[EA2A/W 2.0] Zamula na niskich obrotach + lekko czasem szarp |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-07-2015, 01:15 [EA2A/W 2.0] Zamula na niskich obrotach + lekko czasem szarp
|
|
|
Witam,
Irytuje mnie jedna rzecz, mianowiście do ok 2,5 - 3 tyś obrotów poprostu musi niemiłosiernie. Na biegu 1 jak sie kula to torpeda. 2 jak pocisne np od 2 tyś czy coś w tych okolicach to masakra o innych biegach nie mowie. Powyżej 3 tys idzie ładnie.
Spalanie na LPG jest w trakcie regulacji bo mam nowe wtryski ale i tak duze bo ok 13-15 a benzyna nigdy nie sprawdzałem ale dosyć szybko leci wskaźnik jakna niej jeżdżę.
Świece mają może ok 15k ale wyglądają super. Sonda wydaje mi się że też pracuje prawidłowo. Przepustnica czyszczona
Dodam tylko że jedna śiece mialem lekko przylaną olejem bo uszczelka puściła i właśnie jestem w trakcie szukania nowych uszczelek ale temat nie jest prosty..
Do tego lekkie szarpanie które jest zauważalne przy przyspieszaniu na 2 z niskich obrotów.
Teoretycznie obstawiam cewki lub/i przewody ale może ktoś miał podobnie? Albo ktoś z okolic na podmianke żeby zobaczyć czy to to?
Widziałem, że to nie tani wydatek ale chce to jakoś ogarnąć.. może da sie jakos sprawdzić "przebicia" czy ewentualnie jest inny sposob aby to sprawdzić?
Thx |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-07-2015, 11:46
|
|
|
robertdg napisał/a: | Z właczoną klimatyzacją spadek mocy się pogłebia |
Wydaje mi się, że tak. Rzadko jeżdże bez klimy więc nie sprawdzałem, ale dzisiaj zrobię rundkę więc dam znać.
Zamówiłem już w Japaneze całość za 95zł
robertdg napisał/a: | Usuń wiadome usterki układu WN |
z tego co wyczytałem, to przebicia będą widocznę gołym okiem o ile jakieś by były? |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-07-2015, 20:39
|
|
|
Na fajce jak będziesz miał przebicie to nie zobaczysz, wyłacz klime i sprawdź jak sie auto odpycha |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 21-07-2015, 22:04
|
|
|
Wiesz co no jak jeżdże bez klimy to jest lepiej. Czegos to dowodzi?
Nie sprawdzałem tylko od samego dołu z 2 np czy szarpnięcie jest teraz na to wpadłem..
[ Dodano: 23-07-2015, 23:09 ]
Sprawdziłem przed chwila bo juz ciemno czy są jakies przebicia i co sie okazało:
Tzn nie wiem czy tak ma być jeżeli chodzi o cewke ale ta prawa jak sie patrzy na silnik jakby wewnatrz miala przebicia. Nie wychodziły na silnik (chyba), ale jak spryskałem wodą (nie wiem czy tak sie powinno robić ale ktoś mi mówił że tak ) to prawie w kazdym miejscu gdzie to możliwe skakała iskra.. |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-07-2015, 06:32
|
|
|
Więc cewka do wymiany. |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24-07-2015, 06:56
|
|
|
Iskra na przewodach a cewka tylko w tym samym miejscu ale pewnie i tak wymiana |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-07-2015, 07:02
|
|
|
Iskra przy sprawdzaniu będzie ale w cylindrze i w dodatku na LPG już tak łatwo nie jest. Nie zauważysz tego gołym okiem ale mieszanka już nie zawsze zostanie odpalona. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-07-2015, 08:12
|
|
|
Skoro jest przebicie na cewce to trzeba ją wymienić, powyżej podałem tematy o układzie WN w 2.0 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 24-07-2015, 13:21
|
|
|
Ok zapytam odrazu w japaneze o koszt zestawu.. |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24-07-2015, 13:59
|
|
|
U mnie na klime jest spory spadek mocy, tj. wyczuwalne jak nic przy ruszaniu |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 25-07-2015, 22:32
|
|
|
U mnie to raczej jest tak czasem np ze muli no na 2 i jade powoli rozpedzam i nagle cos jakby puszczało takie turbo choćby
a czasem muli i poprawa dopiero kolo 3tys a czasem wszystko ok |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-07-2015, 11:25
|
|
|
Spręzarka w zalezności od warunków (układu, parametrów zewnętrznych, etc) pracuie w trybie z przerwami, wtedy kiedy czujesz ŁukaszK. napisał/a: | nagle cos jakby puszczało takie turbo choćby | to chwilowe odłaczenie spręzarki z układu. Nic nowego było to już dziesiątki razy opisywane w temacie o klimatyzacji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ŁukaszK.
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 29-07-2015, 09:53
|
|
|
Dzisiaj miałem coś takiego: auto stało 24h. W nocy padało. Odpaliłem. Pracuje normalnie. Przejechałem ok 200m i na 2 biegu wjeżdżam na skrzyżowanie, migacz w prawo i nic nie jedzie to jadę. I na tej dwójce i na benzybie(auto dopiero za jakieś 500m się przelaczylo) prawie że nie jedzie. Gaz do dechy a on nic. Musiałem puścić gaz. Jeszcze raz przygazowac. To mogą być przewodyprzewody? |
_________________ impossible is nothing |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-07-2015, 13:21
|
|
|
ŁukaszK., to może być zwietrzałe paliwo znam temat mając LPG. Kiedy ostatni raz tankowałeś Pb? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|