Przesunięty przez: glina 25-07-2014, 18:12 |
[Cari 1.9DI-D] Mitsubishi Carisma Buczek woj. Łódzkie |
Autor |
Wiadomość |
byczeks [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2014, 09:58 [Cari 1.9DI-D] Mitsubishi Carisma Buczek woj. Łódzkie
|
|
|
Witam!
Robię przymiarkę do zmiany autka na poliftingowe. Wpadła mi w oko taka Cari. Jest niedaleko mnie:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C33361736.html
Będę wdzięczny za każdą pomocną opinię. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-05-2014, 10:45
|
|
|
Dlaczego chcesz zdradzić LPG? |
|
|
|
 |
glina
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 455 Skąd: mam to wiedzieć?
|
Wysłany: 28-05-2014, 10:54
|
|
|
można sie poprzyczepiac - jesli lusterka sa w kolorze, są halogeny z przodu i nawet blenda na klapie z tyłu to:
a) czemu tylne szyby sa na korbkę?
b) gdzie są alufelgi?
handlarz ma chyba nadwyżki plaka bo wszystko się blyszczy aż oczy bolą
jeśli przyciął na felgach i wszystkie niedomagania nadrabiał plakiem to i te dywaniki pewnie są z gatunku śmierdzącej gumy, bo nie sądzę żeby inwestował w petexy
opony dextero DWT-1 to zimówki...
autem nie mozna wracac na kolach - wbrew temu co pisze handlarz - pierwsza kontrola i koniec jazdy za brak tablic PL
koniec czepiania sie
lakier wyglada fajnie |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 28-05-2014, 11:30
|
|
|
Ja ze swojej strony dodam, bo widzę, że byłem w takiej samej sytuacji jak Ty.
Miałem Cari 1.6 w gazie, zmieniłem na identyczną Cari DID 115KM, no i po pół roku przesiadłem się znów w gaz do Outka 2.0
Jeśli mogę Ci doradzić - to moja subiektywna opinia - silniczki są fajne ale...
- nie odpowiadała mi cena dieselka przy spalaniu 6-8 litrów,
- robiłem turbinę (byłem tego świadomy przy kupnie) - najtańsza kosztuje 650zł plus wymiana jeśli nie zrobisz sam - ja robiłem sam.
- trochę upierdliwe dla mnie było, że nie mogę zaraz po odpaleniu silnika dać mu buta - bo dieselka trzeba było szanować. Przed wyłączeniem silnika trochę ostudzić. Na benzynie to co innego:)))
- takiego diesla można znaleźć taniej - biorąc pod uwagę, że tu jeszcze opłaty dochodzą.
To moje uwagi, które przedstawiam po użytkowaniu Cari 1.6, DID oraz Outka. Cari 1.6 to niezniszszczalna maszyna, DID bardziej problemowy - ma silnik dCi Renault - jak już zechcesz kupić to zwróć uwagę na dekiel górny oraz uszczelkę pod głowicą, wycieki i przedmuchy w silniku np. przy kolektorze, wycisz radio jak będziesz jechał i posłuchaj turbiny jak wchodzi i schodzi z obrotów, dodaj raptownie gazu w podłogę na 2-gim biegu - jak są uszkodzone przeguby albo półośki to usłyszysz. Zobacz stan poduszek silnika - są drogie no i sprawdź wszystko z elektryki łącznie ze spryskiwaczami szyb i luzem na mechanizmie wycieraczek.
To tyle - pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez nytsug 28-05-2014, 11:34, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 28-05-2014, 11:33
|
|
|
Szyby na korbę zależą od wersji, w salonie można było wybrać, że się chce wszystko oprócz szyb elektrycznych tylnych. To nic dziwnego. |
|
|
|
 |
glina
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 455 Skąd: mam to wiedzieć?
|
Wysłany: 28-05-2014, 11:44
|
|
|
cwaniak napisał/a: | glina napisał/a: | a) czemu tylne szyby sa na korbkę? | no a czemu maja być na przycisk ??????? |
moze slabo opisalem - jesli ktos bierze w salonie auto z pakietem aero, radiem cd, lusterkami w kolorze nadwozia i przednimi halogenami - to czemu oszczedza na takim czyms jak tylne szyby? idac dalej - na czym oszczedzal podczas eksploatacji auta? jaki jest w zwiazku z tym stan np. podwozia czy ukladu napedowego?
czepiam sie na zapas, powtarzam ze tego auta nie widzialem na zywo |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 28-05-2014, 11:53
|
|
|
W sumie racja. Nie obejrzy to się nie dowie:) |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
byczeks [Usunięty]
|
Wysłany: 28-05-2014, 15:53
|
|
|
A czy te modele mają te nowe wynalazki typu koło dwumasowe, filtr cząstek stałych itp. |
|
|
|
 |
glina
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 455 Skąd: mam to wiedzieć?
|
Wysłany: 28-05-2014, 17:51
|
|
|
cwaniak napisał/a: | To jest wersja ''Comfort'' |
otóż to, a nie classic jak pisałes poprzednio
w classicu tył na korbke to norma, w comforcie sie nie spotkalem, no ale to nie znaczy ze ktos nie zazyczyl sobie takiego setupu |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Centosz
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 426 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-05-2014, 19:02
|
|
|
A ja też mam wersje COMFORT i z tyłu mam elektrykę. |
|
|
|
 |
glina
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 455 Skąd: mam to wiedzieć?
|
Wysłany: 28-05-2014, 19:05
|
|
|
to pewnie tak jak z filtrem kabinowym - nie da sie ocenic ktora cari miala a ktora nie |
|
|
|
 |
cwaniak
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lut 2011 Posty: 780 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
|