Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Podczas i po deszczu dziwnie zachowujący się
Autor Wiadomość
Recive 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 21
Skąd: Wawa
Wysłany: 21-06-2014, 17:19   [Cari 1.8 GDI] Podczas i po deszczu dziwnie zachowujący się

Witam,

Ostatnio zauważyłem dziwną sytuacje, mianowicie pedał sprzęgła chodzi jakoś toporniej podczas deszczu albo nawet jak nie pada tylko jest mokro. Jest możliwe, że jakoś do układu dostaje się woda?

pzdr
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-06-2014, 17:30   

Płyn w układzie sprzęgła jest higroskopijny zaleca się jego wymianę co 2 lata, zatem warto zrobić ten pierwszy krok
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Recive 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 21
Skąd: Wawa
Wysłany: 21-06-2014, 18:11   

Dzieki,

Wezme sie za to, jesli by nie pomoglo to jakies uszczelnienie trzeba zrobic? W ogole tam ma sie jak woda dostac?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-06-2014, 18:30   

Płyn ma tendencje do wchłaniania wilgoci, jeżeli chodzi o nieszczelnosc układu to może się pokazać na wysprzęgliku (najczęsciej), pompce sprzegła lub przewodach hydraulicznych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 21-06-2014, 19:39   

dołączę się do pytania u mnie zauważyłem że wszystko działa dobrze ale jak np przejadę autostradą kawałek powiedzmy ze 100 km a następnie wcisnę sprzęgło to pierwszych kilka razy wyraźnie chodzi ciężej później wszystko wraca do normy czy to tez wilgoć?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-06-2014, 19:51   

Zmień płyn w układzie i sprawdź czy to coś zmieni
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 22-06-2014, 00:28   

Ja bym w jednym i drugim przypadku stawiał na wpływ temperatury elementów(tzn. wysprzęglika) zakladając że niebyły b. dawno odpowietrzane i auta są mało jeżdżone,
poza tym dochodzi sprawa starego zbrudzonego płynu.Dzieje się tam podobna sytuacja
jak w zaciskach hamulcowych. Należało by więc tak jak Robert wspomnial wymienic plyn
i przedtem rozebrać wysprzeglik posmarować jego powierzchnie pracujące delikatnie,
b.cięka warstwą wazeliny lub wd one są poprostu podtarte.Dlatego jeżeli są różnice temperatur kolega Recive pisze mokro jak jest mokro to chłodniej .to są elementy b. ciasno spasowane temperat. ma wpływ na rozszezalność materiałow. Przyjmując ze elementy sa podtarte i jest stary brudny płyn siła nacisku na pedał sprzęgla aby go wdusić
będzie rózna i my będziemy to odczuwać .Czesć!
_________________
mechanior
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.