Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GDI pali na dwa cylindry
Autor Wiadomość
bestja83 
Forumowicz

Auto: space star 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 28-03-2015, 21:20   GDI pali na dwa cylindry

Dzisiaj odmówiło posłuszeństwa. zapaliło normalnie potem podniosło obroty na około 2500 i zaczęła migać kontrolka od silnika. pali tylko na 2 i 3 cylinder zamieniałem cewki i świece bez rezultatu. podpowie ktoś coś ciekawego? nagle przestało palić na dwa cylindry i podskoczyły obroty
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-03-2015, 22:40   

Sprawdzałeś jakie błędy sygnalizuje kontrolka silnika? Bo bez tego nie wiele da się powiedzieć. Napisz z którego roku jest auto? Jeśli starsze niż 2001, to błędy powinno się bardzo łatwo sprawdzić w sposób opisany tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 Jeśli młodsze to trzeba podłączyć pod komputer co też nie jest jakieś skomplikowane czy drogie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-03-2015, 07:20   

Jezeli przepustnica elektromechaniczna to pewnie wyzionęła ducha
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bestja83 
Forumowicz

Auto: space star 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 29-03-2015, 13:51   

to jest 2001 rok. więc komp trzeba podpiąć - mam jakieś programy ale łączy się tylko po volvo gdi i to dosyć w okrojony sposób ale to dopiero jutro. muszę popatrzeć czy bije iskra na tych co nie pala żeby coś wykluczyć. to pudełko na grodzi za silnikiem z tego co się orientuje to nie sterownik silnika - czy z tego idą sygnału na cewki i wtryskiwacze? moim zdaniem tam padło jakieś sterowanie palił idealnie a w jednym momencie padły dwa cylindry. i jeszcze jest kwestia zwierzątka które chodziło po silniku :) może po prostu coś zjadło ale nic nie znalazłem na razie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-03-2015, 18:36   

Do sprawdzenia samych błędów wystarczy Elm 327 i jakieś darmowe oprogramowanie na niego a jeśli chcesz głębszą diagnostykę to zapoznaj się z tym tematem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-03-2015, 18:52   

Bez podpinania komputera powiem, że to błąd siłownika przepustnicy (miganie kontrolki na to wskazuje) - przepustnica do czyszczenia lub (jeżeli to nie pomoże do regeneracji)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
bestja83 
Forumowicz

Auto: space star 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 29-03-2015, 19:39   

W trybie awaryjnym jeśli chodzi o przepustnice pali na dwa cylindry?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-03-2015, 20:44   

Przepustnica jest raczej uszkodzona ale nawet przy jej uszkodzeniu raczej silnik powinien pracować na wszystkie cylindry tylko może nie reagować na wciśnięcie pedału gazu lub gasnąć.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-03-2015, 21:21   

Możemy tak baju, baju, gdyby, gdyby przez 20 stron, ale tak naprawdę diagnostyką komputerowa i odpowiednia interpretacja prawde powie, jezeli błedy będa z rodziny ETV to trzeba przepustnicę ogarnąc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bestja83 
Forumowicz

Auto: space star 1.8gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 40
Skąd: kraków
Wysłany: 30-03-2015, 19:26   

Witam :) chylę czoła przed wszystkimi którzy napisali wyczyść przepustnice - pomogło. były takie grudy nagaru którego ktoś nie doczyścił przede mną.
kontrolka od silnika jeszcze świeci.
ciekawe jest to że palił na dwa cylindry nawet przed samym czyszczeniem

pozdrawiam i dzięki!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.