Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spadające Obroty, opózniona reakcja na gaz,dławienie zimnego
Autor Wiadomość
nurek20 
Forumowicz

Auto: Galant '97 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 29-07-2013, 15:54   Spadające Obroty, opózniona reakcja na gaz,dławienie zimnego

Witam,
od marca posiadam Galanta SE 98r. 2.0 16v pb+lpg.

Instalacja lpg
Stag 4 wtryski OMVL Reduktor kme silver cisnienie gazu 1bar

Od czasu założenia instalacji gazowej borykam się z kilkoma problemami otoż:

Od samego początku jak został założony gaz po delikatnym nacisnięciu gazu widać spadek obrotów z 800 na 730-750 dopiero potem rosną. wyczuwalne jest zawahanie się w pracy silnika dzieje sie tak tylko na lpg na benzynie jest to praktycznie nie odczuwalne aczkolwiek mam podejrzenia że może być coś podobnego tylko tak bardzo tego nie czuć. Pierwszą myślą były świece zostały wymienione nowe denso nic to nie dało kable zostały bo nie świecą w nocy jedynie mnie zastanawiają cewki miają białe naloty na obudowie blisko podstawy - czy to świadczy o ich zużyciu?
Jesli chodzi o regulacje lpg ustawiane mapy były pare razy lecz dalej występuje opadanie obrotów

Drugi problem rano jak odpalam samochod jadę na pb do zagrzania się dławi się przy głębszym dodaniu gazu jakby brakowało paliwa nie ma takiego objawu jak przełączy się na lpg oraz jak jest rozgrzany do temp. roboczej i przełącze z lpg na pb

W razie czego posiadam kabel oraz evoscan który laczy mi się z miskiem lecz nie umiem za bardzo zdjagnozować mojego problemu wiem napewno że ;
Lambda działa w całym zakresie
temperatury z czujników zgadzają się z rzeczywistością

Spalanie kolo 13-14 litrów lpg w warszawie
Czy ktoś z forumowiczów miał podobne objawy ?
_________________
Nurek
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 01-08-2013, 22:23   Re: Spadające Obroty, opózniona reakcja na gaz,dławienie zim

nurek20 napisał/a:
Witam,
Od samego początku jak został założony gaz po delikatnym nacisnięciu gazu widać spadek obrotów z 800 na 730-750 dopiero potem rosną. wyczuwalne jest zawahanie się w pracy silnika dzieje sie tak tylko na lpg na benzynie jest to praktycznie nie odczuwalne aczkolwiek mam podejrzenia że może być coś podobnego tylko tak bardzo tego nie czuć. Pierwszą myślą były świece zostały wymienione nowe denso nic to nie dało kable zostały bo nie świecą w nocy jedynie mnie zastanawiają cewki miają białe naloty na obudowie blisko podstawy - czy to świadczy o ich zużyciu?
Jesli chodzi o regulacje lpg ustawiane mapy były pare razy lecz dalej występuje opadanie obrotów

Drugi problem rano jak odpalam samochod jadę na pb do zagrzania się dławi się przy głębszym dodaniu gazu jakby brakowało paliwa nie ma takiego objawu jak przełączy się na lpg oraz jak jest rozgrzany do temp. roboczej i przełącze z lpg na pb


Spróbuje coś doradzić.
1. Czy naprawdę taki spadek jest uciążliwy? Raczej obstawiałbym brudną przepustnicę, ewentualnie silniczek krokowy. Cewki biały nalot? Mówisz o śrubie stykowej miedzy cewką, a fajką? Radziłbym wymienić same fajki na nowe Oyodo (ok.40 zł)
2. Miałem coś podobnego, już nie pamiętam czy dokładnie to samo. Wyczyściłem przepustnicę oraz wymieniłem czujnik temp.silnika.

:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67473
 
 
 
mariuszmitsu 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 2,0 benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-08-2013, 10:50   

hej
mam podobne objawy, tzn auto jak stoi na luzie na lpg + klima to strasznie obroty szaleją skaczą od ok.600 do 900 jak chcę dać gaz to go muli dopiero jak wejdzie powyżej 2500 to jedzie i szarpie strasznie przy ruszaniu na Pb jest ok na nie ma różnicy czy zimny czy ciepły silnik, świece podobnie jak ty wymieniłem bez efektu kable Wn wyglądają na zdrowe izolacja ok fajki całe bez nalotów cewki podobnie, jadę w sobotę do gazowników, może sonda wariuje bo nie mam kata poprzedni użytkownik wyciął jak się dowiem co jest przyczyną to się podzielę informacją
Mariusz
_________________
Mariusz
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-08-2013, 11:14   

Jeśli takie rzeczy dzieją się tylko na LPG to źle ustawiona mapa, dobrane ciśnienie, mnożnik.

mariuszmitsu napisał/a:
może sonda wariuje bo nie mam kata


Ta sonda nie ma znaczenia.

Aby powiedzieć coś więcej potrzebne są ustawienia LPG, model redutkora, wtryskiwaczy oraz oscylogramy z jazdy na pb i lpg.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-08-2013, 01:51   

U mnie jest to samo. Najpierw na samym LPG a teraz zaczyna na PB. To jednak jest układ zapłonowy. Wymieniłem jedną cewkę i było przez jakiś czas ok, teraz chyba czas przyszedł na drugą. Jak zdobędę kasę to od razu zmieniam świece (już mam z 15 tys na nich przejechane) i przewody (przytarłem izolacje jednego ale nie mogę się zebrać na ich wymianę,) Instalację LPG ustawiałem ze 3 tygodnie, zmieniłem wtryski, wężyki od wtrysków, filtry, elektrozawór, świece, przewody, zregenerowałem reduktor i dopiero wymiana cewki pomogła. No i zmniejszyłem odstęp na świecach. Ważne jest żeby po czymś takim zresetować ECU i przejechać z 50 km na samej benzynie i wtedy ustawić mapy LPG. Co prawda tego delkatnego opóźnienia na reakcje gazu nie pozbyłem się(pewnie przez drugą cewkę) ale nie rwał przy przyśpieszaniu i z klimatyzacją sobie radził dobrze. Spalanie w Warszawie w granicach 11 litrów, zszedłem z 15 ;) powodzenia !
_________________
Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem

Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994
 
 
Z00m888 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA0 SE 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-07-2015, 21:18   

Witam.

Czy udało się komuś pozbyć tego delikatnego dławienia podczas dodawania gazu na LPG? U mnie występuje ten sam problem i wymiana cewek oraz kabli nie pomogła. Na PB nie ma tego problemu. Świece mają przejechane około 16 kkm w tym na gazie około 10 kkm lecz problem występował od samego początku od montażu LPG. Przed montażem LPG czyściłem także przepustnice egr i kolektor. Instalacja była na przeglądzie parę dni temu została wyregulowana oraz założyli nowe filtry. Problem jak był tak jest. Może winy należy szukać w EGR ? Ponoć w niektórych silnikach w tym tkwi sęk.

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.