| [E32A 1.8] Nie odpala po awarii ECU | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | awm   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 1.8 GLSi '91
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2012
 Posty: 9
 Skąd: Limanowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-06-2014, 19:03   [E32A 1.8] Nie odpala po awarii ECU |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. 
 Chodzi o Galanta 1.8 90KM GLSi
 Pewnego dnia w trakcie jazdy auto zostało unieruchomione - okazało się, że nie ma zasilania w przewodzie biegnącym do pompki paliwa. Kondensatory w ECU były napuchnięte, więc zostały wymienione u elektronika, pompa odżyła, ale samochód dalej nie odpalał.
 
 Byłem z komputerem u mechanika, który zajmuje się takimi rzeczami (nie byłem pewien poprzedniego specjalisty), grzebał przy nim i stwierdził, że już powinno działać.
 
 Niestety dalej jest problem. Jest iskra, rozrusznik kręci, paliwo zalewa świece, ale dalej coś jest nie tak, żadnych efektów.
 
 Może to być jakaś głupa rzecz, coś przeoczyłem, a może padł komputer?
 Do tej pory silnik pracował bezawaryjnie, a minęło około 7 lat od ostatniej wymiany kondensatorów (przez poprzedniego właściciela).
 
 Jeszcze nadmienię, że zbiornik paliwa mam cały czas odpięty - wykonuje próby mając pompę paliwa w wiaderku z benzyną razem z przewodem od powrotu. Czujnik poziomu paliwa jest odpięty, ale to chyba nic nie zmienia?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zysiuu   Mitsumaniak
 02353/KMM
 
  
 Auto: Galant E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 07 Wrz 2010
 Posty: 108
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2014, 22:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spróbuj odpalić na odpiętym przepływomierzu.. |  
				| _________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
   
 Mój Galant
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | awm   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 1.8 GLSi '91
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2012
 Posty: 9
 Skąd: Limanowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-07-2014, 19:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzisiaj miałem czas żeby posprawdzać co i jak. Okazało się, że pękł pasek balansowy i przestawił pasek rozrządu o 3 zęby. Po ustawieniu paska rozrządu odpala na palec (niesamowita radość po tym fakcie  ) 
 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy do wymiany paska balansowego muszę wykręcać "kółko" od wałka rozrządu? Z odkręceniem tej śruby będzie spory problem, a niestety mam trudności z wciśnięciem paska przez bardzo małą szparę.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-07-2014, 07:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najbezpieczniej odkręcić |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | awm   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 1.8 GLSi '91
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2012
 Posty: 9
 Skąd: Limanowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-07-2014, 19:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałbym jeszcze prośbę. 
 Pompa paliwa prawdopodobnie daje za małe ciśnienie - muszę ją wymienić i nie wiem czego szukać. Są jakieś tanie zamienniki w internecie czy muszę chodzić po sklepach u siebie? Pewnie się orientujecie, więc bardzo prosiłbym o jakieś wskazówki.
 
 Jakie jest wymagane ciśnienie, które ma dawać pompka?
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-07-2014, 20:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pewnie coś około 5 barów a nawet kiedyś w starym Daewo spotkałem się z ciśnieniem około 8 barów. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-07-2014, 21:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Aisan 0,19-0,26bar Mitsubishi 3,3-3,5bar z podciśnieniem 2,7bar
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | awm   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 1.8 GLSi '91
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Paź 2012
 Posty: 9
 Skąd: Limanowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-07-2014, 21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuję za pomoc. Wszystko już działa. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |