Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: fj_mike
07-06-2013, 20:45
[EAx 97-04] Chciałbym kupic z niemiec galanta 2.5v6 24v rok
Autor Wiadomość
Adam.k7 
Nowy Forumowicz
Adamk7

Auto: Alfa romeo 146 ti 2.0 16v150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 05-06-2013, 21:38   [EAx 97-04] Chciałbym kupic z niemiec galanta 2.5v6 24v rok

http://otomoto.pl/mitsubi...-C29418399.html

http://allegro.pl/mitshub...3280218014.html

Witam
co sadzicie o tych ofertach??
Ogolnie jestem tu nowy i rowniez chcialbym sie dowiedziec co najczesciej sie psuje w takich galantach
A i szukam z przebiegiem do 150000 km, silnik 2,5 v6 24v 163KM, oraz najlepiej kombi z ful wyposazeniem rok 2000 w zwyz.
Jaki polecacie czy z skrzynia manualna, automat??
Ogolnie prosilbym o wszelnie porady i w jakim przedziale cenowym nalezy sie liczyc oraz rowniez koszty amortyzacji na start
Pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-06-2013, 21:59   

Przy takim silniku zapłacisz ponad 18% akcyzy od polskiej wartości rynkowej takiego modelu - rocznika dodatkowo z 2000 aby auto zarejestrować + jeszcze transport.
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 603
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-06-2013, 22:27   

Ten drugi wygląda na ładny stan i cena dobra.
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-06-2013, 23:29   

polecam lekturę: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803 naprawdę pomocna :)
wiem, że to rola moderatorów ale...: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247 z początku może wydawać się głupie, ale jak dłużej poszukasz Galanta to zmienisz zdanie :P

Cytat:
A i szukam z przebiegiem do 150000 km, silnik 2,5 v6 24v 163KM, oraz najlepiej kombi z ful wyposazeniem rok 2000 w zwyz.
Jaki polecacie czy z skrzynia manualna, automat??
Ogolnie prosilbym o wszelnie porady i w jakim przedziale cenowym nalezy sie liczyc oraz rowniez koszty amortyzacji na start
Pozdrawiam


Po drugim lifcie jakoś połowa 2000 Galanty miały już 160KM przez EURO 4 (zmiany w ECU)

Przebiegiem przy Galancie zbytnio bym się nie sugerował("udokumentować" przebieg można za 50 zl, ASO nie ma ogólnoeuropejskiej bazy danych, praktycznie bez szans na sprawdzenie) Realny przebieg Galanta to minimum 15k rocznie także realny przebieg auta z rocznika 2000 to około 200 tys. Jest to przebieg, który przy normalnej eksploatacji nie powinien straszyć.

Ceny dobrych Galantów w Niemczech to około 16-20k dolicz sobie koszt sprowadzenia + zarobek i wychodzi ponad 25k, najdroższy Gal jakiego widziałem na aledrogo to 22900(Gal forumowicza), odpowiedź nasuwa się sama: większość Gali z ogłoszeń to samochody zdecydowanie odbiegające od akceptowalnego stanu. Zalecam duuuuużo cierpliwości, ja szukałem 3 miesiące(jak widać po podpisie kupiłem nie do końca takiego, jak szukałem ;) )

co do ceny nie jest ona żadnym wyznacznikiem! Możesz spotkać przegniłego poskładanego przez Macgyver'a złoma i auto niebite w b.dobrym stanie z 2 lata młodsze za tą samą cenę.

jeżeli chodzi o pakiet startowy: na 10 strzałów raz spotkałem akceptowalne do jazdy opony, więc jeżeli chcesz 17' to od 300 zl za profil 45 lub od 400 za 55 sztuka. To samo się tyczy zimówek tyle, że inny rozmiar i ceny(no, ale to za parę miesięcy) Rozrząd 1.5k, plus wszelakie płyny ew świece(500-700 mniej więcej), b.często nadkola >1000 ew jeszcze kielichy.

O skrzyni również jest w temacie FAQ. Jeżeli chodzi o mnie to byłem 100% zwolennikiem manuala, z początku nie patrzyłem nawet na AT. Kupiłem AT, bo trafiło się blisko w pięknej wersji Nardi z jasnym wnętrzem i w porównaniu do innych Galatów mimo, że był straszy to stanem bił je w większości na głowę. Jeżeli jesteś fanatykiem osiągów rajcują, Cię sprinty spod świateł to tylko i wyłącznie manual. Automat nie jest zły, Gal z nim na pokładzie to dalej ponad przeciętnie szybki samochód, ale różnica jest. Jeżeli szukasz auta =>2000, to trafisz tylko na automaty z tip tronikiem INVECES II zapożyczone od Porshe. Jest to skrzynia adaptacyjna, więc na 99% na przejażdżce będziesz zawiedziony dynamiką z czasem może być tylko lepiej :)

Pozdrawiam
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 05-06-2013, 23:46   

Można w Niemczech trafić ładną sztukę i wcale nie trzeba wydać 16-20k na to... co nie znaczy, że nie chodzą i w takich pieniążkach lub większych.... Mam jednak małą przewagę mieszkając tu na "co dzień". Zasada jest taka, że jeśli się chce zadbane autko w dobrych pieniążkach to trzeba mieć czas i polować na tą jedną perełkę która trafi się na bank prędzej czy później... tych perełek to najprędzej szukać w gazetach... bo jeśli chce się kupić auto od "dziadka" to w internecie ogłoszenia nie znajdziesz.... bla bla bla.
Akcyzę katalogowo za 2000r zapłaciłem wczoraj 1260 zł.... choć babka chwile wcześniej podała mi 1106 :-D ale dziabnęła się w tabelkach....
 
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 06-06-2013, 22:12   

Iron.Falcon napisał/a:
Można w Niemczech trafić ładną sztukę i wcale nie trzeba wydać 16-20k na to... co nie znaczy, że nie chodzą i w takich pieniążkach lub większych.... Mam jednak małą przewagę mieszkając tu na "co dzień". Zasada jest taka, że jeśli się chce zadbane autko w dobrych pieniążkach to trzeba mieć czas i polować na tą jedną perełkę która trafi się na bank prędzej czy później... tych perełek to najprędzej szukać w gazetach... bo jeśli chce się kupić auto od "dziadka" to w internecie ogłoszenia nie znajdziesz.... bla bla bla.
Akcyzę katalogowo za 2000r zapłaciłem wczoraj 1260 zł.... choć babka chwile wcześniej podała mi 1106 :-D ale dziabnęła się w tabelkach....

Ja za 2001r zaplacilem 1000zl - od 1300E
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 06-06-2013, 23:08   

5eba napisał/a:
Ja za 2001r zaplacilem 1000zl - od 1300E

znaczenie ma też aktualny kurs euro który w ostatnich dniach kręci się w okół 4.3 zł
 
 
 
 
Adam.k7 
Nowy Forumowicz
Adamk7

Auto: Alfa romeo 146 ti 2.0 16v150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 07-06-2013, 08:07   

dzięki, mam nadzieje ze uda mi sie znalezc perelke, bo ciagle jakies zajechane badz blachy grubo pognite przyklad to mialem honde civic i nadkola pozarte okropnie, teraz alfa i silnik zajechany zamulony, masakra, najlepszy byl maluch tyle ze go rozbilem.
No a wracajac do tematu chce zlecic sprowadzenie autohandlowi w wejherowie znaczy sie tutaj http://www.autazeuropejsk...rta/showItems/2
i nie wiem czy tak zrobic czy na wlasna reke lepiej, chociaz niemieckiego nie bardzo znam a po angielsku to chyba tam nie gadaja, wiec nie wiem, caly czas szukam i tak mysle do 2000 euro, widzialem takie juz w miare po 1300/1700 E i moze sie uda a jak nie to tu w PL z autohandlow ktorzy sprowadzili, tyle ze tutaj na miejscu malo jest galantow a wrecz wcale.
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 07-06-2013, 08:36   

będę przeglądał gazety i jak coś trafie to dam znać.... a i Ty szukaj czegoś najlepiej w odległości 50km od Versmold ( 33775 ) to pomogę Ci na miejscu.
Ja kupiłem auto za niecałe 1200e - pierwszy właściciel - doktorek, od początku do końca serwisowane, 12tys po wymianie rozrządu, 5 tys po wymianie świec, filtrów : powietrza, paliwa i serwisie klimy i dokładnie 2.2 tys po wymianie oleju :-)
 
 
 
 
Adam.k7 
Nowy Forumowicz
Adamk7

Auto: Alfa romeo 146 ti 2.0 16v150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 07-06-2013, 08:44   

to ladnie gratki :) ok dzieki :)

Tak codziennie cos przegladam i troche czesto sie trafiaja nadkola zjedzone, i tu mam takie pytanie czy cwiartki sie wymienia czy trzeba wspawywac badz jaki inny sposob??
W sumie chyba najlepiej zeby byl calkiem bez zastrzezen technicznych i blacharskich.
 
 
Iron.Falcon 
Mitsumaniak
Brummi Fahrer


Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 427
Skąd: Bad Rothenfelde
Wysłany: 07-06-2013, 08:55   

mój ma nadkola do roboty... co mnie bardziej cieszy niż martwi.

wole "sam" to naprawić i wiedzieć jak zostało zrobione.


taki ślad na zderzaku z tyłu


i z przodu...
 
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 07-06-2013, 17:23   

Adam.k7 napisał/a:
to ladnie gratki :) ok dzieki :)

Tak codziennie cos przegladam i troche czesto sie trafiaja nadkola zjedzone, i tu mam takie pytanie czy cwiartki sie wymienia czy trzeba wspawywac badz jaki inny sposob??
W sumie chyba najlepiej zeby byl calkiem bez zastrzezen technicznych i blacharskich.

Nie ma galanta bez zjedzonych nadkoli sa ewentualnie po zrobieniu nadkoli ... Takze lepiej kupic z rdza i zrobic samemu niz kupic od handlarza perelke zakitowana szpachlem a po zimie i tak wyjdzie (tzn na jesien juz :) ) Takie moje zdanie
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Kondzio 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-06-2013, 18:47   

Cytat:
Nie ma galanta bez zjedzonych nadkoli sa ewentualnie po zrobieniu nadkoli ...


I tutaj się mylisz, mój poprzedni gal 2003 szwajcar miał fabryczne nadkola, bez purchli! Jedynie śladowe ilości na zagiętym rancie i to naprawdę znikome. Także jeszcze się trafiają perełki bez robionych nadkoli.
_________________
2.5 V6 '98 sprzedany
2.5 V6 '03 sprzedany
2.5 V6 '01 obecnie
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-06-2013, 20:45   

Bartekkita napisał/a:
wiem, że to rola moderatorów ale...: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247 z początku może wydawać się głupie, ale jak dłużej poszukasz Galanta to zmienisz zdanie

Temat zamykam.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.