Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Rosnąca temperatura
Autor Wiadomość
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-08-2009, 19:36   [CB4 1.6] Rosnąca temperatura

Mam taki problem, założyłem klimę ze szrotu do mojego lancera i teraz jadąc po trasie temperatura zaczyna rosnąć od prędkości 120 km/h, a przy 140 jest już czerwone pole. Jak zwolnię do 100 km/h to temperatura powoli wraca do normy.
Moim zdaniem wina może leżeć po stronie chłodnicy, która przysłonięta nie daje sobie rady...
Moje pomysły są następujące:
1. trzeba wymienić chłodnicę na nową, bo stara jest mało drożna i po przysłonięciu nie radzi sobie.
2. Może termostat do wymiany? ale dziwna sprawa, bo w korku temperatura nie skacze...
3. Czy w lancerach z klima nie było przypadkiem większej chłodnicy wody?
4. może jakieś strumienice powietrza założyć?
5. sam już nie wiem
Za każdą radę będę wdzięczny.

P.S. Z tą klima to same problemy, najpierw z nabiciem (freon), potem z elektryką i do tego ta temperatura:/ ale komfort jazdy się poprawił:)
Ostatnio zmieniony przez mkm 06-09-2009, 15:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-08-2009, 01:15   

A masz dwa wentylatory na chłodnicy ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-08-2009, 13:33   

Maretzky85 napisał/a:
A masz dwa wentylatory na chłodnicy ?


są dwa, teraz mi się nasunęło pytanie czy działa drugi stopień w wentylatorze od klimy, trzeba to sprawdzić.....
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-08-2009, 12:30   

Piotras88, wentylatory powyżej 120km/h nie mają już żadnego znaczenia, bo wydajność przepływu wynikjąca z ruchu auta jest znacznie większa.

Jeśli w korkach jest ok, to termostat odpada. Chłodnica może być mniej wydajna, może źle założyli chłodnicę klimy? Moja zakamieniona nie dawała razy i objawy jak u Ciebie.
W lancerach C6xxbyły montowne dwie różne. Jedna była 2 razy większa od drugiej. Tą większą widziałem w GTi i Dieslu. 1,5 i 1,3 miały mniejszą. Nie wiem jak jest w CBxx
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-08-2009, 14:56   

Owczar napisał/a:
Piotras88, wentylatory powyżej 120km/h nie mają już żadnego znaczenia, bo wydajność przepływu wynikjąca z ruchu auta jest znacznie większa.

Jeśli w korkach jest ok, to termostat odpada. Chłodnica może być mniej wydajna, może źle założyli chłodnicę klimy? Moja zakamieniona nie dawała razy i objawy jak u Ciebie.
W lancerach C6xxbyły montowne dwie różne. Jedna była 2 razy większa od drugiej. Tą większą widziałem w GTi i Dieslu. 1,5 i 1,3 miały mniejszą. Nie wiem jak jest w CBxx


Dzięki Owczar, rozwiałeś kilka moich wątpliwości.
Dzisiaj zdemontowałem chłodnicę wody przepłukałem ją w środku i umyłem z owadów, niestety okazało się, że jest w nienajlepszym stanie, dół jest skorodowany i zamiast tych żeberek są wygniecione dziury miejscami. Sprawdzę po trasie czy zabiegł pomógł, jak się nie udało to trzeba nową chłodnicę kupić.
Co do wielkości chłodnicy to też początkowo myślałem, że w wersji z klimą była większa, ale pojechałem na szrot zobaczyć w lancerze z którego wydobyłem klimę i była taka sama. Większa chyba by u mnie nie weszła, bo przeszkadza zbiorniczek wyrównawczy.
A co do założenia chłodnicy od klimy to chyba jest dobrze, nie wiem, czy się da inaczej zamontować..??
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-08-2009, 14:59   

Jeśli jest założona jak w oryginale to pewnie inaczej się nie da ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.