Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma 1.9 TDI] Drżenie kierownicy
Autor Wiadomość
cichy - carisma 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-08-2015, 18:03   [Carisma 1.9 TDI] Drżenie kierownicy

Witajcie. Chciałbym się dokładnie dowiedzieć o przyczynie oraz czy można to samemu naprawić.
Mianowicie podczas jazdy, gdy przekrocze ok.110 - 120 km/h to zaczyna mocno drgać kierownica i jest bardzo nieprzyjemne podczas jazdy.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-08-2015, 19:26   

Wyważ kola
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
adas07072a 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 20
Skąd: Zatory
Wysłany: 17-08-2015, 20:28   

Może masz tarcze przod krzywe ?? Moze były rozgrzane i polałeś je wodą np. na myjni
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-08-2015, 08:11   

adas07072a napisał/a:
Może masz tarcze przod krzywe ??
Wtedy biły by równiez przy hamowaniu.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 18-08-2015, 09:24   

No ale w sumie nie wiemy czy przy hamowaniu też tak się dzieje. A jak podczas jazdy się tak dzieje to może być tak jak napisał robertdg, może być że któraś felga jest delikatnie krzywa a może być też opona do wyrzutu bo druty poszły. może nawet być taka sytuacja że jedna z felg będzie miała inny wymiar otworu centrującego i też tak się będzie dziać. Tak więc przyczyn może być wiele.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 19-08-2015, 00:09   

Niedowazenie szczątkowe czy jakoś tak się to nazywa później znika powyżej 120 i później znowu bije np przy 140 albo opona do luftu albo źle wyważona powinno się przekręcić oponę na feldze 90 stopni i wywazyc jeszcze raz jak jest więcej niż 20 gr to do poprawki to samo jak pokazuje żeby nabić ciezarek w dwóch miejscach oznacza to że coś jest nie tak albo z opona albo felga ale mamy mądrych gumiarzy i nie pogadasz no latwiej napierdzielic w trzech miejscach po 65 gram niż kilka razy wypuścić powietrze i przekręcić oponę na feldze
 
 
BobanPl 
Nowy Forumowicz
The1

Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Myślibórz
Wysłany: 20-09-2015, 12:14   

Mialem to samo o czym pisze rasiek1980. Wywazenie nic nie dalo. A ze tarcze byly slabe a i klocki wymagaly wymiany to nalezalo je zmienic. Po wymianie ustawilem zbieżność (80 zl) i problemu nie bylo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.