Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zamula na niskich obrotach + lekko czasem szarp
Autor Wiadomość
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
  Wysłany: 21-07-2015, 01:15   [EA2A/W 2.0] Zamula na niskich obrotach + lekko czasem szarp

Witam,

Irytuje mnie jedna rzecz, mianowiście do ok 2,5 - 3 tyś obrotów poprostu musi niemiłosiernie. Na biegu 1 jak sie kula to torpeda. 2 jak pocisne np od 2 tyś czy coś w tych okolicach to masakra o innych biegach nie mowie. Powyżej 3 tys idzie ładnie.

Spalanie na LPG jest w trakcie regulacji bo mam nowe wtryski ale i tak duze bo ok 13-15 a benzyna nigdy nie sprawdzałem ale dosyć szybko leci wskaźnik jakna niej jeżdżę.

Świece mają może ok 15k ale wyglądają super. Sonda wydaje mi się że też pracuje prawidłowo. Przepustnica czyszczona

Dodam tylko że jedna śiece mialem lekko przylaną olejem bo uszczelka puściła i właśnie jestem w trakcie szukania nowych uszczelek ale temat nie jest prosty..

Do tego lekkie szarpanie które jest zauważalne przy przyspieszaniu na 2 z niskich obrotów.

Teoretycznie obstawiam cewki lub/i przewody ale może ktoś miał podobnie? Albo ktoś z okolic na podmianke żeby zobaczyć czy to to?

Widziałem, że to nie tani wydatek ale chce to jakoś ogarnąć.. może da sie jakos sprawdzić "przebicia" czy ewentualnie jest inny sposob aby to sprawdzić?


Thx
_________________
impossible is nothing
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-07-2015, 08:58   

ŁukaszK. napisał/a:
Dodam tylko że jedna śiece mialem lekko przylaną olejem bo uszczelka puściła i właśnie jestem w trakcie szukania nowych uszczelek ale temat nie jest prosty..

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31385
http://allegro.pl/mitsubi...5481245233.html

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=89508
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=41942

Z właczoną klimatyzacją spadek mocy się pogłebia :?:
Usuń wiadome usterki układu WN
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 21-07-2015, 11:46   

robertdg napisał/a:
Z właczoną klimatyzacją spadek mocy się pogłebia


Wydaje mi się, że tak. Rzadko jeżdże bez klimy więc nie sprawdzałem, ale dzisiaj zrobię rundkę więc dam znać.

robertdg napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31385
http://allegro.pl/mitsubi...5481245233.html


Zamówiłem już w Japaneze całość za 95zł

robertdg napisał/a:
Usuń wiadome usterki układu WN


z tego co wyczytałem, to przebicia będą widocznę gołym okiem o ile jakieś by były?
_________________
impossible is nothing
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-07-2015, 20:39   

Na fajce jak będziesz miał przebicie to nie zobaczysz, wyłacz klime i sprawdź jak sie auto odpycha
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 21-07-2015, 22:04   

Wiesz co no jak jeżdże bez klimy to jest lepiej. Czegos to dowodzi?

Nie sprawdzałem tylko od samego dołu z 2 np czy szarpnięcie jest teraz na to wpadłem..

[ Dodano: 23-07-2015, 23:09 ]
Sprawdziłem przed chwila bo juz ciemno czy są jakies przebicia i co sie okazało:

Tzn nie wiem czy tak ma być jeżeli chodzi o cewke ale ta prawa jak sie patrzy na silnik jakby wewnatrz miala przebicia. Nie wychodziły na silnik (chyba), ale jak spryskałem wodą (nie wiem czy tak sie powinno robić ale ktoś mi mówił że tak ) to prawie w kazdym miejscu gdzie to możliwe skakała iskra..
_________________
impossible is nothing
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-07-2015, 06:32   

Więc cewka do wymiany.
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-07-2015, 06:56   

Iskra na przewodach a cewka tylko w tym samym miejscu ale pewnie i tak wymiana :)
_________________
impossible is nothing
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-07-2015, 07:02   

Iskra przy sprawdzaniu będzie ale w cylindrze i w dodatku na LPG już tak łatwo nie jest. Nie zauważysz tego gołym okiem ale mieszanka już nie zawsze zostanie odpalona.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2015, 08:12   

Skoro jest przebicie na cewce to trzeba ją wymienić, powyżej podałem tematy o układzie WN w 2.0
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-07-2015, 13:21   

Ok zapytam odrazu w japaneze o koszt zestawu..
_________________
impossible is nothing
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-07-2015, 13:59   

U mnie na klime jest spory spadek mocy, tj. wyczuwalne jak nic przy ruszaniu :)
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 25-07-2015, 22:32   

U mnie to raczej jest tak czasem np ze muli no na 2 i jade powoli rozpedzam i nagle cos jakby puszczało takie turbo choćby ;)

a czasem muli i poprawa dopiero kolo 3tys a czasem wszystko ok :P
_________________
impossible is nothing
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-07-2015, 11:25   

Spręzarka w zalezności od warunków (układu, parametrów zewnętrznych, etc) pracuie w trybie z przerwami, wtedy kiedy czujesz
ŁukaszK. napisał/a:
nagle cos jakby puszczało takie turbo choćby
to chwilowe odłaczenie spręzarki z układu. Nic nowego było to już dziesiątki razy opisywane w temacie o klimatyzacji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ŁukaszK. 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 GLS '98 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 104
Skąd: Zabrze
Wysłany: 29-07-2015, 09:53   

Dzisiaj miałem coś takiego: auto stało 24h. W nocy padało. Odpaliłem. Pracuje normalnie. Przejechałem ok 200m i na 2 biegu wjeżdżam na skrzyżowanie, migacz w prawo i nic nie jedzie to jadę. I na tej dwójce i na benzybie(auto dopiero za jakieś 500m się przelaczylo) prawie że nie jedzie. Gaz do dechy a on nic. Musiałem puścić gaz. Jeszcze raz przygazowac. To mogą być przewodyprzewody?
_________________
impossible is nothing
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2015, 13:21   

ŁukaszK., to może być zwietrzałe paliwo ;) znam temat mając LPG. Kiedy ostatni raz tankowałeś Pb?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.