reszta układu zapłonowego ma być w przyzwoitym stanie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 18-03-2013, 09:12
|
|
|
mechanik stwierdził ze kable i swiece do wymiany. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-03-2013, 17:12
|
|
|
Kapsel22 napisał/a: | no właśnie problem w tym ze nie mogę ich wyczytać nie mam takiej wtyczki |
Oczywiście że masz takie gniazdo Znajdziesz je nad prawym kolanem kierowcy,pod deską rozdzielczą.Łączysz pierwszy,i czwarty pin,włączasz zapłon,i obserwujesz kontrolkę silnika
Powinna migać.
[ Dodano: 18-03-2013, 17:16 ]
Już raz Ci to pokazywałem zdaje się http://forum.mitsumaniaki...light=b%B3%EAdy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-03-2013, 17:56
|
|
|
Połącz pierwszy,i czwarty pin w czarnej kostce.Przekręć zapłon,i policz mignięcia kontrolki silnika |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 28-03-2013, 18:11
|
|
|
licząc od lewej strony na górze?
a tak powiem że kontrolka silnika świeci mi cały czas bo mam sonde lambde padniętą:P |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-03-2013, 18:26
|
|
|
Kapsel22 napisał/a: | licząc od lewej strony na górze? |
tak
nie zapalaj silnika.przekręć tylko zapłon.kontrolka nie powinna świecić. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 08-04-2013, 17:59
|
|
|
wymrugało mi 11, 55, 41 co to za błędy?
11 - to lampda
41 - to wtryski z tego co na forach wyczytałem
a 55 to?? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:01
|
|
|
Zdaje się że silnik krokowy.Zresetuj ECU odłączając akumulator na kilka minut.Po kilku dniach jeżdżenia sprawdź które błędy wróciły. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 09-04-2013, 17:43
|
|
|
ok, ale to może być że wtryski i silniczek krokowy bo auto szarpie przy dodawaniu gazu, straciło na mocy zarówno na bęzynie jak i gazie. Jutro idzie auto do mechanika i niech on sie już dalej martwi:) |
|
|
|
 |
|