 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zbyt wysokie obroty na "ssaniu" |
Autor |
Wiadomość |
arrow [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 10:15 Zbyt wysokie obroty na "ssaniu"
|
|
|
Czesc Mitsumaniaki, problemik mam taki ze na zimnym silniku moj misiek ma wolne 2600!! po jakims czasie jak sie rozgrzeje juz mam standardowe ok 800 i jest ok ale moim zdaniem obroty 2600 dla zimnego silnika to masakra. Autko ma instalacje gazowa ale problem jest zarowno na gazie jak i na benzynie, mowa tu o 3000GT 6g72 24V 3.0V6 co Wy na to ? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-02-2007, 10:31
|
|
|
Na benzynie też??? Przy 1800 powinien odcinać - może masz niepodłączony albo uszlodzony czujnik zamknięcia przepustnicy......
Masz TMO, to sobie sprawdzisz, jak nie, to z palmą podjadę |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2007, 10:46
|
|
|
Na zimnym silniku przy 2600 nie odetnie - dopiero przy zamknietej petli sterowania (po osiagnieciu temp.) bedzie skakanka.
Jak dla mnie problemem jest zbyt duza ilosc powietrza - posluchaj Bartka, zobacz odczyty z sondy (czy nie dostaje pb i lpg naraz) i innych czujnikow, sprawdz podcisnienia i ustawienia srubki zgrubnej.
Ew. bypas pada, ale wtedy i na goracym byloby wyzsze obroty. |
|
|
|
 |
arrow [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 12:00
|
|
|
dzieki wielkie koledzy bede zaraz badac autko
[ Dodano: 01-03-2007, 02:32 ]
Pobawilem sie troche i sprawa ma sie nastepujaco:
-poprawilem czujnik polozenia przepustnicy z 13 na 10 stopni po odpaleniu mialem juz w miare normalne obroty czyli ok 1900 ale tez temp nie byla bardzo niska tylko w okolicach zera
-idle switch caly czas jest ON nawet po wyjeciu wtyczki z czujnika polozenia przepustnicy wiec wydaje mi sie ze jest gdzies zwarcie
-sprobuje ustawic od poczatku obroty poprzez polaczenie z masa odpowiedniego konektorka i zobaczyc co sie bedzie dzialo
- nie mam pojecia gdzie szukac zwarcia od idle switch
help:( |
|
|
|
 |
|
|