[EA3A/W 2.4] GDI problem z rozruchem, nie wchodzi na obroty |
Autor |
Wiadomość |
2Adam5
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 19 Skąd: Sulęczyno
|
Wysłany: 09-04-2014, 16:28 [EA3A/W 2.4] GDI problem z rozruchem, nie wchodzi na obroty
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich. Tak na wstępie napisze co to za galant: jest to 2.4 GDI GLS silnik benzynowy ,skrzynia automatyczna . Mam taki problem z nim gdyż, nie biorąc czy to zimny silnik czy ciepły ciezko odpala. Jak już go odpalimy to na wolnych obrotach tak powili sobie pyrka , ale gdy już chcemy dodać gazu autko wkreci sie na 2tys/obr i zaczyna spadać i aż zgaśnie. No i tak w kółko robi , no udało mi sie jechać nim kawałek ,ale max prędkość 50km/h bo jak dodałeś gazu to gaśnie. Proszę o pomoc , jakieś pomyłsły, móże ktoś miało podobny przypadek?
Z góry dzieki i pozdrawiam
[EDIT - w dziale technicznym tematy nadajemy zgodnie z problemem dotyczącym auta bez ogólników] |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 09-04-2014, 19:51, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-04-2014, 17:05
|
|
|
Wypadałoby zrobić diagnostykę komputerową z parametrami rzeczywistymi, na początku możesz wymigać błedy wedle tej instrukcji, jezeli twoje auto jest wyprodukowane przed wrześniem 2000r. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 09-04-2014, 17:30
|
|
|
Na pierwszy ogień dolot, przepustnica- czyszczenie, sprawdzić szczelność układu. Mruga check ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
2Adam5
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 19 Skąd: Sulęczyno
|
Wysłany: 09-04-2014, 19:14
|
|
|
Ok pzeczyszcze wszystko cały dolot. Aco do checku to miga . A wg to sie stało w okolicznościach takich rano o 8 zatankowałem Pb98 bo była rezerwa przejechałem 6km i postawiłęm na parkingu i o 13 odpaliłem i po 5 minutach zaczą tak robić. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 09-04-2014, 19:17
|
|
|
bez podania błędu ciężko coś określić |
|
|
|
 |
2Adam5
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013 Posty: 19 Skąd: Sulęczyno
|
Wysłany: 09-04-2014, 19:45
|
|
|
ok to spróbuje jakoś podłaćzyc kompa lub jakoś odczytać błedy. Jak by ktoś miał link do tego jak zczytuje sie błedy na "zwarcie" bede wdzięczny:P |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-04-2014, 19:53
|
|
|
Dokładnie przeczytaj temat z pierwszej odpowiedzi, jest tam opisane jakie piny zmostkować oraz jest też schemat kości.
Nie wykluczone, że problem będzie związany z ukladem paliwowym skoro była rezerwa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|