Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] 1500 obr/min i ani grosza więcej, pomocy, mechani
Autor Wiadomość
peka75 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Pleszew-Zielona Łąka
  Wysłany: 05-08-2015, 16:02   [MSS DID] 1500 obr/min i ani grosza więcej, pomocy, mechani

Taki temat. Jadę sobie, czuje że auto coś słabo się zbiera, pod górkę na 5 nie daje rady. Zatrzymałem się po jakiś 20km i zgasiłem silnik. Po odpaleniu nie chciał osiągnąć więcej niż 1500 obr /min. Nie świeci żaden błąd. Kontrola komputerem też nic nie wskazuje. Wymieniłem filtr paliwa, podłączyłem inny przepływomierz i egr, sprawdziłem przepustowości układu wydechowego. I nic, dalej to samo. Ratunku! W piątek chce jechać na wakacje!
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 05-08-2015, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
STax 
Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 133
Skąd: Opole
Wysłany: 05-08-2015, 16:11   

A pompa paliwa sprawna? Może nie daje odpowiedniego ciśnienia?
_________________
Mój lancer => http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93586
 
 
peka75 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Pleszew-Zielona Łąka
Wysłany: 05-08-2015, 16:19   

Pompa raczej sprawna. Mechanik sprawdzał, odpala bez problemu. Turbine też sprawdził, wszystkie otwarcia i zamknięcia i obroty.
 
 
STax 
Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 133
Skąd: Opole
Wysłany: 05-08-2015, 16:22   

peka75 napisał/a:
Pompa raczej sprawna.

Jeśli nie padła jeszcze całkiem to może być tak, że jest sprawna na tyle żeby odpalić, a powyżej pewnych obrotów już nie daje rady.
Średnio się znam na dieslach, więc się nie upieram, ale wiem że w benzyniakach zdarzają się właśnie takie problemy.
_________________
Mój lancer => http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93586
 
 
peka75 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Pleszew-Zielona Łąka
Wysłany: 05-08-2015, 16:34   

Ja też specem nie jestem. Ale jeśli i mechanik i elektronik twierdzą że to nie pompa to muszę im uwierzyć :(
 
 
STax 
Forumowicz

Auto: Lancer CS0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 133
Skąd: Opole
Wysłany: 05-08-2015, 16:44   

A nie, jak była sprawdzana to nie ma tematu.
Brzmi jak problem z elektroniką generalnie, jakiś czujnik albo coś... A na jałowym i na biegu jest to samo?
_________________
Mój lancer => http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93586
 
 
darcun4 
Forumowicz

Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 216
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-08-2015, 17:13   .

Auto wyraźnie przeszło w tryb awaryjny. Podobny przypadek miałem w marcu, z tym, że u mnie zrobiło się tak tylko na kilka minut. Po krótkim postoju, gdy odpaliłem aby pojechać do mechaniora na kompa, nastąpiła samonaprawa. Pojechałem i tak. Połączył się z takim cudem:http://allegro.pl/tester-diagnostyczny-mega-macs-42-se-hella-gutmann-i5088589900.html i okazało się, że wywaliło błąd "Za wysoka temperatura powietrza zasysanego". I mogło tak być, bo miałem w 80% zasłoniętą chłodnicę wraz z intercoolerem. Po tym zdarzeniu osłonę zdjąłem i ........spokój. Tylko dłłłługo się zimą nagrzewał.
Nie wiem czym i jakim programem został przetestowany Twój DiD, ale z moim nie łączył się żaden z popularnych, nie połączył się Bosch (ten widział tylko ABS'y), jakiś od Renówek (w końcu silnik od Renówki), udało się tylko tym Mega Macs'em.
 
 
peka75 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Pleszew-Zielona Łąka
Wysłany: 05-08-2015, 18:58   

Elektronik który go "badał" ma bdb renomę w mojej okolicy i sprzętu też co nie miarą. Widział poprzednie błędy jak odpinałem egr i przepływkę. Teraz nie ma żadnego.

Właśnie wracam ponownie od mechanika. Elektronik spędził nad nim znowu 4 godz i nic. Podłączyli inne paliwo, sprawdzili wtryski i nadal nic. Poddaję się, chyba tylko serwis.

[ Dodano: 05-08-2015, 20:33 ]
STax napisał/a:
A nie, jak była sprawdzana to nie ma tematu.
Brzmi jak problem z elektroniką generalnie, jakiś czujnik albo coś... A na jałowym i na biegu jest to samo?

Na jałowym chodzi normalnie, około 700-800 obr /min.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-08-2015, 20:39   

Zmień warsztat niech sprawdzą parametry rzeczywioste pracy silnika
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 05-08-2015, 20:53   

Zobacz, tu był podobny temat o braku mocy :arrow: http://forum.mitsumaniaki...p=430770#430770
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
peka75 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 11
Skąd: Pleszew-Zielona Łąka
Wysłany: 05-08-2015, 22:42   

Ten temat już sprawdzałem. To nie to samo. Tam występował spadek mocy, u mnie mocy nie ma wcale. Tak jak pisałem : 1500 obr /min i koniec.
Co do zmiany mechanika to w ciągu trzech dni samochód oglądało trzech mechaników i dwóch elektroników.

[ Dodano: 06-08-2015, 17:49 ]
Jest pewien objaw: gdy zatkam ręką przepływomierz auto wchodzi na obroty. Wymieniłem już raz przepływomierz ale był używany więc mógł być niesprawny. Jutro spróbuje załatwić nowy. Jak to nie pomoże to już nie wiem. Może jakieś inne sterowanie powietrzem tam jest?

[ Dodano: 07-08-2015, 11:36 ]
Wie ktoś może czy oprócz przepływomierza coś jeszcze steruje dopływem powietrza? Dziś rano wymieniłem przepływomierz na nowy ze sklepu i też żadnej reakcji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.