AMSOIL ENGINE AND TRANSMISION FLUSH |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 16-06-2015, 10:55 AMSOIL ENGINE AND TRANSMISION FLUSH
|
|
|
Koledzy zbliża się ,wielkimi krokami pierwsza wymiana oleju w moim galancie VR-4 typ"S".
Czy ktoś z Was stosował przed wymianą środek AMSOIL ENGINE AND TRANSMISION FLUSH.
Czy podnosi on kulturę pracy silnika i skrzyni biegów?Jaki jest efekt zastosowania tej płukanki?Może ktoś już miał do czynienia z tą chemią.
W internecie znalazłem to:
http://www.amsoil.com/sho...smission-flush/
Na papierze wygląda to super ale jak jest w praktyce? |
_________________
 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2309 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-06-2015, 14:11
|
|
|
A jaki olej masz wlany, i jaki chcesz wlać ?
Bo IMHO jeśli jeździsz na jakimś porządnym, markowym pełnym syntetyku, to robienie płukanki nie zaszkodzi, ale jest raczej niepotrzebne.
Co innego, jeśli chcesz przejść z "czegoś nalanego" na jakiś porządny olej, wtedy owszem.
Ten środek z Amsoila to sądząc z opisu (i biorąc poprawkę na mój angielski) jest coś podobnego do Liqui Moly Engine Flush
http://liquimoly.pl/produ...ush-2640-detail |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 16-06-2015, 15:30
|
|
|
Mam wlany i będę zalewał Amsoil OW-30. |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-06-2015, 16:18
|
|
|
Jeśli taki olej zalewasz nie pierwszy raz to raczej nie ma potrzeby używać takiego środka bo syntetyki mają więcej substancji czyszczących układ przez co same go czyszczą. Jeśli jednak bardzo chcesz, to na pewno nie zaszkodzi |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-06-2015, 23:39
|
|
|
Jak lejesz AZO to już żadnych czyścideł
Nie ma potrzeby. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-07-2015, 13:01
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Mam wlany i będę zalewał Amsoil OW-30. |
Zalałeś? Popychacze nie zaczęły klepać? |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 24-07-2015, 15:20
|
|
|
Jeszcze nie zalewałem.Za pierwszym razem po kupnie jak
zalałem AZO to się uciszyły ale teraz bez różnicy czy ciepły
czy zimny klepią dosyć mocno.Wymiana nie jest kłopotliwa
tylko cena jednego zamiennika ale OEM hydropopychacza
to 100zł.Oryginał na pierwszy montaż to już 120zł sztuka
razy 24 i mamy niezłą sumkę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Salman
Nowy Forumowicz

Auto: '98 Galant VR4 2.5 TT
Kraj/Country: UK
Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Boston,Lincolnshire
|
Wysłany: 24-07-2015, 21:12
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | teraz bez różnicy czy ciepły
czy zimny klepią dosyć mocno. |
To samo miałem w Galu 2.0l,przed sprzedażą badanie techniczne,zero zastrzeżeń ale niestety KLEKOTAŁ! Co oczywiście było kartą przetargową dla kolejnych zainteresowanych kupnem.
Za pół-darmo nie chciałem oddać bo gotówka potrzebna była (VR4 już stał pod oknem ) więc zostały mi tylko "cudowne doktory",pierwszy (trafiony!) wybór Ceramizer. Doza do oleju,zapłon i .... CISZA!!!
W VR też trochę było słychać więc już bez obawy przy wymianie oleju doza i cisza! I tak już od trzech lat!
Jest jeszcze jedna zaleta,po 5-6 tyś km na zimnym starcie,popychacze zaczynają powoli odzywać się więc dla mnie jest to przypomnienie o zbliżającej się wymianie oleju.
Nie jest to oczywiście jakaś "kampania reklamowa" tego specyfiku,przypadkiem kupiłem i u mnie się sprawdza. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Grid
Forumowicz
Auto: Galant V6, Legnum VR-4, MSS1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 168 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-07-2015, 22:38
|
|
|
Ja mam inną historię do opowiedzenia - pierwszy raz od kupna zalałem swojego VR-4 Amsoilem 0w30 AZO i popychacze zaczęły momentalnie przeraźliwie klepać. Wcześniej nie klepały prawie wcale. Myślałem - przestaną. Nie przestawały. Klepały i na zimno i na ciepło przez kilka - kilkanaście km. Wytrzymałem taki stan rzeczy około 1-2 tygodni i nie wyrabiałem już nerwowo. Zlałem Amsoila, zalałem 5w30 Millers XF i... błoga cisza. I na zimno i na ciepło.
AZO posłużył mi za drogą płukankę. Nigdy więcej.
Wydaje mi się że Amsoil Azo to nie jest dobry olej do nastoletnich silników. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Salman
Nowy Forumowicz

Auto: '98 Galant VR4 2.5 TT
Kraj/Country: UK
Dołączył: 01 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Boston,Lincolnshire
|
Wysłany: 25-07-2015, 06:04
|
|
|
A to ciekawostka,ja przy kupnie Vr pytałem gościa o oleje,okazało się że właściciel auta wyjechał i poprosił o załatwienie transakcji brata, który totalnie nic nie wie o tym aucie.Olej już trochę "przelatany" bo wyglądał jak olej z Fish&chips po dobrym sezonie letnim po za tym, silnik pracował naprawdę cicho bez znaczenia zimny czy gorący...jednak ten kolor
Więc wujek Google,opinie na forach,ranking....No.1 Amsoil
Później płukanie, filtr K&N i co dalej?
Grid napisał/a: | zalałem swojego VR-4 Amsoilem 0w30 AZO i popychacze zaczęły momentalnie przeraźliwie klepać. Wcześniej nie klepały prawie wcale. Myślałem - przestaną. Nie przestawały. Klepały i na zimno i na ciepło przez kilka - kilkanaście km. |
Miałem na szczęście pod ręką Magnatec 5w30 A5 (mój Vr go polubił) po wymianie było ciszej jednak przy porannym rozruchu czasem słyszałem lekkie klepanie,dlatego zacząłem dodawać ceramizera po którym słyszałem już tylko przyjemną dla ucha melodie V6 |
_________________
 |
|
|
|
 |
|