Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryka pompy paliwowej
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 10:28   Elektryka pompy paliwowej

jak w temacie. Samochód mój stoi 7 tydzień :twisted: w "warsztacie" bo nie mogą sobie poradzić :twisted: z elektryką pompy paliwowej w 2,8 TDI 1996.
Gorąca prośba gdzie znajdę schemat jak ta elektryka wygląda ??
Historia tej naprawy nadaje się do filmu sf lu horroru. Miał być zlikwidowany delikatny wyciek oleju w okolicy dekla łańcucha rozrządu a po drodze był szlif głowicy,regeneracja turbiny z 130zł zrobiło się 1800 :-X Proszę nie piszcie tylko aby zmienić warsztat ->>> to już wiem :finga:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-09-2013, 12:23   

Ty masz elektryczna pompę?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 13:17   

zbyszekm2 napisał/a:
Ty masz elektryczna pompę?
nie zwykła mechaniczna tylko dla warsztatu podłączenie tych paru kabelków jest ponad miarę ich możliwości. A może przyczyna jest gdzie indziej ??? Przy ręcznym pompowaniu paliwo idzie na przewody przy próbie uruchomienia paliwo nie jest podawane :rolleyes:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-09-2013, 15:25   

Zawór odcinający paliwo tzw gaszenie podlaczony jest przewód elektryczny :?: jak nie to nie ma szans na odpalenie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 30-09-2013, 15:28   

milo napisał/a:
Zawór odcinający paliwo tzw gaszenie podlaczony jest przewód elektryczny :?: jak nie to nie ma szans na odpalenie
tak łopatologicznie->> gdzie on jest, jakieś oznaczenie itp aby go zlokalizować.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-09-2013, 15:43   

Jak patrzysz na pompe odlew zeliwny gdzie wychodza 4- rurki na tryski na samej gorze jest zawór z gumowym kapturkiem to zawór odcinajacy paliwo .uff...
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-09-2013, 17:12   

sa dwa zawory, jeden na górze i jeden poziomy tak jak pisze kolega. Sprawdź na bance pompie, odłącz od zbiornika przewody przy filtrze i spróbuj tak. Zawory wykręć i oczyść
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-10-2013, 18:55   

Została założona druga pompa (dobrze że miałem) bo ponoć ta po przez zapowietrzanie zatarła się. Możliwe jest coś takiego ???
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-10-2013, 20:50   

jawaldek napisał/a:
ponoć ta po przez zapowietrzanie zatarła się. Możliwe jest coś takiego ???

Bardzo możliwe w innym aucie (marka ) przez zapowietrzenie i dłuższe kręcenie cyrki z pompą się działy można nie zle nabroić :)
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
SUCHARUS 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 24
Skąd: Biedrzychowice
Wysłany: 01-10-2013, 21:39   

jawaldek napisał/a:
Została założona druga pompa (dobrze że miałem) bo ponoć ta po przez zapowietrzanie zatarła się. Możliwe jest coś takiego ???

czy latwo hmm nie bardzo bo samo krecenie rozrusznikiem nie rozwali jej ( z takiegoz powodu ze jednak jest zabezpieczenie...a mianowicie takie ze pompa nigdy nie pozbedzie sie z siebie wszystkiej ropki...zabezpieczenie konstrukcyjne co by wlasnie sie nie zatarla:> i to czy bosch lucas a moze denso wszystkie maja ...... podczas pracy jest bardzo mozliwe zeby sie przytarla.....ale raczej jazda wtedy byla by lekko denerwujaca z racji zapowietrzania motoru......mysle ze raczej poszlo tu o jakos usterke badz jakoc paliwa jest slaba ktora to mogla spowodowac zjawisko kawitacji na elementach ruchomych pompy przez co moglo dosc do zatarcia..... to bardziej.....mialem takie 3 przypadki co prawda nie w samochodach ale duzo wiekszych sprzetach gdzie ciezar motoru przekracza ciezar naszych miskow :) .......i byly to pompy wysokiego cisnienia (CR) Denso po rozebraniu na tloczkach wyrazne wzery .....a nigdy sie nie spodkalem ze przypadkiem zatarcia pompy tak samej z siebie np. przez krecenie rozrusznikiem....predzej rozrusznik sie skonczy;>
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 01-10-2013, 21:57   

No i właśnie o to chodzi że samochód przyjechał w pełni sprawny do warsztatu celem usunięcia niewielkiego wycieku oleju w okolicach dekla łańcucha rozrządu i zaczęła się spychologia stosowana mechanika :evil: Moja nadgorliwość gorsza od faszyzmu spowodowała że od 7-miu tygodni nie mam samochodu, nie mówiąc już o kosztach bo w miedzy czasie upalił 3 z 4 świec żarowych (dwa komplety) które narozrabiały z głowica i z turbiną. Dwu krotnie była wymieniana uszczelka pod głowicą. Jeżdżąc z delikatnym wyciekiem oleju miał bym dynamiczną, po przez dolewanie, wymianę oleju. co prawda zostawiał bym na miejscu parkowania jakieś plamy oleju za co bym się wstydził no i nie bez znaczenia taka plama oleju mogła być niebezpieczna dla jednośladów->> motorów. Mam teraz poważne obawy czy tak "naprawianym" samochodem mogę jechać gdzieś w daleką trasę. Chyba trzeba będzie rozejrzeć się za innym silnikiem :twisted: zbyszekm2, masz może coś na składzie ?? daj info na PW.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.