[Carisma 1.9 TDI] Drżenie kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
cichy - carisma
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2015 Posty: 6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-08-2015, 18:03 [Carisma 1.9 TDI] Drżenie kierownicy
|
|
|
Witajcie. Chciałbym się dokładnie dowiedzieć o przyczynie oraz czy można to samemu naprawić.
Mianowicie podczas jazdy, gdy przekrocze ok.110 - 120 km/h to zaczyna mocno drgać kierownica i jest bardzo nieprzyjemne podczas jazdy. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-08-2015, 19:26
|
|
|
Wyważ kola |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
adas07072a
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 20 Skąd: Zatory
|
Wysłany: 17-08-2015, 20:28
|
|
|
Może masz tarcze przod krzywe ?? Moze były rozgrzane i polałeś je wodą np. na myjni |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-08-2015, 08:11
|
|
|
adas07072a napisał/a: | Może masz tarcze przod krzywe ?? | Wtedy biły by równiez przy hamowaniu. |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 18-08-2015, 09:24
|
|
|
No ale w sumie nie wiemy czy przy hamowaniu też tak się dzieje. A jak podczas jazdy się tak dzieje to może być tak jak napisał robertdg, może być że któraś felga jest delikatnie krzywa a może być też opona do wyrzutu bo druty poszły. może nawet być taka sytuacja że jedna z felg będzie miała inny wymiar otworu centrującego i też tak się będzie dziać. Tak więc przyczyn może być wiele. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 19-08-2015, 00:09
|
|
|
Niedowazenie szczątkowe czy jakoś tak się to nazywa później znika powyżej 120 i później znowu bije np przy 140 albo opona do luftu albo źle wyważona powinno się przekręcić oponę na feldze 90 stopni i wywazyc jeszcze raz jak jest więcej niż 20 gr to do poprawki to samo jak pokazuje żeby nabić ciezarek w dwóch miejscach oznacza to że coś jest nie tak albo z opona albo felga ale mamy mądrych gumiarzy i nie pogadasz no latwiej napierdzielic w trzech miejscach po 65 gram niż kilka razy wypuścić powietrze i przekręcić oponę na feldze |
|
|
|
 |
BobanPl
Nowy Forumowicz The1
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 12 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 20-09-2015, 12:14
|
|
|
Mialem to samo o czym pisze rasiek1980. Wywazenie nic nie dalo. A ze tarcze byly slabe a i klocki wymagaly wymiany to nalezalo je zmienic. Po wymianie ustawilem zbieżność (80 zl) i problemu nie bylo. |
|
|
|
 |
|