Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sigma nie wkreca sie na oborty i gasnie
Autor Wiadomość
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 18-12-2013, 12:33   Sigma nie wkreca sie na oborty i gasnie

Witam, mam problem mianowicie moja sigma , wkręca sie nie równo na obroty przy wciśniętym do oporu pedałem gazu, jeżeli dodaje powoli jakoś sie wkręca, słychać ewidentnie ze nie pali na wszystkie gary.Świece nowe ngk r ,nowe przewody,kopułka i palec wyczyszczone . ostatnio był tez problem z odpaleniem. Jakies sugestie ? bo od 3 tyogodni nie jeżdze.gdzie jest czujnik polozenia walu i inne czujniki ktore moga miec wpływ na prace silnika czytajac kilka podobnych tematów na forum ?
mam filmiki z pracy silnika tylko nie wiem jak wrzucic na forum.podmieniona przeplywka lecz bez zmian.

p.s powodem dziwnej pracy i problemem z odpalaniem mogą byc wywalone uszczelniacze na wale ? bo leje mi olejem równo i jestem przed wymiana i tu pytanie jakie najlepsze i jaki filtr paliwa polecacie ? rozrzad w 12v ma 149 zebów ?
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 18-12-2013, 18:18   

Osobiście wymieniłbym kopułkę i palec, oraz sprawdził ustawienie rozrządu.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 18-12-2013, 18:50   

ECU pokazuję jakieś błędy?
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 19-12-2013, 17:04   

angelos napisał/a:
ECU pokazuję jakieś błędy?


Silnik ma straszne problemy z odpaleniem, i co jakis czas słychać cos takiego jak by go blokowało przed odpalenie. jak sprawdzić bledy?(dioda ?ale w ktore piny) gdzie jest czujnik położenia wału i tps ?

BTW mam w pogotowiu 24v z wymienionym rozrządem,olejem,filtrami i uszczelkami i uszczelniaczami i zastanawiam sie czy nie przerzucić,ale nie wiem jak się do tego zabrać jakie problemy mogą byc i na co zwrócić uwagę, a do serwisu czy warsztatu nie oddam bo krzyczą straszne sumy . :)
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
syski 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 20
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 19-12-2013, 21:15   

Tak jak pisał Wojtas , sprawdź ustawienie rozrządu, a jak nie wiesz jak się zabrać do przełożenia silnika, to po prostu się nie zabieraj, na odległość można sobie pilotem programy zmieniać a nie diagnozować usterki w aucie które nie wiadomo co przeszło kto w nim i czy cokolwiek serwisował.Polacy nie maja pieniędzy na dobry serwis pojeżdżą ile się da i jak coś zaczyna szwankować sprzedają młodym zapaleńcom i wracamy do początku...
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-12-2013, 23:41   

GóR3K napisał/a:
jak sprawdzić bledy?(dioda ?ale w ktore piny)


GóR3K napisał/a:
gdzie jest czujnik położenia wału





A TPSa sobie poszukaj, podpowiedź
hint: translate.google.com -> http://translate.google.p...sition%20sensor




:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 20-12-2013, 11:52   

lukasz wielkie dxieki z tym ze mam wlasnie problem z porbaniem tych serwisowek bo wyskakuje mi blad. jak by byl ktos w stanoe mi to na email przeslac. gorka63@vp.pl
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-12-2013, 13:49   

GóR3K napisał/a:
lukasz wielkie dxieki z tym ze mam wlasnie problem z porbaniem tych serwisowek bo wyskakuje mi blad. jak by byl ktos w stanoe mi to na email przeslac. gorka63@vp.pl


Jaki błąd wyskakuje??
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.