Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] lampka kontrolna
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 20-08-2014, 16:03   [E33A 2.0] lampka kontrolna

Witajcie.

Orientuje się ktoś gdzie w Galu znajdę przekaźnik lampki kontrolnej od ładowania?
I jeszcze jedno obok skrzynki bezpieczników i złącza ALDL są 3 okrągłę przekaźniki od czego one są?

I gdzie jest przekaźnik alternatora (ALTERNATOR RELAY) ze
zdjęcia
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 04-09-2014, 13:07   

Ta lampka nie ma przekaźnika. Jest spięta na jednym z przewodów alternatora bezpośrednio (przez szczotki).
Przekaźniki o które pytasz są od różnych rzeczy - np. podgrzewanie tylnej szyby.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-09-2014, 17:56   

A co się dzieje, że pytasz o tę kontrolkę?
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2014, 22:06   

Problem opisywałem w temacie alternator - problem

Teraz wiem że przekaźnika lampki nie ma.
Natomiast alternator się grzeje cały czas a najciekawsze jest to że gdy odłączę od alternatora wszystkie kable (czyli nie jest do niego podłączone nic) i przejadę się kilka kilometrów na akumulatorze to alternator i tak jest gorący. Dodam że diody, stojan i łożyska są nowe. I dalej nie mogę rozwiązać tego problemu, może komuś przychodzi coś do głowy?
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 18-09-2014, 00:12   

Ale on jest podłączony do silnika, więc jak ma nie przejąć od niego temperatury?
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2014, 19:14   

noo zgadza się że temperaturę przejmie ale nie 120 stopni, no bez przesady
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.