 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] 2000r. guma drążka kierowniczego luźna |
Autor |
Wiadomość |
robert195
Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 33 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-10-2015, 23:44 [Cari 1.8 GDI] 2000r. guma drążka kierowniczego luźna
|
|
|
Witam, od dłuższego czasu mam problem z zawieszeniem swojej carismy, skrzypi mi zawieszenie przy ruszaniu i czasami jak kręcę kierownicą, wymieniłem łączniki stabilizatorów, końcowki drązków kierowniczych i nadal problem jest, dziś odkreciłem koło i zauważyłem że guma osłony maglownicy jest brudna w smarach i jest luźna i teraz moje pytanie, czy głownym problemem jest zużyte drązki kierownicze czy sworzeń wahacza, pytam się czy to sworzeń bo samochodem pokonuje dziennie 60km i bardzo ważne jest dla mnie gdzie moze byc skutek tego. Pozdrawiam |
_________________ robertforuś |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 26-10-2015, 00:01
|
|
|
20-30 zł na Stacji Kontroli Pojazdów na szarpaku, i wszystkiego się dowiesz od diagnosty o zawieszeniu swojej Carismy.
Tutaj, wg Twojego opisu, to po prostu wróżenie z fusów. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
robert195
Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 33 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-10-2015, 16:57
|
|
|
zbadał zawieszenie na szarpakach i mówi że wszystko w porządku, winowajcą moga być sworznie wahaczy któe moga mieć sucho, jeżeli mają sucho to co zrobić? nawet jak odkrece koło to i tak nie mam jak tam włożyć smaru, czy trzeba je wymienic? niczym nie grozi jazda? |
_________________ robertforuś |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 26-10-2015, 20:35
|
|
|
w jakim stanie są gumy sworzni? to było bardzo dobrze widać będąc w kanale na szarpakach, choć zdejmując koło też to widać, osłonę gumową można zdjąć podważając ją, uprzednio wyjmując wahacz z zwrotnicy, można spokojnie zrobić to po zdjęciu koła, a przy okazji można sprawdzić czy sworzeń ma pewien opór, jeżeli chodzi lekko to sworzeń/wahacz jest do wymiany.
problem może być też w górnym mocowaniu amortyzatora - plastikowe łożysko mogło się rozpaść, a blacha oporowa sprężyny odkształcić od tłoczyska amortyzatora, widać to po zdjęciu koła i zsunięciu niżej osłony amortyzatora, patrząc w stronę kielicha od dołu |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
robert195
Forumowicz
Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 33 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-10-2015, 21:28
|
|
|
MichciuGT, dzięki za radę, jutro zdejmę koło i sprawdzę tą gumę dokładniej, i mocowanie amortyzatora. |
_________________ robertforuś |
|
|
|
 |
|
|