Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Nie odpala po awarii ECU
Autor Wiadomość
awm 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Limanowa
Wysłany: 22-06-2014, 20:03   [E32A 1.8] Nie odpala po awarii ECU

Witam.

Chodzi o Galanta 1.8 90KM GLSi
Pewnego dnia w trakcie jazdy auto zostało unieruchomione - okazało się, że nie ma zasilania w przewodzie biegnącym do pompki paliwa. Kondensatory w ECU były napuchnięte, więc zostały wymienione u elektronika, pompa odżyła, ale samochód dalej nie odpalał.

Byłem z komputerem u mechanika, który zajmuje się takimi rzeczami (nie byłem pewien poprzedniego specjalisty), grzebał przy nim i stwierdził, że już powinno działać.

Niestety dalej jest problem. Jest iskra, rozrusznik kręci, paliwo zalewa świece, ale dalej coś jest nie tak, żadnych efektów.

Może to być jakaś głupa rzecz, coś przeoczyłem, a może padł komputer?
Do tej pory silnik pracował bezawaryjnie, a minęło około 7 lat od ostatniej wymiany kondensatorów (przez poprzedniego właściciela).

Jeszcze nadmienię, że zbiornik paliwa mam cały czas odpięty - wykonuje próby mając pompę paliwa w wiaderku z benzyną razem z przewodem od powrotu. Czujnik poziomu paliwa jest odpięty, ale to chyba nic nie zmienia?
 
 
Zysiuu 
Mitsumaniak
02353/KMM


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 108
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-06-2014, 23:45   

Spróbuj odpalić na odpiętym przepływomierzu..
_________________
"..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.." :D

Mój Galant
 
 
awm 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Limanowa
Wysłany: 05-07-2014, 20:44   

Dzisiaj miałem czas żeby posprawdzać co i jak. Okazało się, że pękł pasek balansowy i przestawił pasek rozrządu o 3 zęby. Po ustawieniu paska rozrządu odpala na palec (niesamowita radość po tym fakcie :) )

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy do wymiany paska balansowego muszę wykręcać "kółko" od wałka rozrządu? Z odkręceniem tej śruby będzie spory problem, a niestety mam trudności z wciśnięciem paska przez bardzo małą szparę.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2014, 08:33   

Najbezpieczniej odkręcić
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
awm 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Limanowa
Wysłany: 15-07-2014, 20:52   

Miałbym jeszcze prośbę.

Pompa paliwa prawdopodobnie daje za małe ciśnienie - muszę ją wymienić i nie wiem czego szukać. Są jakieś tanie zamienniki w internecie czy muszę chodzić po sklepach u siebie? Pewnie się orientujecie, więc bardzo prosiłbym o jakieś wskazówki.

Jakie jest wymagane ciśnienie, które ma dawać pompka?
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-07-2014, 21:15   

Pewnie coś około 5 barów a nawet kiedyś w starym Daewo spotkałem się z ciśnieniem około 8 barów.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-07-2014, 22:00   

Aisan 0,19-0,26bar
Mitsubishi 3,3-3,5bar z podciśnieniem 2,7bar
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
awm 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSi '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Limanowa
Wysłany: 23-07-2014, 22:07   

Dziękuję za pomoc. Wszystko już działa.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.