Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana hamulców z tyłu
Autor Wiadomość
Dracon40 
Forumowicz

Auto: Pajero II '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 41
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 29-12-2014, 19:50   Wymiana hamulców z tyłu

Witajcie po świętach

Pytanie jest takie:
Wymieniał któs hamulce na tylnej osi w PII z tarczobębnów na tarcze?
Chodzi mi o to żeby linka ręcznego zaciągała tłoczek do tarczy,czyli żeby pozbyć się okładzin i mechanizmy bębnowego.
Może macie wiedzę czy pasuje to od innego auta? Wiem że może się to wiązać z wymianą całego zacisku na nowy lub taki do regeneracji. Wiem że możliwa będzie wymiana tarczy na inną...
Opcji jest pewnie sporo i ktoś już to przerabiał.
Powód?
Wqurza mnie ręczny i szukam zastępczej metody utrzymania auta na ręcznym jak bębny z okładzinami.
Pewnie coś podpowiecie. Liczę na Was.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-12-2014, 08:16   

A czemu cię wkurza?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Dracon40 
Forumowicz

Auto: Pajero II '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 41
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 20-01-2015, 14:27   

Bo się sypie i wolałbym taki z łatwiejszą regulacją. Poza tym posypały mi się osłony tarcz, a te troszeczkę kosztują.
Aktualnie i tak nie jeździ, bo rama na boku się robi, buda czeka na lepsze czasy (ciepło) i mam rozebrane wszystkie mosty.
Kumpel podpowiadał (ma w Trooperze) żeby może spróbować wywalić bębny i poszukać zacisku który na ręcznym dociska tłoczek a nie działa na zasadzie dociskania okładzin do bębna.
Poza tym przyszłościowo odpadają okładziny do wymiany - stąd pytanie ;)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2015, 15:42   

Zaciski Mitsubishi na tarcze (nie tarczobębny) niestety mają wadę - mechanizm jest BARDZO wrażliwy na zabrudzenie a wewnątrz delikatny.
Coś za coś.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Dracon40 
Forumowicz

Auto: Pajero II '91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 41
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 20-01-2015, 17:19   

Czyli co?
Twoim zdaniem lepiej nie bawić się w takie rozwiązania?
A znasz coś co pasuje w zamian seryjnego zestawu do PII 2,5?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.