Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] GDI problem z rozruchem, nie wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
  Wysłany: 09-04-2014, 16:28   [EA3A/W 2.4] GDI problem z rozruchem, nie wchodzi na obroty

Witam serdecznie wszystkich. Tak na wstępie napisze co to za galant: jest to 2.4 GDI GLS silnik benzynowy ,skrzynia automatyczna :) . Mam taki problem z nim gdyż, nie biorąc czy to zimny silnik czy ciepły ciezko odpala. Jak już go odpalimy to na wolnych obrotach tak powili sobie pyrka , ale gdy już chcemy dodać gazu autko wkreci sie na 2tys/obr i zaczyna spadać i aż zgaśnie. No i tak w kółko robi , no udało mi sie jechać nim kawałek ,ale max prędkość 50km/h bo jak dodałeś gazu to gaśnie. Proszę o pomoc , jakieś pomyłsły, móże ktoś miało podobny przypadek?
Z góry dzieki i pozdrawiam


[EDIT - w dziale technicznym tematy nadajemy zgodnie z problemem dotyczącym auta bez ogólników]
Ostatnio zmieniony przez robertdg 09-04-2014, 19:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-04-2014, 17:05   

Wypadałoby zrobić diagnostykę komputerową z parametrami rzeczywistymi, na początku możesz wymigać błedy wedle tej instrukcji, jezeli twoje auto jest wyprodukowane przed wrześniem 2000r. http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 09-04-2014, 17:30   

Na pierwszy ogień dolot, przepustnica- czyszczenie, sprawdzić szczelność układu. Mruga check ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 09-04-2014, 19:14   

Ok pzeczyszcze wszystko cały dolot. Aco do checku to miga . A wg to sie stało w okolicznościach takich rano o 8 zatankowałem Pb98 bo była rezerwa przejechałem 6km i postawiłęm na parkingu i o 13 odpaliłem i po 5 minutach zaczą tak robić.
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 09-04-2014, 19:17   

bez podania błędu ciężko coś określić
 
 
 
2Adam5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 19
Skąd: Sulęczyno
Wysłany: 09-04-2014, 19:45   

ok to spróbuje jakoś podłaćzyc kompa lub jakoś odczytać błedy. Jak by ktoś miał link do tego jak zczytuje sie błedy na "zwarcie" bede wdzięczny:P
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-04-2014, 19:53   

Dokładnie przeczytaj temat z pierwszej odpowiedzi, jest tam opisane jakie piny zmostkować oraz jest też schemat kości.
Nie wykluczone, że problem będzie związany z ukladem paliwowym skoro była rezerwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.