Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo głośna praca i skakanie.
Autor Wiadomość
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 03-08-2015, 07:01   Bardzo głośna praca i skakanie.

Witam. Ostatnio zauważyłem w mojej Cari dwie rzeczy.
1. Powyżej 3,5 tys obrotów podczas jazdy zaczyna bardzo głośno pracować silnik,
2. Przy jeździe na benzynie przy wciskaniu gazu zaczyna szarpać tzw. "kangurek"

Może wie ktoś czym to może być spowodowane?
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-08-2015, 07:10   

2. Przy jakich obrotach pojawia się ten problem? I napisz czy masz LPG bo raczej tak wynika z Twojej wypowiedzi. Jeśli jest LPG to za takie szarpanie może odpowiadać źle ustawione LPG, na LPG jest za ubogo przez co komp benzynowy wydłuża czas wtrysku do maximum i po przełączeniu na benzynę silnik jest zalewany nadmiarem benzyny.
 
 
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 03-08-2015, 07:15   

Pojawia się to od około 2 tys. Na gazie jeździ dobrze (tak jak do tej pory) Jak sprawdzałem jeszcze około miesiąca temu to było dobrze.
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-08-2015, 08:40   

Sylwan napisał/a:
1. Powyżej 3,5 tys obrotów podczas jazdy zaczyna bardzo głośno pracować silnik,
Zacznij od profilaktyki, stan oleju, stan układu wydechowego, potem przejdź do luzów zaworowych i synchronizacji rozrządu:

Sylwan napisał/a:
2. Przy jeździe na benzynie przy wciskaniu gazu zaczyna szarpać tzw. "kangurek"
Wygląda na niewydolny układ paliwowy, przytkany filter, lewe powietrze, złaba wydajnośc pompki paliwa, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 03-08-2015, 08:45   

Luzow zaworowych i synchronizacji rozrzadu raczej sam nie zrobie?
Lewego powietrza też raczej nie łapie, kiedyś jak miałem lewe powietrze to obroty na benzynie falowały i gasła a teraz tego nie ma.
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-08-2015, 19:50   

Sylwan napisał/a:
Luzow zaworowych i synchronizacji rozrzadu raczej sam nie zrobie?
Zalezy od warsztatu i umiejetnosci, na poczatku sprawdz układ paliwowy, piszac o lewym powietrzy mialem na uwadze nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i jednoczesne zasysanie paliwa z powietrzam co prowadzi do slabej wydajnosci układu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.