Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
hamulce w cari ważne
Autor Wiadomość
mateusz.ram
[Usunięty]

  Wysłany: 11-02-2007, 20:39   hamulce w cari ważne

Witam okazało sie ze w mojej cari nie hamuje jedno koło tylne myślałem ze cilinderek zapieczony ale okazało sie ze nie. Mechanik powiedział ze pompa hamulcowa założyliśmy drugą i jest to samo , inne koła hamują normalnie. Mechanik mówi ze następna pompa do niczego ale mi sie wieżyc niechce przeciesz jedna sekcja odpowiada za przód a druga za tył to gdyby pompa to niebyło by wcale tyłu.koła odpowietrzają sie, według mnie pedał hamulca jest taki sam jak był wczesniej mechanik mówi ze jest za nisko. Pomóżcie co zrobic jest zima nie mogę tak jezdzic i autko stoi na warsztacie.pozdrawiam
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-02-2007, 20:55   

masz abs?jesli tak to czy uklad byl odpowietrzany na odplaonym silniku ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mateusz.ram
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2007, 21:04   

niemam abs odpowietrzali najpierw na zgaszonym potem na odpalonym.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-02-2007, 21:07   

jezeli sie odpowietrza, to wyklucza pompe i rozdzielacz sily hamowania, a jesli w takim przypadku nie hamuje to tylko zacisk - albo plyn gdzies wycieka albo nie rusza sie tloczek, po czym padlo stwierdzenie ze tloczek nie jest zapieczony ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mateusz.ram
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2007, 21:18   

ja mam z tyłu bębny mechanik powiedział ze cylinderek tylko troche sie wysuwa ale niepowiedział ze zapieczony ja tak myśle.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-02-2007, 22:20   

mateusz.ram napisał/a:
tylko troche sie wysuwa ale niepowiedział ze zapieczony ja tak myśle.



hmmm w cylinderku powinny sie wysuwac tloczki okolo 1.5cm za gumki - z dwoch stron, skoro sie troche wysuwa tzn ze cos go tam blokuje - pewnie rdza, albo brud, wykrecic rozebrac, kupic zestaw naprawczy, oczyscic, nasmarowac, zlozyc, odpowietrzyc, musi dzialac...pod warunkiem ze tak jak napisales uklad sie odpowietrza okej
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
maksiu21
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 15:40   

moze mi ktos powiedziec jedna rzecz?? Przy klockach powinny znajdowac sie takie powyginane blaszki ktore naklada sie na obicie. Jak patrzylem w ksiazke to powinno ich byc 4 sztuki (dwa na lewy i dwa na prawy klocek) a ja mam tylko jedna sztuke zalozona :shock: nie wiem czy spadly, czy wczesniejszy wlasciciel zablysnal inteligencja i przy wymianie stwierdzil ze to nie jest potrzebne i nie zalozyl... a swoja droga od kupna samochodu piszczy wlasnie ten zacisk, z poczatku myslalem ze nie sa dotarte klocki, ale w koncu ile mogly sie docierac!!!, odkrecilem kolo a tu takie cos. W koncu konstruktor bez powodu sobie tych blaszek nie wsadzil, zgadza sie? kto wymienial ostatnio klocki? moze by mi ktos poddeslal te blaszki? bysmy sie jakos rozliczyli za przesylke:D
 
 
seba150
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 16:03   

Jeśli chodzi o ten hamulec, że tylko jedno koło hamuje to może być wina wężyka hamulcowego skoro mówisz ze cylinderek nie jest zapieczony to może rurka się gdzieś zagięła lub wężyk ze starości zatkał się i nie ma takiej przepustowości aby wypchnąć cylinderek niech mechanik sprawdzi najpierw wężyk i rurkę bo on się może odpowietrzać, ale nie będzie wystarczającego ciśnienia żeby wypchnąć ten tłoczek. Pozdro
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 15-04-2007, 22:51   

witam. pytanie. czy przy wymianie płynu hamulcowego jest potrzeba wymienienia przewodów hamulcowych gietkich? i ktory plyn jest lepiej zasosowac dot 4.0 czy 5.1? dzIeki z gory
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 15-04-2007, 23:26   

maxwell61 napisał/a:
jest potrzeba wymienienia przewodów hamulcowych gietkich?


jest jesli sa zuzyte, pekniete, lub zniszczone,

Cytat:
jest lepiej zasosowac dot 4.0 czy 5.1


5.1 ma wyzsza temperature wrzenia
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
quliver
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 10:02   rurka hamulca tylnego

Będąc na przeglądzie technicznym mechanik zakwestionował z powodu korozji stan rurek sztywnych podających płyn hamulcowy do tylnej osi.
Chciałem te rurki wymienić, lecz mechanik stwierdził, że może być kłopot z końcówkami gwintowanymi.
Może mi ktoś powiedzieć jakie gwinty mają te końcówki i czy można zastosować "zwykłą" rurkę hamulcową kupowaną na metry, czy muszę kupić w ASO gotowe odcinki (odpowiednio ukształtowane) z odpowiednimi końcówkami.

Pozdrawiam…
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.