Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I 2.0T] walki balansowe turbo
Autor Wiadomość
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 03-01-2015, 17:14   [I 2.0T] walki balansowe turbo

witam koledzy wymieniłem rozrzad wszystko sie na znaki zgadza , ale bardzo cos rezonansuje , podobno jest jeszcze jakis jeden walek ktorego nie widać , jak sie go ustawia?
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-01-2015, 18:37   

Może tak trochę wysiłku?
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=89855
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...t=88728&start=0
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...t=87345&start=0
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...t=76710&start=0
:arrow: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=72089

Zajęło mi to mniej czasu niż pisanie przez Ciebie nowego tematu.

Masz 2 drogi:
- wykręcić śrubę z bloku pod kolektorem dolotowym, wsadzić coś na 60-80mm (zamontować rozrząd i na końcu wyciągnąć), niestety w nowszych modelach z poliftowym 4G63 jest utrudniony dostęp.
- metoda grawitacyjna -> https://www.youtube.com/watch?v=N_VyXb12MBA

Jest jeszcze metoda dla tych co jeszcze nie spieprzyli: Ustawić rozrząd przed demontażem, ściągnąć pasek bez ruszania, zamontować bez obracania kołami...
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 04-01-2015, 02:29   

Krzychu, sam chcialdm to napisać alllle czekałem na reakcję góry :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Sadziprz77 
Nowy Forumowicz
Sadziprz

Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: łódzkie
Wysłany: 04-01-2015, 17:48   

wiem że to trudne ale czy mógł byś bardziej sprecyzować to drżenie tzn przy jakich obrotach występuje, czy na wolnych tak około 900 jest wyczuwalne, czy przy prędkości ok. 130km/h jest intensywne. bo może to być zawieszenie silnika a nie wałek?
Pozdrawiam.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 04-01-2015, 20:04   

Wibracja przy 800-900 obrotach nie musi wynikać z zawieszenia silnika, a problemy z ustawieniem wałka balansowego są przy 3000 i 5000 obr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.