Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
08-03-2014, 08:47
1.8 GDI -zamiast mrugac kod błędu - mruga ciągle bez przerwy
Autor Wiadomość
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-03-2014, 18:38   1.8 GDI -zamiast mrugac kod błędu - mruga ciągle bez przerwy

to co to za błąd ? ...

objawy - szarpanie - jakby odcinanie paliwa po wyżej 2 tys obrotów.. nie wyjdę obrotomierzem poza ten zakres... ledwo dopyrkałem do domu ...

po wymianie pompy wysokiego Ciśnienia na inną używkę - chodził pięknie parę godzin.. i nagle objaw brak mocy .. etc .. szarpanie..

filterki czyste
pompa w baku - nowa
filtr w baku nowy
układ paliwowy caly czyszczony maszyną liquid molly
świece wymienione
fajki wymienione
przepustnica czysta
lambda nowa
ecu nie zgłasza błędów - a mogę sterować przekaźnikami - włączm wentylator / pompę paliwa etc,.

po wymianie wczoraj pompy na nową ( używkę ) chodził pięknie .. obroty spadły na 650 bez drgań .. bez nauki obrotów .. cód miód ... dziś pojeździłem trochę po mieście .. ale spokojnie - bez szaleństw.. i nagle ni stąd ni z pietruszki ZONK.

jakieś sugestie ?

wcześniej przed wymianą pompy MRYGAŁ te swoje 56 - obecnie mryga jakby jednościami - ale cały czas... bez przerwy.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-03-2014, 19:45   

Jak mruga jednostajnie to jakby nie było błędów.
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-03-2014, 19:57   

plecho1 napisał/a:
Jak mruga jednostajnie to jakby nie było błędów.

mruga jedostajnie - jakby co pól sekundy .. i po podłączeniu pod evoscana też błedów nie wypisuje .. ( ale evoscan z moim ECU tak sobie wspołpracuje ) ... właśnei mechanicy zmieniają pompę na starą ... tam checkengine się świecił .. - obroty spadały na 650 i stały -ale dało się jeździć .. normalnie ... na swiatłach koło 1k rpm zapalał się CHECK i wszystko .. przegazówka i leciał dalej .. normalnie - problemem było spalanie - na postoju w 20 min z 5 litrów potrafił wessać...wg komputera .. a w mieście miast 10l to i czasami na kompie widziałem w korkach 21l/100

GDI masakra - SONY spoko JVC spoko - PS2 spoko PS3 spoko .. GDI - rozwalił mi mit o Japonii skutecznie ... biłbym ..

po wymianie pompy piękne spalanie 9.1 w mieście w korkach - i nagle mu odwiało ,... w jego japońską duszę... na zasadzie nie wiem o co chodzi ale nie wiem o co mi chodzi .. byle było krwisto ...


walczę z nim już kwartał .. jeszcze chwilka i go spalę..
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 07-03-2014, 20:48   

cezare napisał/a:
GDI masakra

GDI jest ok. Wymaga dobrego specjalisty. Żaden "Antek" z warsztatu z ulicy tylko fachowiec. Cała filozofia. Nawet najlepsze wynalazki można popsuć.
Temat do przeniesienia do działu Carisma :roll:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-03-2014, 22:00   

Może winowajcą jest sam regulator ciśnienia a nie pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś, to warto zerknąć http://forum.mitsumaniaki...1285729#1285729
Jest tu chyba wszystko o problemach z ciśnieniem paliwa w Carismie GDI.
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 08-03-2014, 09:20   

plecho1 napisał/a:
Może winowajcą jest sam regulator ciśnienia a nie pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś, to warto zerknąć http://forum.mitsumaniaki...1285729#1285729
Jest tu chyba wszystko o problemach z ciśnieniem paliwa w Carismie GDI.


Witaj Plecho1 - oczywiscie ze czytałem ,... czytałem wszytko o cari i gdi - cały temat o evoscanie i regulatorach ciśnienia ... problem - bo mój GDI ma pompę wersja druga - bez tego tajemniczego regulatora ...

Ty pewnie mówisz o tej z linku : http://www.auto-most.ru/site/ency/engine/185.html

a moja to taka jak tutaj : http://mycarisma.ru/staty...isi-karizma-gdi

różni się napędem + moja nie ma śrubki regulatora ...

update z nocy : mechanicy kazali mi szukać nowych wtryskiwaczy .. bo ?
silnik po odłączeniu kostki sterującej wtryskami i włączeniu jej ponownie - odzyskuje wigor na kilka chwil - by .... po chwili było to samo ... ... no nie może to być, bo wtryskiwacze po czyszczeniu i na starej pompie zasuwały jak złoto ...

szkoda że nie mam AC na tego Pinina, wczoraj się tylko uchlałem "ze szczęścia" ..
na prawdę z tą nową pompą jeździł parę godzin tak jak powinien - i byłem przeszczęśliwy ... przez chwilkę. .... i ledwo dotoczyłem się do domu ..

na evoscanie na jałowym - ciśnienie piędzy 49-51 bar caly czas..

[ Dodano: 09-03-2014, 16:31 ]
a zachowuje się tak : https://www.dropbox.com/s...0309_145018.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.