GDI gaśnie po dodaniu gazu. |
Autor |
Wiadomość |
JarzynaOsw
Mitsumaniak Jarzyna

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 99 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 29-11-2012, 20:35 GDI gaśnie po dodaniu gazu.
|
|
|
Carisma GDI przed liftem pali za 3-4-tym razem, po odpaleniu silnik pracuje lecz po dodaniu gazu strzela w filtr powietrza i obroty spadają do zera, może to być pompa wysokiego ciśnienia czy coś innego ??? Proszę o pomoc. |
_________________ GAZ mam w podłodze a nie w bagażniku...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-11-2012, 21:00
|
|
|
Jak strzela w filtr powietrza to coś nie tak z zapłonem, moze uszkodziła się przepływka od tych wystrzałów |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
JarzynaOsw
Mitsumaniak Jarzyna

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 99 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 30-11-2012, 19:35
|
|
|
Wywala błąd pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze, zmienię to i dam znać co i jak... |
_________________ GAZ mam w podłodze a nie w bagażniku...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-11-2012, 20:56
|
|
|
Może lepiej na początku sprawdź ciśnienie paliwa, możliwe, że trzeba rozruszać tylko regulator ciśnienia bądź wymienić filtry paliwa. Jeden powinieneś mieć chyba pod maską gdzieś na przewodzie oraz chyba dwa w samej pompie wysokiego ciśnienia. Może też nie domagać pompa w baku, warto by ją też sprawdzić ciśnienie jakie wytwarza lub ile napompuje w określonym czasie. W tym silniku warto najpierw wszystko dobrze sprawdzić bo można wymienić niepotrzebnie dużo rzeczy. |
|
|
|
 |
Arek_75
Forumowicz

Auto: Lancer 2,0 155 KM USA 2007/8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 50 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-12-2012, 15:21
|
|
|
Proponuję na początek zajrzeć do pompy paliwa - znajdziesz na necie jak się do niej dobrać . Ewentualnie filtr paliwa zabudowany w tej pompie. Druga sprawa to przepustnica - kiedy ją czyściłeś? Nie zapomniej o adaptacji komputera po czyszczeniu. Sprawdź świece. |
_________________ Pozdrawiam
Arek
Lancer 2,0 ES 155 KM USA 2007/8 |
|
|
|
 |
JarzynaOsw
Mitsumaniak Jarzyna

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 99 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 06-12-2012, 06:47
|
|
|
Filter jest nówka wsadzony. Dziś przychodzi mi silnik także przełożę pompę i wtedy zobaczymy. |
_________________ GAZ mam w podłodze a nie w bagażniku...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 |
|
|
|
 |
Arek_75
Forumowicz

Auto: Lancer 2,0 155 KM USA 2007/8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 50 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-12-2012, 17:28
|
|
|
Czasami wymiana filtra nie pomaga, bo jak zbiornik jest dość mocno zabrudzony to filtr za chwilę się zapycha. Proponuję zajrzeć do przepustnicy. Kiedy ostatnio była czyszczona? Wszelkie tego typu problemy rozwiązuje się po czyszczeniu przepustnicy, ewentualnie kolektora ssącego. |
_________________ Pozdrawiam
Arek
Lancer 2,0 ES 155 KM USA 2007/8 |
|
|
|
 |
cezare
Forumowicz
Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: kraków
|
Wysłany: 05-02-2014, 17:27
|
|
|
no i co to było ? |
|
|
|
 |
|