Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero II, Pajero III a może Frontera ?
Autor Wiadomość
Miniol 
Nowy Forumowicz

Auto: Kia Sportage
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 2
Skąd: Śrem
Wysłany: 08-02-2016, 10:27   Pajero II, Pajero III a może Frontera ?

Witam !

Obecnie jeżdżę Kią Sportage II 1998 rok. Fajne autko - rama, reduktor, przód dołączany na sztywno, ale chęć zakupu czegoś bardziej ucywilizowanego (brak AC w Kii) oraz coraz większy problem z ramą zmuszają mnie do zmiany auta.
Poszukiwałem Opla Frontery ale okazało się, że diesle z końca produkcji maja pompę paliwa do której Bosch nie przewidział pakietu do regeneracji. A, że pompa lubi się zepsuć to powoli sobie odpuściłem mix Isuzu i Opla.

Pajero - proszę o pomoc. Myślałem o Pajero II 2.5TD Classic. Minusem są wysokie ceny i mała podaż egzemplarzy. Przypadkiem trafiłem na Pajero III z silnikiem 2.5 w "roboczej" wersji - bez poszerzeń błotników, czarny przedni zderzak. dużym atutem są młodsze roczniki za stosunkowo niewielką dopłata względem Pajero II Classic.

Proszę o podpowiedź:
1) Spalanie Pajero III 2.5 TD - jestem w stanie w trasie zejść poniżej 10l (średnia lato/zima) - codziennie robię 50 km do pracy i to dość ważny aspekt czy będzie spalał 10 czy 15/100
2) Napęd SS - trochę się obawiam skomplikowania (centralny dyfer). Jestem zwolennikiem prostych konstrukcji - czyt. ES. O zdolności terenowe nie pytam - potrzebuje aby auto miało napęd 4x4 i reduktor. Reszta w zupełności wystarczy to co fabryka dała.
3) Korozja - czy pajero III jest lepiej zabezpieczone niż II ?
4) Czy da się te auta w jakimś stopniu porównać do Opla Frontery? Może ktoś ma doświadczenia z tymi pojazdami
5) Czy rzeczywiście były Pajero III w "roboczej" wersji bez poszerzeń błotników, czarny przedni zderzak, stalowa felga czy to wymysł handlarzy ?
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 08-02-2016, 21:50   

Witaj froterka to więcej Isuzu jak Opla . O spalaniu jest świeży temat na forum http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95602 . SS to rewelacyjny napęd ,szczególnie zimą i przy zmiennych warunkach na asfalcie. Nie musisz pamiętać o rozpięciu napędu przy wjeżdżaniu na twarde. Korodują wszystkie ,młodsze mniej , możesz sobie pozwolić kupuj jak najświeższego . Do froterki ciężko porównać lll jest bez ramy, co wcale nie oznacza słabych zdolności terenowych.Komfort jazdy jak dla mnie na plus dla Miśka.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 09-02-2016, 07:28   

Fronterka bardziej isuzu, ale jednak też opel. Jak przed zakupem swojego pajero sport testowałem kilka fronter i nie było szału. A jedna jzda ajero i odrazu wiedziałem czego chcę :)
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 14-02-2016, 23:13   

Mogę odpowiedzieć na pytanie 5 : były takie miśki najczęściej trzy drzwiowe , 116 km 255 nm często rejestrowane na dwie osoby. Informacja od byłego sprzedawcy miśków.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 25-02-2016, 12:44   

Co do SS i dojazdów do pracy i centralnego dyfra, to przecież możesz jeździć na 2H i mieć spalanie niższe niż przy napędzie 4H. W Pajero III wg mnie problem to pompa i nic innego co do eksploatacji, jak kupić to z pewnego źródła ze zrobioną pompą. A czy Pajero czy Frotka - to nie są porównywalne ze sobą pojazdy, oczywiście Pajero.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.