Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8GDI 122KM] Obejrzeć pasek rozrządu
Autor Wiadomość
ONdragon 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 10
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-05-2013, 19:12   [Cari 1.8GDI 122KM] Obejrzeć pasek rozrządu

Witam.
U mojej Cari jest podejrzenie zalania paska rozrządu olejem.
Czy jest jakiś prosty sposób by to sprawdzić we własnym zakresie?

Może ktoś ma jakąś instrukcje jak się tam dostać i sprawdzić samemu?
Nie chodzi nawet o jego wyciąganie tylko obejrzenie pod maską.
Ewentualnie jest ktoś z okolic Gliwic kto byłby w stanie mi pomóc osobiście w sprawdzeniu.
Pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-05-2013, 19:57   

Zdemontuj górna osłone rozrzadu, jak olej sie dostał do paska to będa na nim slady
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ONdragon 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 10
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-05-2013, 20:17   

Rozumiem że wystarczy odkręcić tylko kilka śrubek na górze??? Czy jest to jakaś bardziej złożona operacja? Problem polega na tym że nie dokręciłem korka(zaworu) od zbiornika oleju gdy dolewała. Korek odpadł podczas jazdy a olej się wylewał na zewnątrz...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-05-2013, 20:21   

2 śruby na górze i 2 śruby na dole, obudowa jest skręcana z uszczelką, jezeli jest ona w dobrym stanie to olej nie powinien się dostać
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 21-05-2013, 20:57   

Osłona jest oznaczona na zdjęciu jedynką. Jest przykręcona tak jak pisze robertdg 4 śrubami.
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.